- Katılım
- 16 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,027
- Motosikleti
- Dl650vstorm
selam arkadaşlar fuar herkezi doyurmuş anlaşılan burası epey ıssızlaşmış.
fuar dedimde ben hiç görmedim bizim motorları fuarda honda stand ında .adam bi cbf 150 koyar üstünede bi hanım abla konu mankeni dimi.yoksa vardıda bizmi farketmedik.:silent:
fuar dedimde ben hiç görmedim bizim motorları fuarda honda stand ında .adam bi cbf 150 koyar üstünede bi hanım abla konu mankeni dimi.yoksa vardıda bizmi farketmedik.:silent:


