Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Selamlar..

Bu sabah HONDA GEBZE fabrikada CBF 150 testi için radevum vardı.. Gidip bizzat test emiş bulunmaktayım.. Buyrun fotolar ve yorumlar..

dsc08940smallxq0.jpg


Motosikletimiz aynı cbf 600 lük abisinin kardeşi gibi duruyor..





Motor Üstten tek ekzantrikli, 7250 devirde 12 HP güç üreten motorda nerdeyse hiç vibrasyon yok diyebilirim.. 3000 devirden itibaren çok kararlı bir tork çizgisine sahip motorun vites gecişleri de oldukça yumuşak ve sessiz.



Yakıt sarfiyatı olarak 2 literelerden bahsediliyor..



Prolink arka süspansiyon hem ayarlı hemde gercekten çok konforlu..



Eksozumuz.. Sesi nerdeyse yok denecek kadar az.. Motoun çalışıtıgnı hissetmiyorsunuz bile.. Ses sevenler için üzücü ama..



Ön göğüs kısmı.. Oldukça buyuk gösteriyor kendini..



GÖsterge panelinde vites göstergesi benzin göstregesi ve tripmetreli bir KM saati mevcut.



Sol kumanda kontrolu buyuk motorlardaki gibi.. Jikle elde, ve selektör eklenmiş..



Sağ kumanda da ise engine run/off switch mevcut.



Kısa mesafede anca bu kadar çıkabildim. Yol bitti hemen.. Ama gidiyordu alet



Bunlar da pistteki kullanma denemelerim..















Saygılar..


Eralp Dostumdan test..belk işinize yarar...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
mete abi amma yatirmis motoru yaaa valla helal.... ustundeki lastikler orjinal fabrika cikisimi? ya sen bana ya cbf yada ybr aldircan bu gidisle! ne alayim sole bakalim:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete abi amma yatirmis motoru yaaa valla helal.... ustundeki lastikler orjinal fabrika cikisimi? ya sen bana ya cbf yada ybr aldircan bu gidisle! ne alayim sole bakalim:p

doğru yoldasın kanka...büyük makina eziyet demektir...Kampana kafaya sor...bir yedek makina düşünüyor galiba...:bounce:düşük cc..
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
abi bende para var ama yurek yok :) 10 milyarim var dahala sehir icinde 10 kurus yakacak makina ariyom :queen: sorun bende :silent:

cok uykum geldi ben yatar yatagin icinde kucagimda laptop olmuo bole gozlerim yandi.. yarin gene is var off offf hadi hayirli geceler---:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi bende para var ama yurek yok :) 10 milyarim var dahala sehir icinde 10 kurus yakacak makina ariyom :queen: sorun bende :silent:

cok uykum geldi ben yatar yatagin icinde kucagimda laptop olmuo bole gozlerim yandi.. yarin gene is var off offf hadi hayirli geceler---:cat:

sanada iyi geceler...hayırlısı olsun dostum...ALPER i hep dinle...ben zamanında dinlemedim...hata ettim...o işi bilir...ne derse o..:cat:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cuneytovuc,arkadaşımız aynaları değiştirmiş bagaj demirini boyamış,çıkartmaları çıkarmış ve jantları boyamış...:p

Ben sadece jantları boyayacam.Birde kırmızi reflektör...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan abi bumakina cidden tam senlik az yakar dar yerden gider daha nolsun =))

daha kıllısı lazımdı...:queen:neyse haco sağol beni kararımdan döndürdüğün için...peder bey dışarıda beklemese ben 1 tur atmak isterdim ama bi Dragstarı çok gördünüz benden...ağlamak istiyorum..:salut::p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bugün servise gittim şu 2 inci vitesteki tırlama sesi nerden geliyor diye krankta sorun çıktı balanser denilen parça değişicek bi kaç kişide daha böle bi sorun varki danışman arkadaş 10 adet balanser sipariş vermiş fabrikadan....bakalım değiştire değiştire nereye kadar....
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
bugün servise gittim şu 2 inci vitesteki tırlama sesi nerden geliyor diye krankta sorun çıktı balanser denilen parça değişicek bi kaç kişide daha böle bi sorun varki danışman arkadaş 10 adet balanser sipariş vermiş fabrikadan....bakalım değiştire değiştire nereye kadar....

dostum garanti den değişiyolar dimi?
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün servise gittim şu 2 inci vitesteki tırlama sesi nerden geliyor diye krankta sorun çıktı balanser denilen parça değişicek bi kaç kişide daha böle bi sorun varki danışman arkadaş 10 adet balanser sipariş vermiş fabrikadan....bakalım değiştire değiştire nereye kadar....
Ya dostum bütün sorunlar sendemi var....:)Belkide fabrika hatasıdır motorun...:farao:

Burası sıcak yanıyorum resmen 30 derece...:p

Of...Daha ilkbahar gelmedi ne bu sıcak ya...:pr:

Bu arada arkadaşlar dün itibariyle cbf150 ile düz yolda 120'yi devirdim.Rüzgar yoktu.Yaklaşık 123km/h hıza çıktı....:wiinkk:

Motorumdan çok memnunum gittikçe beni şaşırtıyor...:cat:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
daha kıllısı lazımdı...:queen:neyse haco sağol beni kararımdan döndürdüğün için...peder bey dışarıda beklemese ben 1 tur atmak isterdim ama bi Dragstarı çok gördünüz benden...ağlamak istiyorum..:salut::p

olurmu ya dragstar yakısır sana boyunda var hem ama abi sen diosunki ben aralardan giderim trafikte beklemem o dediklerini yapamaz ondan vazgecirdim :)
yoksa keşke al ne güzel iki dragstar gezerdik :)
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
6 ytl ye aldığım sprey boya ile boyadım jantları 1 ay oldu bi değişiklik yok ilk gün boyadığım gibi duruyor kabarır diye düşünmüştüm ama kabarma meydana gelmedi

bize acele mat siyah sprey boya lazım. nerede bulacağız bilen varmı?

beyler 14750 deyim...yağ değişimi için gittim...Mobil 10w 40 konuldu...önceki yağ farklı bi sınıftı galiba...bu daha ince bir yağ...bilgisi olan varmı...

metehan 10/40 kışlık yağ. yazları 15/50 koy. mobil1. 3000 de bir değiş ayrıca. 10/40 yağın ömrü en fazla 2500 dür.
ama 15/50 alırsan 3500 bile gider. cg de çok denedim. 15/50 üstüne yağ tanımam, ama mobil olucak illa ki. castrol shell bilmemne.. yalan hepsi
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
olurmu ya dragstar yakısır sana boyunda var hem ama abi sen diosunki ben aralardan giderim trafikte beklemem o dediklerini yapamaz ondan vazgecirdim :)
yoksa keşke al ne güzel iki dragstar gezerdik :)

aman abi kalsın..düşünüyorumda kredi mredi patlasaydık ayıkla pirincin taşını...:pgelcez biraderim inşallah...

bize acele mat siyah sprey boya lazım. nerede bulacağız bilen varmı?



metehan 10/40 kışlık yağ. yazları 15/50 koy. mobil1. 3000 de bir değiş ayrıca. 10/40 yağın ömrü en fazla 2500 dür.
ama 15/50 alırsan 3500 bile gider. cg de çok denedim. 15/50 üstüne yağ tanımam, ama mobil olucak illa ki. castrol shell bilmemne.. yalan hepsi

hoca 10/40 çok ince yağmış...yani motosiklet için en ideal yağ olduğunu söylüyor herkes...10/50 bir öncekiydi galiba...ama en ince en iyi olan en akışkan anlamına gelir dimi...ne dersin...servisin tavsiyesiyle oldu zaten...ben he desim sadece...
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
hacım ben cg yi satıp kurtuldum çok şükür. nefret etmiştim artık cg diye bir motordan. iki kişi çok ağırlaşıyor hele köprü yolunda hiç çekilmiyor. arkada oturan kişi için de iyi değil. innova bile fsm den kavacık yokuşunda bayılmadan 90 çıkıyor. cg bayılıyor 50 ile zor.
şimdi ben cbf150 alıcam inşallah. istesem innovada alırım ama tel jant ve küçük depo.. sırf bu yüzden almıyorum.

konşukta çok temiz cbf var 2500 lira. şirket motoruymuş sürekli uzun mesafe kullanılmış. v.s.

şimdi bu motoru 15 bin km kullanan biri olarak bana bu motoru nasıl ve ne sebepten tavsiye edersin(iz)

ayrıca 10/40 incedir ama yaz sıcağında motorun soğuması kalın yağ ile daha iyi dediler. ben mobil 10/40 yağ koydum cg ye. motor soğukken şıkır şıkır ses gelmeye başladı
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hacım ben cg yi satıp kurtuldum çok şükür. nefret etmiştim artık cg diye bir motordan. iki kişi çok ağırlaşıyor hele köprü yolunda hiç çekilmiyor. arkada oturan kişi için de iyi değil. innova bile fsm den kavacık yokuşunda bayılmadan 90 çıkıyor. cg bayılıyor 50 ile zor.
şimdi ben cbf150 alıcam inşallah. istesem innovada alırım ama tel jant ve küçük depo.. sırf bu yüzden almıyorum.

konşukta çok temiz cbf var 2500 lira. şirket motoruymuş sürekli uzun mesafe kullanılmış. v.s.

şimdi bu motoru 15 bin km kullanan biri olarak bana bu motoru nasıl ve ne sebepten tavsiye edersin(iz)


hangi konşukta makina...babasındamı...yoksa D&B Motor Gökhan Konşuk oğlundamı...2500 uygun fiyat ama ben şirket motoru olmayan birinden almanı tavsiye ederim...zaten motor anlaşılır hor kullanımdan...

para yetiyorsa sıfır alsan...3650 plaka..koruma demiri..yan ayaklık herşey dahil...2500 e zaten 250 daha ekle ruhsat için...


hoca valla baş ağrısından duramıyom...bişey yazamıyorum şu ara...istersen bu topiği geriye doğru oku derim...

2 seçeneğin var bu ccde...ybr 125 veya bizim cbf150...ikiside doğru tercih...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
dostum garanti den değişiyolar dimi?

işlemlerin hepsi garanti dostum olmasa kötü olurdu tabi...

Ya dostum bütün sorunlar sendemi var....:)Belkide fabrika hatasıdır motorun...:farao:

Burası sıcak yanıyorum resmen 30 derece...:p

Of...Daha ilkbahar gelmedi ne bu sıcak ya...:pr:

Bu arada arkadaşlar dün itibariyle cbf150 ile düz yolda 120'yi devirdim.Rüzgar yoktu.Yaklaşık 123km/h hıza çıktı....:wiinkk:

Motorumdan çok memnunum gittikçe beni şaşırtıyor...:cat:

yok izzet fabrika hatası falan alakası yok bu motorlar ilk parti ondan ne olursa olsun ilk parti mal almıcan kardeşim....bu cep telefonundada böle yeni çıkan çamaşır makinasındada ilk partiler herzaman sorunlu olur..
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok izzet fabrika hatası falan alakası yok bu motorlar ilk parti ondan ne olursa olsun ilk parti mal almıcan kardeşim....bu cep telefonundada böle yeni çıkan çamaşır makinasındada ilk partiler herzaman sorunlu olur..
Haklısın +1..:)

Benim arkadaşım ybr125 Türkiye'ye ilk geldiğinde aldı ilk parti...

Hiç memnun değil.Rodajı çok güzel yapıldı.95 i geçmiyo.Haftada 1 sorun çıkarıyo.3,4lt. yakıyor..
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
201
herkese merhaba cbf te vadeli 10-12 ay gibi bilgisi olan yada bir bayi önerecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

herkese merhaba cbf 150 almak için uygun bayi önerecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.(en uygun fiyat nedir?)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese merhaba cbf te vadeli 10-12 ay gibi bilgisi olan yada bir bayi önerecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

herkese merhaba cbf 150 almak için uygun bayi önerecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.(en uygun fiyat nedir?)
Önce şunu söyleyeyim dostum cbf150'nin 0km'si ni 3500ytl den aşağı bulman imkansız...

Bu arada arkadaşlar konu dışı ama söyleyeyim...

Honda İnnova 125 ile düz yolda 80km/h hızı geçmeden 1lt. benzin ile 65-70km yaptım....:cherry:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst