Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
ee cbf dünyasına ben geliyorum olsun okadar :D

var ben almıştım bi arkadaşıma hemde uygun fiyata bulamassan karaköyde girişte şimdi ismini hatırlamıyorum bi motorcu war orda war ;)

ben geçen yıl sirkecide 3500 dediğinde kadıköy mototaldan 3420 ye koruma demiri dahil satın almıştım.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
3420 tl ye şerit mi aldın abi anlamadım ?? :D motordan bahsetmiyorum ben :D ama olsun hayırlı olsun :D

hadi








iyigecelerrrrr herkese
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
arkadaşalr benim patlayan lastikler 2 defa arka 2 defada ön şeklinde balon yapma falanda yok sadece ön tekerde tekerin tam ortasındaki ek yerinden hiçbirşey batma delme falan olmadığı halde küçük bir delikten kaçırma yapıyordu onada fitil yaptırdım böyle olacağını bilsem yeni takım lastik alırdım neticede son bir ayda 20 lira sadece fitile para verdim yaşanan maduriyet te cabası..
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
arkadaşalr benim patlayan lastikler 2 defa arka 2 defada ön şeklinde balon yapma falanda yok sadece ön tekerde tekerin tam ortasındaki ek yerinden hiçbirşey batma delme falan olmadığı halde küçük bir delikten kaçırma yapıyordu onada fitil yaptırdım böyle olacağını bilsem yeni takım lastik alırdım neticede son bir ayda 20 lira sadece fitile para verdim yaşanan maduriyet te cabası..

Bizim orj lastikler o kadar kalitesiz ki, hammaddesinde lastik oranı kaucuktan fazla olması gerekirken duroların kaucuk oranı lastikten daha fazla imiş. Dolayısıyla lastiğe batan ufak cisimler,misal küçük bi taşı bile lastik geri bırakmıyabiliyor, içine alıyor. Lastik gibi lastik olsa esneme payı sayesinde batan cisimle delinmez, esner ve geri bırakır. Ne yazık ki durolar böyle değil. Gecenlerde ön lastikten cebimdeki anahtarla küçük bi taş parçası çıkardım. Resmen lastik içine almış üzerinden geçtiğimde. Adam gibi lastik olsa o küçük taş parçasını içine alacağına bırakırdı. 5000 deyim. 8000 bakımında yolumu bulabilirsem :) dunlop pirelli vs değiştirmeyi düşünüyorum. ama 8000 de di
yelim ki yolumu bulamadım 12000 de mutlak değiştiricem. Çünki lastiklerin yol tutuş özelliği zaten kaliteli değil, birde dişler kayboldukça risk daha da artacak. Çok kastırmamak lazım duruları.
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
normal düz yolda 120 yokuş aşşaya basarsan şahsen ben diyorum 140 ı gördüm.
ama arka 38 lik dişli ile.

Aynen bende de böyle normal yolda 120 ama rüzgarsız olunca yoksa 115, yokuş aşağıda da 130 u gördüm 3 gün önce fakat hiç tavsiye etmiyorum motor aşırı zorlanıyor inanamazsınız içim acıdı resmen:pale:

Not: Dişli değişimi yapılmamıştır orjinal dişlileri ile fakat rodajını iyi yaptığıma inanıyorum çok üstüne düşmüştüm zamanında:cat:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
selam bende bende aynı hızları görüyorum düz ve rampa aşagı fakat benim dişli 42 orjinal 38 lik le senin daha fazla yapman gerekmiyormu :silent:

42 dişle 120 yaparsan 38 dişle 140 yaparsın diye bi mantık yok. 38 dişle çok iyi performans alınabilmesi için motorada bi kaç beygir güç kazandırabilecek modifler yapmak lazım aslında. Veya motorun rodajının çok güzel yapılmış ve bakımlı, açılmış olması lazım. Yoksa motorun gücü yetmediği için 5. viteste çoğu kez devrini tamamlayadığı için bu dişli değişiminden memnun olmayan, bunun faydasını göremeyen arkadaşlar var. Bununda biri benim :). Motor devrini tamamlayabilse, her koşulda düzde 140 basılabilmesi lazım 38 arka diş ile. Ben arkaya 40 dişli takmıştım. Düzdeki hızım değişmedi. yükselmedi, yine 110-115 ti. Ama bu hızlarda motor düşük devir kullanmaya başlamıştı. Yani kendi hesabıma göre. ben 40 arka dişli ile motoru düz yolda devir kesiciye sokmayı başarabilseydim 130-135 arası bişey yapabilmem lazımdı. Ama gücü yetmiyor. Ve dik bayırlarda arkada 90 kg adamla dişli modifi olmuyor. Yani benim deneyimim şu; dişli değiştiren herkez aynı performansı beklemesin. Motordan motorada değişiyor. Memnun olanda var, olmayanda. Genelde yolculu kullanılıyorsanız ve şehir içi kullanımınız çoksa, devamlı kullanılan istikamette yer yer dik bayırlar mevcutsa benim deneyimim: Cbf 150 nin orjinal dişlileriyle oynamayın.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Yeni cbf alıp aramıza katılacak arkadaşlara hayırlı olsun diyorum. Pişman olmayacağınızdan eminim.

Lastik konusuna gelince. Evet çok kalitesizler. Daha 1000 km deyim. en kısa sürede değiştirmem lazım.
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
42 dişle 120 yaparsan 38 dişle 140 yaparsın diye bi mantık yok. 38 dişle çok iyi performans alınabilmesi için motorada bi kaç beygir güç kazandırabilecek modifler yapmak lazım aslında. Veya motorun rodajının çok güzel yapılmış ve bakımlı, açılmış olması lazım. Yoksa motorun gücü yetmediği için 5. viteste çoğu kez devrini tamamlayadığı için bu dişli değişiminden memnun olmayan, bunun faydasını göremeyen arkadaşlar var. Bununda biri benim :). Motor devrini tamamlayabilse, her koşulda düzde 140 basılabilmesi lazım 38 arka diş ile. Ben arkaya 40 dişli takmıştım. Düzdeki hızım değişmedi. yükselmedi, yine 110-115 ti. Ama bu hızlarda motor düşük devir kullanmaya başlamıştı. Yani kendi hesabıma göre. ben 40 arka dişli ile motoru düz yolda devir kesiciye sokmayı başarabilseydim 130-135 arası bişey yapabilmem lazımdı. Ama gücü yetmiyor. Ve dik bayırlarda arkada 90 kg adamla dişli modifi olmuyor. Yani benim deneyimim şu; dişli değiştiren herkez aynı performansı beklemesin. Motordan motorada değişiyor. Memnun olanda var, olmayanda. Genelde yolculu kullanılıyorsanız ve şehir içi kullanımınız çoksa, devamlı kullanılan istikamette yer yer dik bayırlar mevcutsa benim deneyimim: Cbf 150 nin orjinal dişlileriyle oynamayın.

işte budur:cat: geniş açıklamandan dolayı teşekkür ederim.
nokta:)
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Bende CBF de dişli degişikligi yapanlardanım. Rodajı pek iyi yapamadım. Cogunlukla iki kişi bindim. Suan dişili degişkligi ile düz yolda 110. 115 anca yapıyor. Bu da bana yetiyor zaten. Bir kaç yıl sonra performans cok düşerse (Motoru degiştirmessem) Motor modifiyesi yaptırabilirim.
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende CBF de dişli degişikligi yapanlardanım. Rodajı pek iyi yapamadım. Cogunlukla iki kişi bindim. Suan dişili degişkligi ile düz yolda 110. 115 anca yapıyor. Bu da bana yetiyor zaten. Bir kaç yıl sonra performans cok düşerse (Motoru degiştirmessem) Motor modifiyesi yaptırabilirim.

abi cbf nin renk siyahsa harika modifiye yapılır ona. woxter(taha) abinin cbf sinde harika modifiye var ;)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ÜÜÜÇSEKİZYÜZATMIIIŞ!! yok mu artıran =) activa bile üçyediyüzzzzz ehahahahaha azar azar ittirince hissedilmiyo sanıyolar.
DUrmak yok! Kanuniyle devam!!
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
abi cbf nin renk siyahsa harika modifiye yapılır ona. woxter(taha) abinin cbf sinde harika modifiye var ;)

Benim ki Kırmızı. Modifiye derken motor ile oynatmayı demişdim. Belki bir kaç CC arttırabiliriz. Bunun renkle pek alakası yok yani... Yine de ilgilendigin için ::thanks:::thanks:::thanks:
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
193
ben en fazla 115 km yapmıştım :) biraz kilo var belkide ondan.Ya da daha motor açılmadığındandır.
2100km deyim.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
120 yi zorlanmadan görsün bana yeter zaten cbf i çok fazla kullanıcağımı zannetmiyorum büyük ihtimalle hyo GT250R a geçiş yaparım ama 150 cc motordan da 12o km çok ta kötü değil yani
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
359. sayfadaki 6 kişi birden şu an online, rekormu bu ne :) Bu arada bu kırmızı jant şeritlerinden nerede bulubilirim. Bu Sirkeci' deki motorcularda varmıdır acaba ?

orda vardır ama kesik olanlardan değil düz ve bütün olanlardan vardır,
şahsen bende alıcam birkaç arkadaşıma ama bekliyorum gelmesini.
bütün olanlar çokda sağlıklı değiller ben kesik parça parça olanlardan kullanıyorum 1,5 sene oldu daha hiçbir sorun yok.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
Arkadaşlar cfb topiğine yazmamın sebebi alıcağım motor cbf ondan :D :D
ama tüm siteyi ilgilendiriyorr

mart sonu gibi cbf ime kavuşunca kısmet olursa bir gezi düzenliyelim diyorum.şöyle istanbul beykozda anadolu kavağına gidelim yoros kalesine çıkıp gezelim mangalımızı yakalım havaya göre denize girelim nedersiniz bu tip bi geziye katılım olurmu acaba birkaç resimi paylaşayım sizinle

Anadolu kavağı na giriş diye adlandırdığım çok loş ve hoş bir mekan resimlerdekinin 10 katı daha güzel gerçekte





işte yüzme öğrendiğim yerler hey gidi gençlik hey :D




boğaz - yol- çamlık dağlar toplamda 20 m de hepsi mevcut




BU resimde tam karşıda olan kale yoros kalesi ve aşşağıdaki resimlerde de yorostan manzaralar



Yoros a cıkarken köy kasaba karışımı bir yerle karşılaşıyoruz sonrasında dimdik yokuşlar ve mekanımız :D




işte boğazın en dar kısmı ve ucsuz karadeniz


















NE DERSİNİZ??? resimlerde gördüğünüz manzarayı 10 ile çarpın gerçekte
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Mekanlar gerçekten güzele benziyor. Ülkemizin her köşesi cennet ama işte fırsat bulup gezmek gerekiyor.

CBF Ailesi adına seni selamlıyorum. Umarım en kısa sürede kavuşursun motosikletine.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst