bana net 125 130 arası gitmesi lazım ya var mı bildiğiniz öle her bastığında o hıza ulaşan bi motor arkadaşlar ama bi yandan da dayanıklı olması lazım
honda cbf250
http://www.motosiklet.net/forum/mot...250-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
bana net 125 130 arası gitmesi lazım ya var mı bildiğiniz öle her bastığında o hıza ulaşan bi motor arkadaşlar ama bi yandan da dayanıklı olması lazım
280 ile 415 arasında ciddi bir fark var.. bu farkın 80'i geçmemekle, kalkışlarda sert olunmamasıyla doğmasına imkan yok. Ya benim motorda önemli bir arıza var -ki yok, bakımı, yağı, filtresi tam, zaten oldukça yeni- ya da içimizden birileri kontrollerini yanlış yapıyor...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:04 ----------
En fazla 110... Her gün 20km gidiş 20 km dönüş toplam 40 km yapıyorum. Yol inişli çıkışlı değil ve çift yön. giderken rüzgar arkamda ve şu ana kadar en fazla 110.. dönüşte rüzgar karşımda ve en fazla 95...
D.I.D. marka zincirlerin inanılmaz fiyatları...
http://www.senturkotoaksesuar.com/motosiklet-urunleri/motosiklet-zincir-kiti.html#1
bana net 125 130 arası gitmesi lazım ya var mı bildiğiniz öle her bastığında o hıza ulaşan bi motor arkadaşlar ama bi yandan da dayanıklı olması lazım
selam millet,
motorumu satıyorum bilginize:
http://www.motosiklet.net/forum/sat...onanim-temiz-cbf-150-3500-tl.html#post2203721
Vay, hayırlı olsun şimdiden Ekmel, temiz motorun var, umarım kıymetini bilen bir arkadaşa satılır.
Yeni motor olarak NX4 mü? yoksa F650'mi bakıyorsun?
Merakımdan soruyorum ikinci ellerine bakıyorum da genelde 20000 - 30000lerde km yapmış motorlar var. Ne derecede sağlıklıdır. CBF bu kmde alınır mı. Yani sorunsuz gider mi.
eyvallah ismail,
falcondan vazgeçeli çok oldu, motorum satılırsa alacağım f650gs hazır![]()
Merakımdan soruyorum ikinci ellerine bakıyorum da genelde 20000 - 30000lerde km yapmış motorlar var. Ne derecede sağlıklıdır. CBF bu kmde alınır mı. Yani sorunsuz gider mi.
:D.I.D. marka zincirlerin inanılmaz fiyatları...
http://www.senturkotoaksesuar.com/motosiklet-urunleri/motosiklet-zincir-kiti.html#1
Arkadaşlar çıkma 2. el egzoz ariyorum bilginize..
Herkeze Merhabalar Arakadaşlar. Bayram tatilinde kasatamonuya gittik GT250 olan arkadaşla toplamda 3 günde 1800 km yol yaptık. Bunu genelde dip gaz dik rampa ve rampa inişlerde yaptık ama uzun yolda GT250 kadar yaktı.
12,43 lt ---336 km
10,38 lt ---350 km
5,41 lt ---192 km
11,05 lt---300 km
9,81 lt---306 km
Yol yaptım dediğim gibi full yuklu full dip gaz son limitlerde kulandım bunu.
Arkadaşlar 12.12.5 litre benzinle bayram öncesi ist ataşehirden kdz.ereğliye doğru yola çıktım lastiklerim michelin 1000 km önce taktım 300 km depo bitti 90 100 110 gittim sürekli mantıklımıdır sizce bana fazla geldi sebebi nedir arka bagajımdada 15 kg yük ben 80toplam 95 kg taşıdı bunun açıklması nedir buji 8000'de hep honda yetkili servilerinde bakımı yapıldı yolun 200 km si otoban 70 km nin yarısı ise tırmanma ve iniş şeklindeydi şu an motorum 14100 oldu yola çıkmadan önce 13.300 dü
300 km'de depo biter mi siz 400 km yaptım yazıousnuz
280 ile 415 arasında ciddi bir fark var.. bu farkın 80'i geçmemekle, kalkışlarda sert olunmamasıyla doğmasına imkan yok. Ya benim motorda önemli bir arıza var -ki yok, bakımı, yağı, filtresi tam, zaten oldukça yeni- ya da içimizden birileri kontrollerini yanlış yapıyor...
Merhaba cbf ailesi,size bir kaç sorum olacak;
Alttaki fotoğrafta işaretlediğim parçayı kaybettim yenisini almak istiyorum ancak nasıl arayacağımı parçanın isminin ne olduğunu bilmiyorum.:silent:
http://img196.imageshack.us/img196/7527/044aj.jpg
İkincisi ise motosikletimi ilk çalıştırdığımda elimle hafif gaz vererek motoru ısıtmak istediğimde motor ani şekilde stop ediyor.Eğer motorun devrini fazla verirsem stop etmiyor.Bu sorunum normal mi?
Teşekkürler:rendeer:
mondial 150 mc yada 150mr.hız olarak seni tatmin edecektir.
ya arkadaş mondial 125 drift nasıl bi motor bilen var mı bilen varsa söylesin aklıma soktular da![]()
Arkadaşlar bugun itibari ile 2010 cbf 150 sahibiyim. Makina 8.000 de origin. kredi kartına 10 taksit 3.500 TL'ye aldım. Daha önce motor kullanmadım , rica ettim eski sahibi garaja kadar getirdi motoru. Garajda bir iki tur atim dedim , ayaklar yere sürte sürte gittim geldimÇok eğlenceli olacak..
Kendi kendime pratik yaparak öğrenmeye çalışsammı , yoksa honda'nın 2gunluk eğitiminemi katılsam 280 Gayme.