Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
Su arabalara takılanlardanmıkı kucuk oluyorya modıfıyelı arabalara takıorlar...

Bunu takacak yer olsa guzel olur redlineda var



evet bunlardan... arabası için almış, daha sonra vazgeçip motora takmış...:wiinkk
CBF ye performans eksozu,hava filtresi ve bujisi uygulanabilir mi? bir de eksozunu mod bir eksozla değişsem çok ses yapar mı? güzel görünümlü sessiz bir eksoz (CBR eksozuna benzer bişi)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
Takacak yeri olsa olur ama...

Yok mu ki? digital nereye takılıyorsa bu da oraya takılır?
CBF ye performans eksozu,hava filtresi ve bujisi uygulanabilir mi?
Eksozunu başka bir eksozla değişsem çok ses yapar mı, yakıt ve çekiş değişir mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Orjinal analoglar motorda bir yere takılıyordu sanırım o dıgıtaller ise bujiye takılıyor kanımca yanlış mıyım ??
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
26
jr abicim ck 125 den bahsetmişsin ben kullandım 16000 km zincir gerdirmekten baska birtek cıvata bile söküp sıkılmadı cok güzeldi hem ekonomikde 2008 in ocak ayında bodrum kusadası arası yaklasık 180 km yola 12 ytl benzin yakmıstı litre olarak ne söylersem yalan olur saglamdı ck 125 ama konfor ve sürat yok 110 u gecmez
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
teşekkür ederim hasan kardeşim. zaten beatte de konfor yok popolar kosele gibi oldu =) alışıız. hondadan cok daha ucuz sonuçta. bakalım şunu satiym de, o zaman hondanın yapacağı nakit indirmine baalı.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
@ OzgurAkman
abicim Muratcan a aldığım digi geldi Murat ın kararını bekliyom ben denedim motorda bujiden de alıyo indüksiyon dan da gösterge deki kablodan da oluyor yani her türlü resimlerini Murat alırsa yollar almazsa da canı sağolsun sevdim keratayı

Analogların bir kısmı elektronik devreli kimi ise halatlı oluyor halatlı lar motora takılıyor
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
@ OzgurAkman
abicim Muratcan a aldığım digi geldi Murat ın kararını bekliyom ben denedim motorda bujiden de alıyo indüksiyon dan da gösterge deki kablodan da oluyor yani her türlü resimlerini Murat alırsa yollar almazsa da canı sağolsun sevdim keratayı

Analogların bir kısmı elektronik devreli kimi ise halatlı oluyor halatlı lar motora takılıyor

http://www.jsvracing.com/stok_resim/11185.jpg bu model hakkında bir bilgi yok. ama bir de bu linke lütfen bir göz atın.
http://www.jsvracing.com/urun_detay.asp?stk_kod=3341
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
@ OzgurAkman
abicim Muratcan a aldığım digi geldi Murat ın kararını bekliyom ben denedim motorda bujiden de alıyo indüksiyon dan da gösterge deki kablodan da oluyor yani her türlü resimlerini Murat alırsa yollar almazsa da canı sağolsun sevdim keratayı

Analogların bir kısmı elektronik devreli kimi ise halatlı oluyor halatlı lar motora takılıyor

Msn'e gelde abi şu işi halledelim. Babam diyor ben motora tadilat yaptırmam falan ama ben yinede alıcam.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Parayı toparlayayım hemen havale yapacağım. Malum öğrenciyiz :(

Hemen videoları ekleyeceğim merak etmeyin
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
cbf çiler inzivaya çekilmiş anlaşılan :) Soğuktan kimse gezmiyor, gezmeyince anlatacak macera çıkmıyor, motorlarda zaten problem yok. Yazın hep beraber hareketleniriz umarım. Havalar soğuk ama İst. Kocaeli civarında motora binilmeyecek kadar da soğuk sayılmaz. Yarın bi 30-40 km yol yapmayı düşünüyorum sanırım yağış yok ve havada bi kaç derece ısınacakmış. Hepinize selam..
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
cbf çiler inzivaya çekilmiş anlaşılan :) Soğuktan kimse gezmiyor, gezmeyince anlatacak macera çıkmıyor, motorlarda zaten problem yok. Yazın hep beraber hareketleniriz umarım. Havalar soğuk ama İst. Kocaeli civarında motora binilmeyecek kadar da soğuk sayılmaz. Yarın bi 30-40 km yol yapmayı düşünüyorum sanırım yağış yok ve havada bi kaç derece ısınacakmış. Hepinize selam..

Yok be hocam ne inzivaya çekilmesi deli gibi geziyoruz:) 2 haftadır sınavlarım olduğu için pek gezi yapamadım bu aralar, gerçi daha bu akşam 75-80 km yaptım ama:p

Dediğin gibi motorlarda bir sorun yok yani günde en az 50 km yol yapan biri olarak söylüyorum biraz sorun çıksında söylesek çare arasak:p Tabiki şaka hep böyle sorunsuz kullanırım umarım, iyiki almışım Cbf i :cat:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
arkadaşlar devir saati ve buji geldi ama bazı ailevi sorunlardan motosikleti alamadığımdan takamadım.
 
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
Arkadaşlar ben hala bu motorun uzun süre bekledikten sonra çalışmasına daha doğrusu çalışmamasına bir çözüm bulamadım.lütfen görüşlerinizi bildirin. Yaklaşık 20 gün kadar motoru çalıştırmadım. Dün çaıliştırmak istedim.ancak 30 dakika kadar uğraşmama rağmen çalıştıramadım. Bir ara alır gibi oldu ama nafile nerde ise akü bitti. motor daha 2000 km de. sorun bujidemi yoksa başka birşeydemi anlayamadım Çıldıracağım. yardım lütfennn
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
278
arkkadaşlar merhaba 300 sayfa okudum bastan yag yakma sorunları falan vardı bu sorunlar 2008 2009 serıden kalan motorlarda varmıdır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst