Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yakıt göstergesi ortak sorun hemen bi bakmısın inivermiş kırmızıya yokuş aşşagı kalkıyo ibre yokuş yukarı yarım depoyu yok gösteriyo nası şamandıra anlamadımki...ben tam dolu depoyla yedeğe geçmeden 350 km yol yapıyorum karma kullanım ama hiç yedekle nekadar yaparım diye bakmadım bi 80 km de yedekle gider herhalde karma kullanımda ama şunu söyleyebilirim bu motorun en büyük artısı yakıt tüketimi 5 ytl ile 48 km yol yapmıştım...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
yakıt göstergesi ortak sorun hemen bi bakmısın inivermiş kırmızıya yokuş aşşagı kalkıyo ibre yokuş yukarı yarım depoyu yok gösteriyo nası şamandıra anlamadımki...ben tam dolu depoyla yedeğe geçmeden 350 km yol yapıyorum karma kullanım ama hiç yedekle nekadar yaparım diye bakmadım bi 80 km de yedekle gider herhalde karma kullanımda ama şunu söyleyebilirim bu motorun en büyük artısı yakıt tüketimi 5 ytl ile 48 km yol yapmıştım...
evet bendede 20ytl ye 184km falan yapıyorum.yaklaşık aynı değerler.:cat:ama gende 100kuruşdan az yakması lazım değilmi :p Daha tasaruflu olabilir:queen:Burdan honda yetkililerini sesleniyorum.Biraz daha az yakmasını sağlayın şu aletlerin.Suyla çalışan aleter nezaman gelicek :cherry: Ozamanda sular pahalanır :cyclopsan:cyclopsan:silent:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
evet bendede 20ytl ye 184km falan yapıyorum.yaklaşık aynı değerler.:cat:ama gende 100kuruşdan az yakması lazım değilmi :p Daha tasaruflu olabilir:queen:Burdan honda yetkililerini sesleniyorum.Biraz daha az yakmasını sağlayın şu aletlerin.Suyla çalışan aleter nezaman gelicek :cherry: Ozamanda sular pahalanır :cyclopsan:cyclopsan:silent:

5 ytl ile 48-50 yol gittim diyip nekadar böbürleniyoz aa az yaktık negüzel ne ekonomik diye ama yurt dısında arap ülkelerinde adamlar 5 ytl ye denk gelen paralarıyla v8 toyota land curiser deposu dolduruyo yaklaşık 110 lt.....gelde ağlama.....:pr:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Selam CBF ciler. Arkadaşlar 3 gün önce motorun 1000 km bakımını yaptırdım. motor biraz ısınınca sesi okadar degişiyorki anlatamam. motor sanki calışmıyor resmen cırıltı sesi cıkıyor. bunun sebebi nedir acaba. servise sordugum da verdigi cevap düzelir siz motoru kullanmaya devam edin diyor. Lütfen bu konuda yardımlarınız bekliyorum. motora bişi olacak diye korkumdan binemiyorum..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Selam CBF ciler. Arkadaşlar 3 gün önce motorun 1000 km bakımını yaptırdım. motor biraz ısınınca sesi okadar degişiyorki anlatamam. motor sanki calışmıyor resmen cırıltı sesi cıkıyor. bunun sebebi nedir acaba. servise sordugum da verdigi cevap düzelir siz motoru kullanmaya devam edin diyor. Lütfen bu konuda yardımlarınız bekliyorum. motora bişi olacak diye korkumdan binemiyorum..


dostum ilk önce iyi haber bi sorun yok kötü haber bu ses düzelmez açıklayım,
motorda eksantrik zinciri denilen parça yağın içinde hareket ediyor yağ ısınınca inceliyor incelen yağ eksantrik zincirinin biraz sesli çalışmasına sepep oluyor hele bide ince yağ koyulduysa dahada sesli çalışıyor yani anlayacağın o ses geçmez ha yağı 20/40 20/50 yaptırırsan biraz daha azalır korkulacak bişey yok..:cat:rahat rahat bin motoruna...
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
arkadaşım bende sürati yetmediği için cbf150 yi sattım cbf 250 aldım çok zor temizini bulmak ama memnunum hızı tam istediğim gibi cbf150 nin tek eksiği hız gerisi süper

Ben de 150 başlığına yazayım bari :)

CBF150 güzel motor. Ben motora ilk başladığımda olsa lesin 150 alırdım. Ama önceden cup motorum vardı o yüzden biraz yüksek cc alıyım dedim. Bence 150cc nin ivmesi iyi değil. 250cc ile çok fazla hız farkı yok aslında ama ivme yönünden çok fark var. 4 sübap çift ekzantrik olmasının katkısı büyük tabi.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
edoxk´isimli üyeden Alıntı
arkadaşım bende sürati yetmediği için cbf150 yi sattım cbf 250 aldım çok zor temizini bulmak ama memnunum hızı tam istediğim gibi cbf150 nin tek eksiği hız gerisi süper


arkadaşım sen kac km hız isteyorsun bilmiyorum ama bu motorla 120 km yapan arkadaşlar var. ayrıca motor duz yolda ustelık ruzgara karsı ve iki kişi ile 100 km yapıyor. 150 cc lik bir motor için bence yeterli. yakıttaki tuketimindeki tutumunu da göze alırsan süper derim. 1 Lt ile 35 km
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar benim aklıma birşey geldi...şimdi bizim farlar gaz kestiğinde gücü rölantiden alıyor ya...e buda bizim hayatımızı tehlikeye sokuyor...yada elimizi gazdan kestiğimizde ışık biden azlıyor değilmi...peki ben gitsem Hondayı Tüketici Mahkemesine versem nasıl olur...Tüketici heyetine başvursam ayıplı mal kullanıyorum trafikte hayati tehlikem var diye nasıl olur...ulan valla aklıma yattı bu iş be...bir dilekçeyle başvurayımda en azından kazanırsam garantiden değişis ve adam gibi olur...bundan sonrada böyle mal getiremezler...du bi araştırayım ben...
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
arkadaşlar benim aklıma birşey geldi...şimdi bizim farlar gaz kestiğinde gücü rölantiden alıyor ya...e buda bizim hayatımızı tehlikeye sokuyor...yada elimizi gazdan kestiğimizde ışık biden azlıyor değilmi...peki ben gitsem Hondayı Tüketici Mahkemesine versem nasıl olur...Tüketici heyetine başvursam ayıplı mal kullanıyorum trafikte hayati tehlikem var diye nasıl olur...ulan valla aklıma yattı bu iş be...bir dilekçeyle başvurayımda en azından kazanırsam garantiden değişis ve adam gibi olur...bundan sonrada böyle mal getiremezler...du bi araştırayım ben...


Mete_han kardeşim seni destekliyorum. :cat:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Sevgili Metehan pek bir sonuç elde edebilecdeğini sanmıyorum çünkü
1-Farın böyle olduğunu bilerek aldın diye savunma yapacaklar
2-Reklamlarında bile Honda tüm modellerde farklılık yapma hakkını saklı tutar diye ibare var.
Ama yinede sen bi şansını dene bence belki bi sonuç elde edersin de bizde niye xenon yok diye dava ederiz:queen:

Şaka bir yana arkandayız bence de yanlış bir uygulama bizim makinalar için,ben de şikayetciyim bu durumdan.Ama naaparsın işte baksana intenet sitesinde bile eskiden naked sınıfında yayınlıyordu bizim makinaları şimdi ayrı kategori açmış.
Gıcıklar::evil::
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cok yakmiyomu mete abi bende ybr var amadedigin gibi 38 ytl ye doluyo ben devirli devirsiz karişik kullaniyom 450 km yaptim zorlasam bi 20 km daha giderdi
mete_han abi yedeği saymadı...:p

Yedeğide saysa ybr kadar yapar...:)Ybr-cbf150 yakıtları aynıdır.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete_han kardeşim seni destekliyorum. :cat:

sağol reis...senin oğlan gelmiş siteye...birazdan merhaba dicem...:rendeer:

Sevgili Metehan pek bir sonuç elde edebilecdeğini sanmıyorum çünkü
1-Farın böyle olduğunu bilerek aldın diye savunma yapacaklar
2-Reklamlarında bile Honda tüm modellerde farklılık yapma hakkını saklı tutar diye ibare var.
Ama yinede sen bi şansını dene bence belki bi sonuç elde edersin de bizde niye xenon yok diye dava ederiz:queen:

Şaka bir yana arkandayız bence de yanlış bir uygulama bizim makinalar için,ben de şikayetciyim bu durumdan.Ama naaparsın işte baksana intenet sitesinde bile eskiden naked sınıfında yayınlıyordu bizim makinaları şimdi ayrı kategori açmış.
Gıcıklar::evil::

abi tamam bilerek aldık ama zaman içerisinde gelişen olaylar falan diye açıklama yaparım dilekçemde...Tüketici Masası heyetini kandırabilirsem olur bu iş...ölüyordum kazadan kılpayı kurtuldum dersem belki işe yarar...hepsi zaten Kaymakamlıkta çalışan memurlar...bi kafaya alır ikna edersem olur bu iş...yaptırım gücü inanılmazdır...eğer işi çözüme kavuşturamazlarsa işi mahkeme boyutuna taşırlar bildiğim...

harcımı yatırıp Tüketici Mahkemesinde dava bile açarım aslında...heyet işi başlangıcı sadece...inanılmaz etkilidirler...olaki Tüketici mahkemesinin dediğini yapma...:queen:ama davayı kazanmam lazım tabi...

Anadolu Çocuğu gariban Mete han Japon Devi Hondaya karşı...:queen:

mete_han abi yedeği saymadı...:p

Yedeğide saysa ybr kadar yapar...:)Ybr-cbf150 yakıtları aynıdır.

abi 360 km ye kadar yedekte gittim...400 e belki dayanırdı ama yinede 400 den fazla yapmaz...tüketim fazla kabul ederim onu...

ybr daha az yakar kanka emin ol...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
şimdi size mahkemelerle ilgili bir bilgi yollayacam mailimde avukattan geldi

Aracınız garanti kapsamı içinde ise ve satın aldığınız tarihten itibaren sürekli hata vermiş ve servise vermek zorunda kalmışsanız bu durumda ürününüz ayıplı mal olabilir.



-Ayıplı mal nedir?

Satıcının vaad ettiği veya alıcının dürüstlüğü kuralına göre beklediği vasfın aldığı malda bulunmamasıdır.



-Hangi durumda ayıplı mal sayılabilir?

Kanunda ürünün ayıplı olduğunu kabul etmek için bazı şartların yerine gelmesi gerekir.



1- Aracın garanti kapsamı içinde bir yılda 3 kez aynı arıza nedeni ile servis görmesi



2- Aracınızın garanti kapsamı içinde ve bir yılda 5 kez farklı arıza için servis görmesi,



3- Aracınız garanti süresi içinde 7 kez servis görmesi gerekir. Bu servislerin de mutlaka yetkili servis olması gerekir. Bu üç durumdan birini veya birkaçını yaşamışsanız aracınız ayıplı demektir ve bu durumda satıcıdan seçimlik haklarınızdan birini istemelisiniz.



-Seçimlik haklarınız nelerdir?



A- Aracın yenisi ile değişimi,

B- Araçta var olan ayıp oranında bedel indirimi,

C- Bedelin iadesi

D- Ücretsiz tamir talep etme



-Satıcı talebinizi yerine getirmemişse ne yapılabilir?



Ayıplı ürünlerde satıcı seçimlik haklarınızdan istediğinizi yerine getirmek zorundadır.

Satıcı talebinizi olumsuz karşılarsa yasal yollara başvurmalısınız.



-Yasal yollara nasıl başvurulabilir?



Ürününüzün fatura değerine göre ;

827,05YTL’nin altında ise;Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvurmalısınız,

827.05YTL’nin üzerinde ise Tüketici Mahkemesinde dava açmalısınız.



Sizin satın aldığınız ve şikayet konusu olan malın değeri 827.05 YTL’den fazla olduğundan sorunun çözümü için Tüketici Mahkemesinde dava açmalısınız. Çünkü bu durumda hakem heyetlerinin aldıkları kararlar bağlayıcı değildir.



Tüketici Mahkemesine nasıl başvurulur?

Bulunduğunuz İldeki Tüketici Mahkemesine bir dilekçe ile başvurun.

*Yazılı dilekçenizde;

.Ne zaman, hangi koşullarda aracı satın aldığınızı,satın aldığınız tarihten bu yana çıkardığı arızaları

.Kaç kez servise gittiğinizi, servisin tutumunu, arızalara çözüm bulup bulmadığını

.servise ve aracı satına aldığınız bayiiye ihtar çekip çekmediğinizi,

.Talebinizin ne olduğunu çok detaya girmeden anlatın.



Dilekçenize eklemeniz gereken belgeler nelerdir?

-aracın faturası,

-Servis fişleri

- Varsa ihtarname

- garanti belgesi,



Mahkeme masrafları nelerdir?

Tüketici mahkemeleri nezdinde açılacak davalar her türlü resim ve harçtan muaftır.





Saygılarımızla;

Av.Vasco :p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sağol kanka...bak kafamda yavaş yavaş şekillenmeye başladı olay...ama Mahkeme başvurumu reddedebilir...çünkü bir arıza durumu yok...

sadece keyfiyet var...:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bence sen xenon yok diye aç davayı kesin alırız:cat:
Şşşşşt:wiinkk:

aslında bir avukat olsam veya çok yakın nazım geçen bir akrabam sırf dediğin bu aydınlatmanın olması gereken şekilde aydınlatmıyor diye dava açıp 1-2 yıl içerisinde mutlak kazanırdım...yani maksat savaş...işte bilirkişiler falan derken eninde sonunda bu ışığın gösterdiği alanın yeterli olmayacağı oraya çıkacaktı...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vallahi çok ciddiyim...hatta Honda müdürüne yarın fuarda söylemeyi bile düşünüyorum..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst