Honda Cbf 150 Giranajlı ve Giranajsız

Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Arkadaşlar Motorumun sticker nı söksem mi sökmesem mi kararsız kaldım. Sizce hangisi göze daha çok hitap ediyor? :silent:

 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Benim gözüm stickera alıştığından mıdır bilmem stickerlı daha iyi göründü :cat: Ayrıca millet o kadar stickera para verip alıyor sen neden söküyorsun :cherry:
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Neden Aynı Konuyu ve aynı yazıları 2 Farklı Başlıkda açdın Ve
O Grenaj Değil Sticker dir
Girinaj ne olaki ?
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Yaa stickerssız da cbf 600 gibi görünüyor sanki... :)
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
arkadaş stickerı kastetmiş herhalde. valla bence 2 si de iyi ama stickerlı daha bi iyi gibi
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
abi bizim burada stıcerini söksende satışa çıkarsan satamazsın motoru sebebi boyalı mı stıceri neden söktün diye çok düşünürler bence orjinali hem güzel hemde satacağında sıkıntı çıkarmaz
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
104
Stickersiz daha iyi, sonucta kurye motoru, heryerde cbf var
 
Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
278
bence sökme çünkü motorun bütün efekti gidiyor gibi geliyor bana.... :bounce:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
CBF150 stickerı kadar itici sticker görmedim ben hayatımda. Sökme işlemini videoya falan çek, satarken neden böyle diye merak edenlere gösterirsin.
 
Katılım
7 Eki 2012
Mesajlar
14
Tabikide Grenajlı hali daha iyi ama bi an grenaj' olmadığını fark etmedim :D
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
2 fotoğraftada motor grenajlı? giranaj ne ki? farkedemedim bilmiyorumda ne olduğunu
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
arkadaşlar sticker lı diyecektim giranaj nereden aklıma geldiyse başlıkda bir yanlışlık oldu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst