- Katılım
- 4 Ağu 2008
- Mesajlar
- 1,597
muratım sen daha bine gelmedinmı sür biraz canım benim:queen:
Emin adımlarla geliyoruz
Ayrıca şu ilk bakımı yaptırayım. Hemen aldığım iridyum bujiyi taktıracağım ve devir saatini monte ettireceğim.Koruma demiri (ön grenaj , yanlar , kuyruk) eklenicek. Lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum. Ama belki değiştirmeyip o parayla motosiklet pantolonu alabilirim.
Ayrıca ilk bakımdan sonra zincir bakımınıda yaptıracağım. İleride oring zincirde takabilirim.