- Katılım
- 23 Kas 2008
- Mesajlar
- 879
yha zaten shell kullanıyorum ama 95 oktan neydi mazotmuydubenzinmi
onu unuttum : )
biyodizel al papatya özünden üretilmiş olsun de
yha zaten shell kullanıyorum ama 95 oktan neydi mazotmuydubenzinmi
onu unuttum : )
Bugün kargoyla lastiklerim geldi.Ön lastik dunlop 2.75 -18 made in france yazıyor.Yanlız tube type ön lastik.arka lastik 90-90-18 tubeless..Ama ön lastik kafamı bozdu tube type olması.Pazartesi telefonla soracam iç lastik takmak gerekir mi diye..
yok artık bunudamı unuttun ????????? Ciddi değilsindir heralde ama olsun al yinede cevaplayalım BENZİN alacaksın. Bizim motor BENZİN'le çalışıyor(Ne garip cevap oldu yaw :queen: )
zannetmem motorun seninle konuşur zaten "heey hop vites at ustaaa " der merak etme![]()
Arkadaşlar cbf 150 almayı düşünüyorum ve aklımda bir soru var.Devir saatinin olmayışının eksikliğini hissediyor musunuz?Ben ilk defa motosiklet alacağım ve acemiyim.Haliyle devir saatine ihtiyaç duyabilirim.Cevaplar için şimdiden teşekkürler.:rendeer:
Arkadaşlar cbf 150 almayı düşünüyorum ve aklımda bir soru var.Devir saatinin olmayışının eksikliğini hissediyor musunuz?Ben ilk defa motosiklet alacağım ve acemiyim.Haliyle devir saatine ihtiyaç duyabilirim.Cevaplar için şimdiden teşekkürler.:rendeer:
Merak etme dostum hiç sorun olmaz takma kafana benimde ilk motorum Cbf 150 oldu daha önceden de öyle aman aman motor sürmüşlüğüm yok inanırmısın hiç zorluk çekmedim motorun titreşiminden anlıyorsun zaten:cat:
ben kullandığım süre içinde ah bidevir saati olsaydı hiç demedim gerek yok makina sesinden neyi istediğini belli ediyor zaten.......
devir saatinin eksikliğini hissetmiyorum. vites göstergesi benim için daha faydalı oldu. gerçi şimdi başka motora geçsem vites göstergesi sıkıntısı çekerim alışana kadar ama acemi birisi için bence vites göstergesi daha yararlı.:cat:
Lastikleri bugün daha iyi inceledim.Biraz toparlama gibi geldi lastikler..Çünkü ön lastikte dunlop made in france yazıyor.Arkada ise Dunlop made in Japanilginç dimi??! Ama çok önemli değil çünkü irc lastik almaya karar vermiştim internetten anesmotor honda bayiinden bu lastikleri bulunca dayanamadım aldım.Hemde 100 ytl ye kargo dahil 12 taksitle aldım.irc alsaydım 87 ytl peşin verecektim.Anes motorun sitesinde cbf150 ön-arka lastik takımı diye yazmışlar fakat fotoda gözüken lastik deseni ile gelen lastik farklı
.Ama ben bu lastiklerin irc den ve durodan kaliteli olacağını düşünüyorum.Yanlız şuan 32000 km deyim bi daha servise 36000 km de gideceğim için lastikleri de o zaman değiştiririm.Benim için malzemeyi ömrünü tamamlayana kadar kullanma hastalığı olduğu için daha orjinal zincirim bile değişmedi.Hatta fren balatalarımı inceliyorum hiç bitecek gibi görünmüyor.Bence cbf 150 parçaları gayet dayanıklı..
Sİtede görünen resimdeki desen ile gelen lastikteki desen aynı değil.Bugün aradım sordum ön lastiği normal tubeless gibi takmamızda bir sorun olmuyormuş.Dedim ya ben biraz fiyatına ,12 taksit olmasına ve de markası dunlop olduğu için karar verdim.Aslında 87 ytl ye izmir de irc lastik bulmuştum.(ön+arka).Yanlız bu lastikte de aynı durolardaki gibi NYLON yazıyor.Ama satan kişiler lastiği çok övüyor doğal olarakkullanınca ben de anlatırım.
Sana bişey sorucam ya, 32000 km dir fren balatan, debriyaj balatan, fren teli, debriyaj teli vs hiç bişey değişmedi mi ? Sürpriz arızası oldumu =? Yağ değişimini nasıl yapıyorsun ? Yani kaç km de bir yağ değişimi yapıyosun =? Nasıl bir ortamda kullanıyorsun motoru ? Genelde şehir içi mi sıkışık trafik mi ? Uzun yolmu ? Yoksa kuryemisin ? 32000 km yi ne kadar zamanda yaptın ? Genelde kullanım tarzın nasıl köklü hızlı mı, yoksa 80-90 km/h sakin kullanım mı ? 32000 km değişeni olmayan bir motorun hangi şartlarda ve nasıl kullanıldığını merak ettim de. Ben henüz 5000 km deyim. Darısı başıma diyorum.
http://www.sahibinden.com/www_gungormotor_com-04WQQaXQQ13032169WQQpXQQdisplayitem&keyword=cbf 150
bomba geliyooooor:queen:
müjde diye buna denir :queen:
3260lira 2009 model sıfır
@hmedimden alıntıdır
Ben inşaat mühendisiyim.Kendi şirketim var .Motoru kendi özel ve şirket işleri için zevkle kullanıyorum.Araba ve kamyonetimiz var ama motorumu aldıktan sonra bunların yükü bayağı azaldı.Motoruma zevkle ve ekonomik olarak biniyorum.Yaptığım km nin yüzde ellisini evden işe gelirken yapmışımdır.Bu da 20 km git 20 km gel otobandan.Bu yüzden otobanda neredeyse hiç frene bamadığım için balataların yarısı bile aşınmadı bugüne kadar.Bugüne kadar hatırladığım tek önemli olay 20000 km de yokuşlarda motordan ses geldiğini farkettim.Servise götürdüm komple silindir,piston segmanlar yenilendi.(GARANTİDEN)Fakat ses yinede gitmeyince motorla ilgili bir sorun olmadığına karar verdik servisteki ustayla.Çünkü motorun çekişinde ve yakıt sarfiyatında herhangi bir sorun yok.Her yönüyle motorumdan memnunum 5 sene rahat kullanırım.
Genelde motorla 100 km/sa hızı geçmiyorum.Çünkü biliyorsunuz 100 den sonra gösterge kırmızı.Yani bu motorun limiti 100 km/sa dir demiiş honda mühendisleri.Onların sözünden çıkmamaya çalışıyorum.Ortalam yakıt sarfiyatım 2,8 lt/100 km.Ama iki sefer ekonomik kullanma kriterleriyle denemiştim 2,2 lt/100 km rekorum vardır.
Ben inşaat mühendisiyim.Kendi şirketim var .Motoru kendi özel ve şirket işleri için zevkle kullanıyorum.Araba ve kamyonetimiz var ama motorumu aldıktan sonra bunların yükü bayağı azaldı.Motoruma zevkle ve ekonomik olarak biniyorum.Yaptığım km nin yüzde ellisini evden işe gelirken yapmışımdır.Bu da 20 km git 20 km gel otobandan.Bu yüzden otobanda neredeyse hiç frene bamadığım için balataların yarısı bile aşınmadı bugüne kadar.Bugüne kadar hatırladığım tek önemli olay 20000 km de yokuşlarda motordan ses geldiğini farkettim.Servise götürdüm komple silindir,piston segmanlar yenilendi.(GARANTİDEN)Fakat ses yinede gitmeyince motorla ilgili bir sorun olmadığına karar verdik servisteki ustayla.Çünkü motorun çekişinde ve yakıt sarfiyatında herhangi bir sorun yok.Her yönüyle motorumdan memnunum 5 sene rahat kullanırım.
Genelde motorla 100 km/sa hızı geçmiyorum.Çünkü biliyorsunuz 100 den sonra gösterge kırmızı.Yani bu motorun limiti 100 km/sa dir demiiş honda mühendisleri.Onların sözünden çıkmamaya çalışıyorum.Ortalam yakıt sarfiyatım 2,8 lt/100 km.Ama iki sefer ekonomik kullanma kriterleriyle denemiştim 2,2 lt/100 km rekorum vardır.
Motorumu tam 2 senedir kullanıyorum.2000 km de yağını değiştiriyorum.Açıkcası garantisi bittiği için artık bakımını kendim yapmayı düşünüyorum.Sadece 36000 km de servise götürüp yeni aldığım dunlop lastikleri ve orjinal zincirimi değiştirmeyi düşünüyorum
Yanlız şunu kimse yanlış anlamasın 32000 km duroları kullandım diye bu lastikleri övmüyorum.Ben genelde sakin kullanmama rağmen 2 sefer ani frenajda yere düştüm ,2 sefer de az daha düşüyordum.20000 km de durolarınızı değiştirin