Şöyle sorayım o zaman; rodajı 2500 Km'ye yaymak istiyorum, 1000 Km'den sonra "Mineral Yağ" mı kullanayım yoksa "Tam Sentetik Yağ" mı?
:silent:
Aslında aklımdan geçen; 500 Km'de ve 1000 Km'de mineral yağ koyup (Tabi ki yağ filtresini de değiştirerek.), 2500 Km'de de tam sentetik yağ koyarak (Yağ filtresini tekrar değiştirerek.) rodajı sonlandırmak.