arkkadaşlar merhaba 300 sayfa okudum bastan yag yakma sorunları falan vardı bu sorunlar 2008 2009 serıden kalan motorlarda varmıdır
Arkadaşlar ben hala bu motorun uzun süre bekledikten sonra çalışmasına daha doğrusu çalışmamasına bir çözüm bulamadım.lütfen görüşlerinizi bildirin. Yaklaşık 20 gün kadar motoru çalıştırmadım. Dün çaıliştırmak istedim.ancak 30 dakika kadar uğraşmama rağmen çalıştıramadım. Bir ara alır gibi oldu ama nafile nerde ise akü bitti. motor daha 2000 km de. sorun bujidemi yoksa başka birşeydemi anlayamadım Çıldıracağım. yardım lütfennn
arkkadaşlar merhaba 300 sayfa okudum bastan yag yakma sorunları falan vardı bu sorunlar 2008 2009 serıden kalan motorlarda varmıdır
ethemm76 kardeşım selamlar ben lastikler hakkında bilgi rica edicem,bunların ebatlarını değiştirsek daha hacimli mesala CBF 250nin lastiklerini taksak,motora bir zararı varmı yakıtı etkilermi?bakıyorum mondial 125te bile daha hacimli lastikler var ve görüntüyü çok etkiliyor.CBF150 nin iskeletine göre biraz ince duruyor lastikler ne dersin?:silent:
Bizim arka lastik orj..90 lık.. 100 ve 110 luk lastik bizim janta oluyor. Fakat, ivmelenmende ve maksimum hızında düşme olabilir. geniş lastiğin ince lastiği nazaran yola temaz eden yüzeyi daha fazla olduğundan kaynaklanır bu olumsuzluklar. (neden yarış bisikletlerinin lastikleri ince mesela) Özellikle iki kişi bindiğinde çekişten düşme ve son hızda azalmayı daha çok hissedersin. Bu ve benzeri durmların başıma gelebileceği endişesiyle ben geniş lastik almaktan vazgeçtim. Motorunda değiştireceğim parçaların ebatlarını kapasitelerini vb. değiştirmeni tavsiye etmem. Ama marka kalite vs. daha iyilerini temin imkanın varsa değiştirebilirsin. geniş lastik konusunda ısrarla istersen, 100 lük taktır. 110 luk fazla gelebilir. bizim orj.. lastikten 1 cm daha geniş 100 lük lastik. ve tam verim alabilmek için hava basıncını sıklıkla kontorol etmen gerekir. 2-3 bar bile bu lastiğin basıncı düşse çekişin düşer. Çünki düşük lastik basıncı, lastiğin yola daha geniş bir yüzeyinin temas etmesine sebep olur ve çekişi düşürür. Bunu geniş lastikte daha çok hissedersin. Bide bu lastiklerin fiyatları birden yükseliyor. Misal bizim orj ebat pirelli dunlop vs 65-70 ken bir boy genişi 120-150 gibi olması lazım. Durular ucuz ama bunuda kimse tavsiye etmiyor.
CBF 150 sınıfının 1 numarası. Yedek parca biraz pahalı gelebilir ama motor tamamiyle hakkını veren bir motor. Bilgin olsun...:cat::cat::cat:slm arkadaslar cbf 150 cok hosuma giden bir motosiklet ama nasip olmadı.elimdeki çin motorunu verip honda almaya gittim olmaz dediler yamahaya gittim hayır dediler.tvs apache almak zorunda kaldım çinliden bıkmıstım 16 kez krank kecesi deyiştirdik garantili motora bende deyiştirdim cbf in yedek parcalarının fiyatları nasıl acaba bilgisi olan varmı,mesela karbüratör,egzost,jant gibi simdiden tesekkürler arkadaslar herkese kazasız belasız bol km ler
CBF 150 sınıfının 1 numarası. Yedek parca biraz pahalı gelebilir ama motor tamamiyle hakkını veren bir motor. Bilgin olsun...:cat::cat::cat:
Arkadaşlar 353 Sayfayı Okumak Ciddi Bir Zaman Alacağı Için Direk Sormak Istyrm Size
şubat Sınavlarıyla Ehliyeti Halledip Nisan-mayıs Gibi Motoru Netleştirmeyi Düşünüyorum
Aklımda Cbf 150 Var
Fakat Piyasaya Ilk çıktığı Zamandan Beri Hep Teknik Bazı Konularda Sorun Yarattığını Duyuyorum
Sizlere Sormak Istediğim
- Ne Gibi Sorunlar Yaşıyorsunuz
- Ne Kdar Benzin Yakıyor
-max çıktığı Hız Nedir.? (bunu Hız Yapmak Için Değil Motorun Kapasitesini Anlayabilmek Için Soruyoru Yanlış Anlaşılmasın Ltfen)
- Ne Sıklıkla Ne Bakımı Yapılması Gerekiyor, Maliyeti Nedir
-garanti Kapsamı Ne Kadar Süre Ve Kasamadığı En Var
Bunun Harcinde Bilmem Gerekn Varsa Da Eklrseniz Sevnrm
Arkadaşlar 353 Sayfayı Okumak Ciddi Bir Zaman Alacağı Için Direk Sormak Istyrm Size
şubat Sınavlarıyla Ehliyeti Halledip Nisan-mayıs Gibi Motoru Netleştirmeyi Düşünüyorum
Aklımda Cbf 150 Var
Fakat Piyasaya Ilk çıktığı Zamandan Beri Hep Teknik Bazı Konularda Sorun Yarattığını Duyuyorum
Sizlere Sormak Istediğim
- Ne Gibi Sorunlar Yaşıyorsunuz
- Ne Kdar Benzin Yakıyor
-max çıktığı Hız Nedir.? (bunu Hız Yapmak Için Değil Motorun Kapasitesini Anlayabilmek Için Soruyoru Yanlış Anlaşılmasın Ltfen)
- Ne Sıklıkla Ne Bakımı Yapılması Gerekiyor, Maliyeti Nedir
-garanti Kapsamı Ne Kadar Süre Ve Kasamadığı En Var
Bunun Harcinde Bilmem Gerekn Varsa Da Eklrseniz Sevnrm