Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Benim gözüm stickera alıştığından mıdır bilmem stickerlı daha iyi göründü :cat: Ayrıca millet o kadar stickera para verip alıyor sen neden söküyorsun :cherry:
abi bizim burada stıcerini söksende satışa çıkarsan satamazsın motoru sebebi boyalı mı stıceri neden söktün diye çok düşünürler bence orjinali hem güzel hemde satacağında sıkıntı çıkarmaz