- Katılım
- 1 Kas 2008
- Mesajlar
- 6,872
ya ötv hani haziranda biticekti ne oldu şimdi bunlara ::evil::
ya ötv hani haziranda biticekti ne oldu şimdi bunlara ::evil::
ötv bitmedi ki, firmalar ürünlerinin fiyatlarına zam yaptı, Bu olay otomotiv sektöründe de bu şekilde gelişmeye başladı. Bütün firmalar fiyatlarını arttırmış, ford, Hyundai,Honda, ötv indirimi hikaye oldu. Bu firmaların böyle bi kriz anında güttüğü fazla kar hırsı, memleketi hiçte iyiye götürmeyecektir. Belkide bu patavatsız aç gözlü firmalar yüzünden ilgili sektörlerde çalışan 100 lerce insanımız daha işsiz kalacaktır. Devlet, alımı teşvik için ötv kdv indiriyor. Firmalarda akıllı ya, daha çok kazanacaklar, yaptıkları zamla fiyatları saolsunlar eskiye çekmeyi başardılar. Alımı teşvik etmek için ötv indirimine gidildi ama, devlet bunu takip etmediği için, biraz da serbest piyasa ekonomisinin olumsuz etkileri kendisini göstermeye başladı. Ne olursa olsun devletimizin şunu yapması gerkirdi (Ey firmalar; ben 3 ay % xx kadar ötv indirimine gittim. Sende bu süre içersinde ürünlerine zam yapmayacaksın). Bu uygulanmadı veya uygulanamadı. Dolayısıyla ötv indirimi hikaye oldu. Çok kısa sürdü.
bayilerin açgözlülüğü desek daha doğru olacak ama durun, vatandaşta akıl olsa gidip motor motor almaz protesto eder bunu adamlar herşekilde satıyor ki fiyat artırıyorlar...
Caner senin motosiklet işi kışamı kaldı ne..
alıcam abi alıcam 10 000 lira da olsa alıcam kafaya koydum
Yürü be kardeşim kim tutar seni :cat: