Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2010
Mesajlar
9
teşekkür ederim ..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:53 ----------

280 ile 415 arasında ciddi bir fark var.. bu farkın 80'i geçmemekle, kalkışlarda sert olunmamasıyla doğmasına imkan yok. Ya benim motorda önemli bir arıza var -ki yok, bakımı, yağı, filtresi tam, zaten oldukça yeni- ya da içimizden birileri kontrollerini yanlış yapıyor...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:04 ----------



En fazla 110... Her gün 20km gidiş 20 km dönüş toplam 40 km yapıyorum. Yol inişli çıkışlı değil ve çift yön. giderken rüzgar arkamda ve şu ana kadar en fazla 110.. dönüşte rüzgar karşımda ve en fazla 95...


önünde cam çanta gibi şeyler var mı snn motorunda ?
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Herkeze Merhabalar Arakadaşlar. Bayram tatilinde kasatamonuya gittik GT250 olan arkadaşla toplamda 3 günde 1800 km yol yaptık. Bunu genelde dip gaz dik rampa ve rampa inişlerde yaptık ama uzun yolda GT250 kadar yaktı.

12,43 lt ---336 km
10,38 lt ---350 km
5,41 lt ---192 km
11,05 lt---300 km
9,81 lt---306 km

Yol yaptım dediğim gibi full yuklu full dip gaz son limitlerde kulandım bunu.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bana net 125 130 arası gitmesi lazım ya var mı bildiğiniz öle her bastığında o hıza ulaşan bi motor arkadaşlar ama bi yandan da dayanıklı olması lazım

mondial 150 mc yada 150mr.hız olarak seni tatmin edecektir.
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
149
Arkadaşlar 12.12.5 litre benzinle bayram öncesi ist ataşehirden kdz.ereğliye doğru yola çıktım lastiklerim michelin 1000 km önce taktım 300 km depo bitti 90 100 110 gittim sürekli mantıklımıdır sizce bana fazla geldi sebebi nedir arka bagajımdada 15 kg yük ben 80toplam 95 kg taşıdı bunun açıklması nedir buji 8000'de hep honda yetkili servilerinde bakımı yapıldı yolun 200 km si otoban 70 km nin yarısı ise tırmanma ve iniş şeklindeydi şu an motorum 14100 oldu yola çıkmadan önce 13.300 dü
300 km'de depo biter mi siz 400 km yaptım yazıousnuz
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
243
Merhaba cbf ailesi,size bir kaç sorum olacak;

Alttaki fotoğrafta işaretlediğim parçayı kaybettim yenisini almak istiyorum ancak nasıl arayacağımı parçanın isminin ne olduğunu bilmiyorum.:silent:

http://img196.imageshack.us/img196/7527/044aj.jpg

İkincisi ise motosikletimi ilk çalıştırdığımda elimle hafif gaz vererek motoru ısıtmak istediğimde motor ani şekilde stop ediyor.Eğer motorun devrini fazla verirsem stop etmiyor.Bu sorunum normal mi?

Teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Merakımdan soruyorum ikinci ellerine bakıyorum da genelde 20000 - 30000lerde km yapmış motorlar var. Ne derecede sağlıklıdır. CBF bu kmde alınır mı. Yani sorunsuz gider mi.
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
Merakımdan soruyorum ikinci ellerine bakıyorum da genelde 20000 - 30000lerde km yapmış motorlar var. Ne derecede sağlıklıdır. CBF bu kmde alınır mı. Yani sorunsuz gider mi.

"ne adamlar gördüm üstünde giysi yok, ne giysiler gördüm içinde adam yok" demiş balzac :D

benim sana tavsiyem motorun km sinden çok kimin ve nasıl kullandığına bakman ;)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
eyvallah ismail,

falcondan vazgeçeli çok oldu, motorum satılırsa alacağım f650gs hazır ;)

Hadi hayırlısı olsun o zaman.:)

Merakımdan soruyorum ikinci ellerine bakıyorum da genelde 20000 - 30000lerde km yapmış motorlar var. Ne derecede sağlıklıdır. CBF bu kmde alınır mı. Yani sorunsuz gider mi.

metanecho'ya katılıyorum. Kullanan kişi ile çok alakalı bir durum bu.
Kimi kullanıcılar vardır km. düşüktür ama motorun canına okumuştur,

Kimisi de vardır, motorunun üstüne titrer, bakımlarını eksik etmez, bol zincirle bile dolaşmaz :)

Kullanıcısı bilinçli olduktan sonra bu motor için 50-100 bin km. çok büyük rakamlar değil.

::eek:hmy::::eek:hmy::

Arkadaşlar çıkma 2. el egzoz ariyorum bilginize..

KaptanHasan ve adını şimdi hatırlmadığım bir arkadaş daha vardı sanırım, yeni egsoz almışlardı, onlar çıkma egsozlarını satıyor olabilirler, irtibata geçebilirsin.

Herkeze Merhabalar Arakadaşlar. Bayram tatilinde kasatamonuya gittik GT250 olan arkadaşla toplamda 3 günde 1800 km yol yaptık. Bunu genelde dip gaz dik rampa ve rampa inişlerde yaptık ama uzun yolda GT250 kadar yaktı.

12,43 lt ---336 km
10,38 lt ---350 km
5,41 lt ---192 km
11,05 lt---300 km
9,81 lt---306 km

Yol yaptım dediğim gibi full yuklu full dip gaz son limitlerde kulandım bunu.

Motor yüklü ve sürekli dipgaz gidilmişse normaldir.
Bizim motor sıkıştırmadan kullanınca ekonomik, yoksa sıkıştırınca dediğin gibi 250 cc'lik motosikletler kadar yakar.
Bende sürekli dipgaz gittiğim durumlarda 100 km.de 3 ile 3,5 litre arasında yakıyorum.

Arkadaşlar 12.12.5 litre benzinle bayram öncesi ist ataşehirden kdz.ereğliye doğru yola çıktım lastiklerim michelin 1000 km önce taktım 300 km depo bitti 90 100 110 gittim sürekli mantıklımıdır sizce bana fazla geldi sebebi nedir arka bagajımdada 15 kg yük ben 80toplam 95 kg taşıdı bunun açıklması nedir buji 8000'de hep honda yetkili servilerinde bakımı yapıldı yolun 200 km si otoban 70 km nin yarısı ise tırmanma ve iniş şeklindeydi şu an motorum 14100 oldu yola çıkmadan önce 13.300 dü
300 km'de depo biter mi siz 400 km yaptım yazıousnuz


280 ile 415 arasında ciddi bir fark var.. bu farkın 80'i geçmemekle, kalkışlarda sert olunmamasıyla doğmasına imkan yok. Ya benim motorda önemli bir arıza var -ki yok, bakımı, yağı, filtresi tam, zaten oldukça yeni- ya da içimizden birileri kontrollerini yanlış yapıyor...

Vites geçişlerini motoru bağırtmadan yapıp, sakin kullanıp ve makimum olarak 80'i geçmeden kullanarak tekrar yakıt tüketimini ölçerseniz aradaki farkın neden olduğunu net olarak görebilirsiniz :)
Kilit cümle : "Sakin kullanın"

Merhaba cbf ailesi,size bir kaç sorum olacak;

Alttaki fotoğrafta işaretlediğim parçayı kaybettim yenisini almak istiyorum ancak nasıl arayacağımı parçanın isminin ne olduğunu bilmiyorum.:silent:

http://img196.imageshack.us/img196/7527/044aj.jpg

İkincisi ise motosikletimi ilk çalıştırdığımda elimle hafif gaz vererek motoru ısıtmak istediğimde motor ani şekilde stop ediyor.Eğer motorun devrini fazla verirsem stop etmiyor.Bu sorunum normal mi?

Teşekkürler:rendeer:

Merhaba @ermanay
Bahsettiğin plastik kapağı Honda yetkili servisinden bir sormakta yarar var, hatta forumdaki @anesmmotor isimli Hakan bey'e de danışabilirsin.

Adının ne olduğu mühim değil kapak demek yeterli :), sonuçta civatanın üstünü kapatan plastik bir kapak,
motosiklet yedek parçası satan yerlerede bir göz atmakta fayda var belki uyan bir parça bulabilirsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Eki 2010
Mesajlar
42
Arkadaşlar bugun itibari ile 2010 cbf 150 sahibiyim. Makina 8.000 de origin. kredi kartına 10 taksit 3.500 TL'ye aldım. Daha önce motor kullanmadım , rica ettim eski sahibi garaja kadar getirdi motoru. Garajda bir iki tur atim dedim , ayaklar yere sürte sürte gittim geldim:) Çok eğlenceli olacak..
Kendi kendime pratik yaparak öğrenmeye çalışsammı , yoksa honda'nın 2gunluk eğitiminemi katılsam 280 Gayme.
 
Katılım
21 Kas 2010
Mesajlar
9
mondial 150 mc yada 150mr.hız olarak seni tatmin edecektir.


dayanıklılık konusunda? bi bilgin var mı?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:42 ----------

ya arkadaş mondial 125 drift nasıl bi motor bilen var mı bilen varsa söylesin aklıma soktular da :)
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Arkadaşlar bugun itibari ile 2010 cbf 150 sahibiyim. Makina 8.000 de origin. kredi kartına 10 taksit 3.500 TL'ye aldım. Daha önce motor kullanmadım , rica ettim eski sahibi garaja kadar getirdi motoru. Garajda bir iki tur atim dedim , ayaklar yere sürte sürte gittim geldim:) Çok eğlenceli olacak..
Kendi kendime pratik yaparak öğrenmeye çalışsammı , yoksa honda'nın 2gunluk eğitiminemi katılsam 280 Gayme.

Şimdi bence bu kişiden kişiye değişir. Misal ben 94 yılında ehliyet almış, 92 den beri faal olarak otomobil kullanan, trafik kurallarını bilen, milyon km den fazla yol tecrübesi olan birisiyim. Ayrıca ilk okul çağından başlamak üzere kendimi bildim bileli bisiklet üzerindeydim. Bir ara profesyonel bisikletçiydim, bir kazada dizimi ve bileğimi sakatlayınca bıraktım. Hal böyle olunca motorsiklet kullanmayı bana kimse öğretmeden direk üzerine atlayıp giderek öğrendim. Önce ehliyet aldım tabi. Motordan önce de koruyucu kıyafetlerimi aldım. Bence 280 lirayı eksik olan koruyucu kıyafetin var ise ona ver ve trafiğe kapalı bir alanda düşük hızlarda pratik yap (yanında motorsiklet sürmekten anlayan birisiyle) Eğer eksiğin yoksa parayı eğitime ver. Ayrıca buradaki yazıları da okumanı tavsiye ederim

http://alfamotosiklet.blogspot.com/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst