Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
o mavi innovayı satan kişi benim ustam Ergin...:)çok sağlam düzgün çocuktur...doğru ürün doğru satıcı...:cherry:Honda servis ustasından İnnova...valla 12 den isabet...:cat:

DYLN da dediğin gibi sanki altın kaplama...herşeyi pahalı anasını sataym...:farao:




varmı şöyle yatırabilen makinayı...:p

Ben fotoshopda yatırmısdım bir kere :p İmkanı varmı abi öyle yatırmanın.Özel bir asvalt sanırım orası yoksa hayatta yatmaz :bounce::cherry::rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu motoru devirli kullanınca yağ eksiltiyor normal kullanımda sorun yok ben araştırmalarımın sonucunda bunu buldum....

enteresan bi yaklaşım...bu işte her türlü teoriye inanırım..belki inanmıycaksın ama bazen mantık dışı şeylerede inanırım...yani motora pozitif duygu verirsen sorun çıkmıyor negatif duygu verirsen sevmezsen makinayı arıza çıkarıyor...valla...manyadım gibi...

Ben fotoshopda yatırmısdım bir kere :p İmkanı varmı abi öyle yatırmanın.Özel bir asvalt sanırım orası yoksa hayatta yatmaz :bounce::cherry::rendeer:

valla haco tekniği bilene kolay işler...ama benim aklıma yatmıyor...beceriksizlik diyelim...
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence fotoshop değil....:)

Ayrıca 3 gün önce Kanal D'de çıkan Asi dizisinin çekimlerine gittim cbf150 ile...:p

Murat Yıldırım(Demir)ile tanıştım.......Motosikletlere karşı sempatin var heralde dedi...Bende evet motosikletsiz bir hayat düşünemem dedim....:cheryy:

Motosikletin nedir dedi?Honda dedim....gördü...güzel motosiklet dedi...tipi hoşuna gitti....:p

Ne motormuş şu bizim cıbıflar yaa....:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bence fotoshop değil....:)

Ayrıca 3 gün önce Kanal D'de çıkan Asi dizisinin çekimlerine gittim cbf150 ile...:p

Murat Yıldırım(Demir)ile tanıştım.......Motosikletlere karşı sempatin var heralde dedi...Bende evet motosikletsiz bir hayat düşünemem dedim....:cheryy:

Motosikletin nedir dedi?Honda dedim....gördü...güzel motosiklet dedi...tipi hoşuna gitti....:p

Ne motormuş şu bizim cıbıflar yaa....:p


:queen:ya güldürdün beni valla...diyalog çok sempatik...:pAmerikan flmlerindne kopmuş gibin...:p


bu herif kim diye baktım...yüzünü ilk defa gördüm valla...:pdizi isminide yeni farkettim..nerden buluyonuz abi bu adamları...:p


Allah razı olsun demek beğendi Hondayı...:p
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Ben fotoshopda yatırmısdım bir kere :p İmkanı varmı abi öyle yatırmanın.Özel bir asvalt sanırım orası yoksa hayatta yatmaz :bounce::cherry::rendeer:

Eralp Terem in kim olduğunu biliyor musun?
Motosiklet eğitim hocasıdır.
[YT]G9cOttD2UYI[/YT]
Buda öğrencilerinden olan bir bayan motosiklet kullanıcısı.
photoshop dedi adam ya :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Eralp Terem in kim olduğunu biliyor musun?
Motosiklet eğitim hocasıdır.
[YT]G9cOttD2UYI[/YT]
Buda öğrencilerinden olan bir bayan motosiklet kullanıcısı.
photoshop dedi adam ya :)

Ya herkes tanırda bizim erdo biraz saftır bilmez...:queen:

Eralpin Mecidiyeköyde bir dükkanı var...artık internetde satış olayınada girdi...yolu açık olsun...en son 2007 fuarında gördüm ...sağlam çocuktur...

zaten fotoşopu kendi için söyledi...
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Mesai bitmesine yakın yanlis anlıyorum kusura bakmayın :)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Eralp Terem in kim olduğunu biliyor musun?
Motosiklet eğitim hocasıdır.
[YT]G9cOttD2UYI[/YT]
Buda öğrencilerinden olan bir bayan motosiklet kullanıcısı.
photoshop dedi adam ya :)

Yahu elbetteki biliyorum kendisini.Hatta onun testini okudukdan sonra lamaya karar verdim motoru almaya.Fakat benim demek istediğim bukadar motoru yaırabilmek için biraz gözünün kara olması gerek diye düşünüyorum.Birde bu test Honda test pistinde yapılmış.Bildiğim kadarıyla ordaki asvalt özel bir asvalt.Yapabilirseni birde bizim yurdumun asvaltında yapında görelim :):wiinkk::bounce:Sürtünde katsayısı fazla ordaki asvaltın.Şimdi bana fizikden girdirmeyin kardeşim :p:bounce::queen:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Yanlız iki kere vites atması ile karşılaştım,2. vites de vites iki kere boşa kaçtı!!! 15 bin km ybr kullandım bir kere bile bu sorunu yaşamamıştım!!!

Arkadaslar biri bana bu vites atma meselesine bir yorum getirebilirmi! cbf 150 de böyle bir durum varsa cok kötü bir haber. Eger bu, seruven17 nin kullanımından kaynaklandı ise problem yok. Birde merak ediyorum nasıl bir durumdayken vites bosa gecti. Ama bu motoru alanlar da aynı problemle karsılasırsa, ilerde dünya basınıza yıkılabilir çünkü bu problemin giderilmesi demek motorun komple indirilip açılması demek. Ve iddia ediyorum hiçbir usta o motoru fabrikadan cıktığı hali ile tekrar toplayamaz. Motordan orjinal verimi alamayacaksınız hiçbir zaman. Hani bir söz vardır ya "Ucuz bir mal alacak kadar zengin değilim". Bu motorun üstü, sagı, solu, grenajı neyse de daha 14 km de bir motor vitesten atarmı yahu bu ne iş bunu hondaya da yazmak lazım bence.

Vites atması bende 4 den 5 gecerken arada bir yapıyor fakat bana kalırsa kullanıcı hatasından kaynaklanıyor. İki zamanlı motrlar gibi ani vites degiştirip devam etmek istersn ve viteslere çok hafif basarsan yapıyor. onun disinda vites geçişlerinde gerekli zamanı ayarlayıp, biraz sert bastıgın zaman bir sorun yokk :cat: :cat: :cat: :cat:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
vitese sert basıcaksınız geçtiğinden emin olacaksınız yoksa bu olay olabiliyor...1-2 defa banada oldu 5'e attım biraz ilerledi 4'e düştü vites ama çok yumuşak geçirmiştim...
sert kullanınca sorun yok:cat:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
bende hiç öyle bişey olmadı ne vites ten atma nede boşa geçme ..
jokey farkıdır bence zamanla alışılır diye düşünüyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
vitese sert basıcaksınız geçtiğinden emin olacaksınız yoksa bu olay olabiliyor...1-2 defa banada oldu 5'e attım biraz ilerledi 4'e düştü vites ama çok yumuşak geçirmiştim...
sert kullanınca sorun yok:cat:

Vites atma olyı bendede oluyor.Biraz yumuşak geçiriyoruz sanırım 4 den 3 e 5 den 4 e böyle ototmatik vites gibi vitesler kendiliğinden geçiyor :):bounce::mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
:p
enteresan bi yaklaşım...bu işte her türlü teoriye inanırım..belki inanmıycaksın ama bazen mantık dışı şeylerede inanırım...yani motora pozitif duygu verirsen sorun çıkmıyor negatif duygu verirsen sevmezsen makinayı arıza çıkarıyor...valla...manyadım gibi...



valla haco tekniği bilene kolay işler...ama benim aklıma yatmıyor...beceriksizlik diyelim...


meto eksiltiyo işte pozitif negatif bişey yok ben bunu gördüm yahu bırak toriyi meoriyi sen 1000 km de eksilen 350 gr ma bak:queen:


yav şu vitesten atma problemini 150 kere tartıştık kardeşim nazik atmayın yumurtaya dokunur gibi dokunmayın şu pedala yavvv basın cart diye geçsin(biraz yavaş basın kırılmasın:queen:)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
böyle yatıranlarda var bizim makinayı:)
yartipicbf150ler4hv5.jpg

cbf15044ldkqg5.jpg

cbf1506ldkhg5.jpg
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
!!iyiymiş ama tam kauçuk lastik süper asfalt...yatmasında ne yapsın..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:p


meto eksiltiyo işte pozitif negatif bişey yok ben bunu gördüm yahu bırak toriyi meoriyi sen 1000 km de eksilen 350 gr ma bak:queen:


yav şu vitesten atma problemini 150 kere tartıştık kardeşim nazik atmayın yumurtaya dokunur gibi dokunmayın şu pedala yavvv basın cart diye geçsin(biraz yavaş basın kırılmasın:queen:)

abicim 14500 dyeim daha 50 gr eksiltmedi inan...boşalan yağım bile birebir orandaydı...hepsinde yanındaydım...:pale:artık herhalde makinadan makinaya değişiyo...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
abicim 14500 dyeim daha 50 gr eksiltmedi inan...boşalan yağım bile birebir orandaydı...hepsinde yanındaydım...:pale:artık herhalde makinadan makinaya değişiyo...

abi sen akıllı uslu kullanıyosun ben çok devirli kullanıyorum ya vites aralarında ve bizim buranın çıldırtan trafiğinde bide 50 c yi hesaba katarsak ben bu yağ işine normal diyorum...bu yaz ne halt yiyecez bakalım makina inşallah çatlayıp ikiye bölünmez kahrından:p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi sen akıllı uslu kullanıyosun ben çok devirli kullanıyorum ya vites aralarında ve bizim buranın çıldırtan trafiğinde bide 50 c yi hesaba katarsak ben bu yağ işine normal diyorum...bu yaz ne halt yiyecez bakalım makina inşallah çatlayıp ikiye bölünmez kahrından:p

istesende ne kadar maksimumda kullanabilirsinki...yani böyle yolmu var...ben halen senin düldülün fabrikadan hatalı olduğun düşünüyorum...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
abi sen akıllı uslu kullanıyosun ben çok devirli kullanıyorum ya vites aralarında ve bizim buranın çıldırtan trafiğinde bide 50 c yi hesaba katarsak ben bu yağ işine normal diyorum...bu yaz ne halt yiyecez bakalım makina inşallah çatlayıp ikiye bölünmez kahrından:p

50 derece sıcaklıkta buharlaşma ve terleme yoluyla yağ eksiltmesine ok
aama bu mevsimde yüksek bi yağ tüketmi varsa silindir saplamalarını bi kontrol etmen öneririm
1000 km de, 350 gr nerdeyse motorun aldığı yağın yarısı demek
çinliler bile bu kadar eksiltmiyor
sıcak havalar inde 20/40 kullanırsan sorunun ortadan kalkacaktır, ama şu mevsimde vites geçişlerini sertleştirir haberin ola:wiinkk:

istesende ne kadar maksimumda kullanabilirsinki...yani böyle yolmu var...ben halen senin düldülün fabrikadan hatalı olduğun düşünüyorum...

buda bi teori
cbf 150 lerde böyle bi sıkıntı olduğunu duymuştım belli serilerde
segman hatasından dolayı yanma odasında sızan yağ yanıyor
ve doğal olarak eksilme yapıyor..
bende 2 zamanlı 100cc bi motor var o bile 1000 km de 500 gr yağ yakıyor:mrgreen:
4 zamanlı için aşırı bi tüketim:cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst