Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Arkadaşlar bugün motorumun yağını değiştirdim de Castrol Power1 koydum bu yağ sentetik yağ değilmi yani sentetik diye koydumda üstünde sentetik yağ falan yazmıyo gerçi madeni yağ diyede yazmıyo ama:p Aklıma takıldı sentetiktir dimi bu:silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tefotr kardeş bence dakika düşünme...motor kurye motoru bile olsa 500 liraya işçilik dahil motoru sıfırlarsın servisinde herşeyiyle...krank vs a dn z ye...


bu arada Allaha pin2 şükür 35.000 i devirdik...:p

Ocak 2007 de aldım yol ulmuş Nisan 2009...daha bir kez yolda kalmışlığı motor stobu yok...ha bir kere stop etti yedekte benzini sıfırlamışım farkında değilim yedeğe geçeyim diye el atınca mokoko gibi kaldım ortada...:p

daha ne olsun ...Honda olsun çamurdan olsun...yanlış seçim yapmadık bugüne kadar çok şükür utandırmadı makinalarım beni...

aldığım ilk günden beri kadrandaki jelatin naylon durur...biri geçen elledi onu gazabıma uğradı...:p




sweet my bıke swet...:pseviyorum ülemmm...başka alternatifde olmayınca bana Abdurrahman Çelebi geliyor...:p

 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Jelatinini çıkarsan da pek bişey farketmiyor Metehan, Honda bu:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ooo işte maldan anlayan bir üstad Hondacı daha...bu hayatta cgl 125 e para verecek çok az nadir akıllı adam vardır...0 motorum olacağına 2.el bir temiz cgl 125 im olsun...o makina burada altın değerinde hocam inan...


tefotr kardeşim sadece hizmet bununla kalmıyor...hizmette sınır yoktur...:pbana şasi nosunu ilet mesajla baktıralım kazası belası düşmesi kalkması yamuğu değişeni uçanı kaçanı bakımı varmı...

537 335 22 33
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ooo işte maldan anlayan bir üstad Hondacı daha...bu hayatta cgl 125 e para verecek çok az nadir akıllı adam vardır...0 motorum olacağına 2.el bir temiz cgl 125 im olsun...o makina burada altın değerinde hocam inan...

537 335 22 33

Sağol Metehan bizim külüstürün kıymetini arttırdın, 2 ay içinde lastik değişimi harici (ön lastiğe çamur sıkıştı lastiği yedi değişti, arka lastiği de bugün patlattım:p) mide bulandıran bir nokta yok:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sağol Metehan bizim külüstürün kıymetini arttırdın, 2 ay içinde lastik değişimi harici (ön lastiğe çamur sıkıştı lastiği yedi değişti, arka lastiği de bugün patlattım:p) mide bulandıran bir nokta yok:cat:

haco külüstür mülüstür burada kurye arkadaşların olmazsa olmazı...yani yokki piyasada temiz alsınlar kapış kapış...:cat:


bu şambriyel olayı benimde zamanında canımı sıktı...innova ile otobanda kalmışlığım arka lastikden...zor valla...yaşamayan bilemez...hangi yollara giriyon nası beceriyon başkan...:pale:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haco külüstür mülüstür burada kurye arkadaşların olmazsa olmazı...yani yokki piyasada temiz alsınlar kapış kapış...:cat:


bu şambriyel olayı benimde zamanında canımı sıktı...innova ile otobanda kalmışlığım arka lastikden...zor valla...yaşamayan bilemez...hangi yollara giriyon nası beceriyon başkan...:pale:

Ustam ehliyet yok ki Başkan olalım:cherry:, olmadığı için de tarla-bayır-taktör yollarından gidiyorum, çamurlara batıp antreman yapıyorum:queen:
Ön çamurluğa çamur sıkıştı ,ama cepte tornavida geziyoruz çıkarttım döndü teker asfalta çıkınca çamur çıksın diye hızlı gitmeye çalıştım gitmedi:queen:, ben bastım motor hızlanmadı,inat edince iplikler ,lastik tozları kapladı motoru, jeton düştü.
Cebimdeki B sınıfı ehlyeti 5 senedir kimse sormadı ama yine de temkinli oluyoruz,cezası caydırıyor:p

Arka lastiği nasıl patlattım anlamadım:silent: bayağı yavaş indi.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ustam ehliyet yok ki Başkan olalım:cherry:, olmadığı için de tarla-bayır-taktör yollarından gidiyorum, çamurlara batıp antreman yapıyorum:queen:
Cebimdeki B sınıfı ehlyeti 5 senedir kimse sormadı ama yine de temkinli oluyoruz,cezası caydırıyor:p

Arka lastiği nasıl patlattım anlamadım:silent: bayağı yavaş indi.

ehliyet yokmu sende...:queen:irezill:p ayıp ya bu yaşta ...üşenme git al kaza bela olursa .ıçtın...cezaı hem saydırır hem yardırır..:queen:çaktırma bende alalı 2 yıl olmadı...:p

bak ne dicem şimdi senin dırahtör cgl 125...e bu topac cbf topacı...yani dükkanın önünden çekil be abicim...:pgeyikte yapıyoruz kızmasınlar ayıp olmasın arkadaşlara..ok...:cat: lastikden yana sıkıntın hep olur...:pale:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehliyet yokmu sende...:queen:irezill:p ayıp ya bu yaşta ...üşenme git al kaza bela olursa .ıçtın...cezaı hem saydırır hem yardırır..:queen:çaktırma bende alalı 2 yıl olmadı...:p

bak ne dicem şimdi senin dırahtör cgl 125...e bu topac cbf topacı...yani dükkanın önünden çekil be abicim...:pgeyikte yapıyoruz kızmasınlar ayıp olmasın arkadaşlara..ok...:cat: lastikden yana sıkıntın hep olur...:pale:

Kovuluruz biz de ne yapalım,İnnova'dan enjeksiyonlu İnnova gelecek şusu böyle dedik adamlar uyuz oldu tabi haliyle:queen: CGL topğimiz olsa da dans etsek :bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
evet arkadaşlar artık topiğimizin adıda değişti sağolsun Görkem kankam halletti...CBF 150 hakkında herşeyi buradan okuyabilirsiniz...elimden geldiği kadar bildiklerimi paylaşmaya çalışıcam...sizde birşeyler katın hep okumayın...arıza sorun problem memnuniyet servis bayi şikayetleri hep burdan yazışalım ortak hareket edelim yağından parçasına kadar herşeyini burda paylaşalım...
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
muratcan jantı mat siyaha boyatmadan şerit çekme simsiyah yap abicim ondan sonra cek şeritini :cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
evet arkadaşlar artık topiğimizin adıda değişti sağolsun Görkem kankam halletti...CBF 150 hakkında herşeyi buradan okuyabilirsiniz...elimden geldiği kadar bildiklerimi paylaşmaya çalışıcam...sizde birşeyler katın hep okumayın...arıza sorun problem memnuniyet servis bayi şikayetleri hep burdan yazışalım ortak hareket edelim yağından parçasına kadar herşeyini burda paylaşalım...

meto sen geldinya şu topiğe ugramadan geçmek istemiyorum artık:pfull power geyik:p:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
30
Merhaba arkadaşlar ben bu motosikletten almayı düşünüyorum daha önce cbx 250 kullandım ama motor bana küçük gelmedi 150 lik olmasına rağmen yalnız şöyle bir sıkıntı var ikinci el hangi motosiklete baktıysa hep ayaklık ve motorun alt kısımı zincir dahil yağ içindeydi daha sonra arkadaşlar bu motosikletin yağ eksiltme sorunu (aşırı derecede) olduğunu söylediler sayın cbf 150 kullanıcıları bu yağ eksiltme yani ayaklık ve motorun alt kısmı yağ içinde kalma sorunu sizde de var mı? şimdiden teşekkürler arkadaşlar cevaplar için.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar ben bu motosikletten almayı düşünüyorum daha önce cbx 250 kullandım ama motor bana küçük gelmedi 150 lik olmasına rağmen yalnız şöyle bir sıkıntı var ikinci el hangi motosiklete baktıysa hep ayaklık ve motorun alt kısımı zincir dahil yağ içindeydi daha sonra arkadaşlar bu motosikletin yağ eksiltme sorunu (aşırı derecede) olduğunu söylediler sayın cbf 150 kullanıcıları bu yağ eksiltme yani ayaklık ve motorun alt kısmı yağ içinde kalma sorunu sizde de var mı? şimdiden teşekkürler arkadaşlar cevaplar için.

Ben hem cbf150 hem de cbf250 kullanmış biri olarak tavsiye ederim.Gerçi kullanım amacı önemli.CBF250'ye göre 15-20 km daha düşük son hız var.Hem amortisörleri daha yumuşak.Asfalt olmayan yolda daha az yorar.Kısa mesafeli şehirlerarası yolda 90-105 km hızlarla seyredebilirsin.Rahatlık ve konfor açısından hiç üzmez.Hatta bu motoru neden enduro sınıfına koymamışlar anlamadım.Küçük bir enduro bu motor.Dağ bayır her yola gelir.Amortisörler vurmaz arıza çıkarmaz.Yedek parçası ucuz.Yağ eksiltmesi konusunda ben de böyle bir problem yoktu.Ancak galiba çok zorlayan arkadaşlar var.Bunlarda yağ yakma sorunu olmuş.Bir de bu yağ yakan arkadaşlara sormak lazım.Hangi yağı kullandılar.Yağını kendileri değiştirip yanlış yağ kullananlarda mı oluyo bu problem.İyice irdelemek lazım.Bakımlarını serviste yapanlarda böyle sorunlar var mı?

Bir de cbf250'den niye cbf150'ye geçiyosun.CBF250'de daha fazla yakmaz.Tabi otobana çıkıp gazı kökleyince yakıyo malesef , ancak şehirlerarası yolda 110-120 arası hızlarla seyretmek sollamalarda 15-20 km artı hız çok işe yarıyo.Hem yol tutuşu , arka lastiğin kalınlığı , daha kıvrak bir motor oluşu artıları.

Bir de buradan motora yeni başlamak isteyen arkadaşlara cbf250 ile başlamalarını tavsiye ediyorum.İkinci el fiyatları git gide daha uygun hale gelmeye başladı.120-125 km son hıza ulaşabilen cbf250 ile daha kolay uzun yol yapabilirsiniz.Onunda kronik problemleri olduğunu söyleyenler var ancak ben o kadar uzun kullanamadan sattım.
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Arkadaşlar şu Castrol Power 1 konusunda bilgisi olan yokmu:silent: Sentetik bir yağ dimi bu bizim motorlara uygun yani:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst