Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Arakaslar birsey sormak isitiyorum.

Benim CBF in altındaki tahliye borularından motor durunca benzin damlatıyor.

Depo full degil yan ayakta değil, sürekli damlatmıyor. Acaba neden olabilir? Dün servise gittim sormaya unuttum.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
dayanıklılık konusunda? bi bilgin var mı?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:42 ----------

ya arkadaş mondial 125 drift nasıl bi motor bilen var mı bilen varsa söylesin aklıma soktular da :)

bi çin malı motor daha doğuyor gene milleti kandıracaklar hadi bakalım...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059




valla bende bu aralar çin mallarına bakıyorum ama cbfimi özledim:(keşke satmasaydım onu ellerimle cilalardım:)ahh ahh

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------



bide şerit çekmiştim cantlarına:(insan özlüyo valla:)
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Yav ben bu ciladan pek anlamam o yüzden sormak istedim şimdi bu cilayı yıkamadan öncemi yapmak gerekir yoksa yıkadıktan sonra mı ? bide sıvı mı daha iyidir krem gibi olan mı ?
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Yav ben bu ciladan pek anlamam o yüzden sormak istedim şimdi bu cilayı yıkamadan öncemi yapmak gerekir yoksa yıkadıktan sonra mı ? bide sıvı mı daha iyidir krem gibi olan mı ?

yıkadıktan sonra kuru olması lazım tabi ve cilanın pasta olmayanından almak lazım yoksa ince ince boya solar sadece cila almak lazım,yararlarıda hem böyle parlak bi görünüm hemde boyayı güneş toz vs vs etkenlerden korumak için tavsiye ederim pahallı bişey değil 10-15 tl ve baya uzun bi süre kullanılır..cilada krem gibi olan biraz daha sıvı.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Arakaslar birsey sormak isitiyorum.

Benim CBF in altındaki tahliye borularından motor durunca benzin damlatıyor.

Depo full degil yan ayakta değil, sürekli damlatmıyor. Acaba neden olabilir? Dün servise gittim sormaya unuttum.

karbüratörün sağ tarafında yani sağ kapağın altında siyah bir tahliye hortumu göreceksin, onun bağlı olduğu karbüratörde küçük bir vida var bir bak orası mı gevşemiş. Ayrıca damlatan hortum hangisi?
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
karbüratörün sağ tarafında yani sağ kapağın altında siyah bir tahliye hortumu göreceksin, onun bağlı olduğu karbüratörde küçük bir vida var bir bak orası mı gevşemiş. Ayrıca damlatan hortum hangisi?

Altaki ince borulardan biri ama tam hangisi bilmiyorum. Onu nasil tarif ederim onuda bilmiyorum. Dediğin vida sıkımı olmaşı lazım? Gevşek olup olmadığını nasil anlarım.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Normal vida gibi sıkılır. Gevşetince benzin akar :bounce: ince siyah bir boru bağlı ucuna
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
arkadaşlar iyi akşamlar sizlere bir sorum var mondial 150 zc kullanıcısıyım haziran 2010 da ilk motorum oldu evvelayatında hiç motor kullanmadım şimdi cbf 150 çok hoşuma gidiyor sizlerin yazdıklarınıda ara sıra okuyorum pek sorun çıkaran bir makina değil gibi daha önce hiç vitesli kullanmadım ve motorumu satıp üzerine 1 2 bin daha ekleyip almak istiyorum bana ne tavsiye edersiniz sizce almalımıyım alırsamda hiç vitesli kullanmadım beni düşündürende bu cumartesi günü direksiyon sınavım var geçersem ehliyetimede kavuşacağım yorumlarınızı ve görüşlerinizi bekliyorum
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşlar iyi akşamlar sizlere bir sorum var mondial 150 zc kullanıcısıyım haziran 2010 da ilk motorum oldu evvelayatında hiç motor kullanmadım şimdi cbf 150 çok hoşuma gidiyor sizlerin yazdıklarınıda ara sıra okuyorum pek sorun çıkaran bir makina değil gibi daha önce hiç vitesli kullanmadım ve motorumu satıp üzerine 1 2 bin daha ekleyip almak istiyorum bana ne tavsiye edersiniz sizce almalımıyım alırsamda hiç vitesli kullanmadım beni düşündürende bu cumartesi günü direksiyon sınavım var geçersem ehliyetimede kavuşacağım yorumlarınızı ve görüşlerinizi bekliyorum

trafik bilgin olduğuna göre en fazla 2 gününü alır.

ben 10 dakikalık eğitimden sonra ybr ile eve gelmiştim.
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
beni cesaretlendirdiniz o halde iki iş kaldı 1 mondial 150 zc yi satmak ve cbf 150 almak temiz ikinci el yada sıfır alıcam sıfır daha mantıklı geliyor benden önceki rodajını nasıl yaptı diye düşünmek istemem yada forumdan birisi takas ederse oda olur gerçi cbf kullanıcısı attan inip eşşeğe binmez herhalde neyse önümüzdeki günler neler gösterir bilinmez alakanız için teşekkürler arkadaşlar
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
47
yedek depoyla 110 km

merhaba arkadaşlar, belki merak edeniniz olur diye yazıyorum. Biliyorsunuz bizim depo 13 lt. bunun 2.6 lt.'si yedek... Şamandıra hassas mıdır, değil midir bilmiyorum ama, ben yanımda bir şişeye yarım litre yedek benzin koyarak bir denem yaptım ve motor yedeğe geçtiği andan itibaren 110 km. yol yaptım. (yedeğe geçtiğimde 308, bittiğinde ise 417.8'di gösterge). motoru kalkışlarda hiç zorlamadım ve 70'i hiç geçmedim -ama şehir içi tabii. ilginize...
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Deponun formu dolayısıyla şamandıranın sağlıklı çalıştığına inanmıyorum.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
47
bugün 4000 km bakımını yaptırırken servis kendi getirdiğim castrol 10w40 yağını kabul etmedi. buranın iklimine uygun değilmiş, garanti kapsamının dışına çıkarmış vs.. sonuçta shell 15w50 kondu. 10w40'ı bp'den almıştım ve orada hangi yağların hangi modellerde kullanıldığını gösteren koca bir pano vardı. cbf150 için 10w40 öneriliyordu. bu duruma şaşırdım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst