- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
kısa bir çalışmanın ardından sonra cantları boyama işlemi tamamdır. :cat:
arkadaşlar nasıl olmuş. :silent:
![]()
![]()
![]()
![]()
.............................................................
kısa bir çalışmanın ardından sonra cantları boyama işlemi tamamdır. :cat:
arkadaşlar nasıl olmuş. :silent:
![]()
![]()
![]()
![]()
Birol sen yağı kendin mi değiştiriyorsun.20 milyon servise gitsek 35den aşşağı değiştirmezler.Servis ücretlerinde hep 1.2lt yap yazıyor.200gr da var yani onun parasını almasalar olmaz![]()
arkadaşlar ya bu motorda devir göstergesi yok mu(((((((((
Valla herkes kendine göre bi fiyat çekiyor bana yardımcı olabilirmisniz.. temiz bir cbf150 tercihen siyah ort. km 10.000 ne kadar eder sonuçta 300 lira sadece devir masrafı var 2800 den bahsediliyor çok gibime geldi
Birol sen yağı kendin mi değiştiriyorsun.20 milyon servise gitsek 35den aşşağı değiştirmezler.Servis ücretlerinde hep 1.2lt yap yazıyor.200gr da var yani onun parasını almasalar olmaz![]()
BİROL 78 cantlar yakışmış eline sağlık...nasıl boyadığını özet geçermisin...bende boyama niyetindeyim taktik almam lazım...
birde lastiklerinin markası nedir..?deseni çok güzel :cat:
daha uygun fiyatlı ybr'ler var kardeşim...hem sağlamlığı kanıtlanmış yılların makinası...ybr tavsiye ederim ben sana :cat:
Valla castrol 10/40'dan şaşma 18ytl :cat:Terrorizer´isimli üyeden Alıntı
Rodajım bitiyo haftaya 1000i geçmiş olucam... Yağ konusunda Castrol almayı düşünüyorum garanti. Ama yaz sezonu için 10 40 mı almak lazım tecrübeli isimlerden cevap pls
lastikleri söküp sprey boya ile boyadım,oto boyası satan yerden alıcaksın,ama alüminyum cant boyuyacağım diye belirt.:cat:
lastikleride,besiktaş stadının yanında buz motordan 180 ytl'ye aldım.
mıchelın..
lastikleri söktüm dediğin sadece motordanmı söktün yoksa cantlarla lastikleride ayırdınmı...? bende lastikleri söküp, canttan ayırmadan lastikler üzerindeyken boyamayı düşünüyorum...
lastikler süper tahmin etmiştim michelin olduğunu cbf500 lastiğine benziyor deseni...cbf500ünde michelin lastikler...güle güle kullan
saol bilgilendirme için...
Merhaba,
CBF 150 almayı düşünüyorum. Şu an Honda stoklarındaki ürünler hangi yılın üretimi, bilenler paylaşırsa sevinirim. Standart gelen tekerler konusunda bilgi ve değişim önerilerine de ihtiyacım var. Çok soruyorum ama merak ettiğim bir şey daha var; Honda fuar zamanı harici model getiriyor mu? Yani bu modelin yeni makyajlanmış veya 10-25 cc daha yükseltilmiş modelinin yakın zamanda gelme ihtimali konusunda bilgisi olan var mı? Teşekkürler.

Kim çıkardu 8500'den sonra redline'a girdigini?Unicorn 8,000d/d 13,3hp güç üretiyorsa 7,000d/d 11,28hp üretir yani fark yok..:cat:Arkadaşlar birşey dikkatimi çekti.Honda Türkiye sitesinde cbf150 nin teknik özelliklerinde 11,28 HP/7000 dev.dak olarak gösteriyor.Yani 7000 devirde 11,28 HP güç üretiyor motor.Fakat biliyorsunuz ki 8500 devirden sonra motor redline a giriyor.İşin ilginci cbf150 nin muadili olan motor Honda Unicorn un teknik özelliklerinde 8000 devirde 13,3 HP güç ürettiği gösterilmiş.5500 devirde ise en yüksek tork değeri olan 12,8 N.M.Yani bizimkiyle aynı.Acaba CBF 150 nin 8000 devirde daha yüksek güç üretmesi gerekmez mi??
lastikleri söktüm dediğin sadece motordanmı söktün yoksa cantlarla lastikleride ayırdınmı...? bende lastikleri söküp, canttan ayırmadan lastikler üzerindeyken boyamayı düşünüyorum...
lastikler süper tahmin etmiştim michelin olduğunu cbf500 lastiğine benziyor deseni...cbf500ünde michelin lastikler...güle güle kullan
saol bilgilendirme için...
Arkadaşlar birşey dikkatimi çekti.Honda Türkiye sitesinde cbf150 nin teknik özelliklerinde 11,28 HP/7000 dev.dak olarak gösteriyor.Yani 7000 devirde 11,28 HP güç üretiyor motor.Fakat biliyorsunuz ki 8500 devirden sonra motor redline a giriyor.İşin ilginci cbf150 nin muadili olan motor Honda Unicorn un teknik özelliklerinde 8000 devirde 13,3 HP güç ürettiği gösterilmiş.5500 devirde ise en yüksek tork değeri olan 12,8 N.M.Yani bizimkiyle aynı.Acaba CBF 150 nin 8000 devirde daha yüksek güç üretmesi gerekmez mi??
Kim çıkardu 8500'den sonra redline'a girdigini?Unicorn 8,000d/d 13,3hp güç üretiyorsa 7,000d/d 11,28hp üretir yani fark yok..:cat:
Yani bizim cbflerde 8,000d/d 13,3hp üretir...![]()
Dostum valla o gün biri bu hız kesiciyi sökmüştü..Yakıtta çok az artma olmuş..Motoru kullandım zannettim altımda 500cc var..Aslında ivmelenme aynı fakat maksimum hız artmış..2,viteste 80 gördüm..Ben birisinin bu devir kesiciyi aradan çıkarıcağını düşünüyorum.Elbet birisi onuda yapar.Ozaman max sürat 135km/s bile olabilir. :cat:Devir saati olmadığından redline girip girmediğimizi ayarlayamayız diye adamlar 7bin devirde kesiyorlar motoru
r: Motor uzun ömürlü olsun diyemi bu devir kesici konmuş. :silent:
uf elın cınlısınden bızene bız kendımıze bakarız go out from my country life your countryYanlış anlamayın arkadaşlar ama bir şey dikkatimi çekti. Sitemizin ingilizce seçeneği yok. Peki bu arkadaş türkçe bilmeden nasıl siteye üye olmayı becerebilmiş acaba? :silent: