Honda Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
Amin.
ceza diyince aklima geldi sehirler arasi yollarda hiziniz ne oluyor. yani kacla gidiyorsunuz. ben radara girmeyim diye 90 la gitmeye calisiyorum ama slklntidan patliyorum.
 
Katılım
21 Şub 2014
Mesajlar
15
Vallahi ben "Şahin" olduğum için, pek sıkıntı olmadığından; gözümün kestiği hızda gidiyorum!
:p
Ekonomik sürüş yapmam icap ederse de (Yakıt azaldığında, ne kadar uzaklıkta bir Shell istasyonu olduğundan emin değilsem.) 90 Km/s sabit.
:bounce:
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
hocam siz rahatsiniz valla :) bende 90 la gitmeye calisiyorum ama slklnti oluyor. kamyonlar bile benden hizli . daha radara denk gelmedim ama acimazlar muhtemelen keserler cezayi :(
bende fuardan yag falan aldiracaktim cok kalabalikmis ve duzgun stand gorememisler motul 5100 10/40 dusunuyorum daha once iphone vardi .uygun nereden temin edilebilir. donunce bakima gidicem balatayida disaridan mi alsam ucuz olurmu ebc gg uygun mudur?
19500 de makina nesine baktirmam lazim ozellikle?
uzun oldu biraz :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Binlerce km 80-90 gidebilirim, hiç sıkılmam. :)

18 bin bakımları ve kontrolleri yapıldıysa sırada 24 bin var. Forum yerine kitapçığa bakın mutlaka. :)
 
Katılım
18 Eyl 2013
Mesajlar
59
selamlar,

hondanın yeni kataloğunda cbf 1000 artık gözükmüyor. üretimi durduruldu mu?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Durmadı, Honda Türkiye şimdilik yeni modellerin satılması için getirmeyecekmiş, ama belki ilerleyen zamanlarda gelebilirmiş.
Avrupa'da satılmaya devam ediyor, hatta yaklaşık 9.500 eurodan...
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
serviste baksinlar. istanbulda yag ile balata icin yer tavsiye edebilirmisiniz?
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
80-90 la ömür boyu da gidilir de bi kere 100 oldumu bi daha gidilmez bitmiyo o yol. niyetin 80-90sa hiç geçmiceksin arabada da öyle. ben yüzde 90 100-120 gidiyorum yol güzelse 120-140 ara sıra 200. ufak tepeleri virajları geçince gri clio varmı yokmu bi kontrol sonra ver sopayı :)
 
Katılım
21 Şub 2014
Mesajlar
15
Arkadaşlar; rodaj için mineral yağ kullanmayı düşünüyorum.
:silent:
Bu konudaki fikirlerinizi alabilir miyim?
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
ilk içindeki yağ rodaj yağıdır zaten. ayrı bi yağdır. yağ mağ kurcalama. 1000 km geçsin sonra normal yağdan devam
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
mühendislerin seçtiğine güvenirim ben de patronların seçtiğine güvenmiyom valla :) fuarda bütün motorlara parmak avuç içi tak tuk vurdum alayı teneke. ama ilk içindeki yağ farklı bir yağ. break-in oil diyor ecnebiler. 1000 km dolmadan bızıklama kardeş. sonra yağ ve filtre ver sopayı gitsin
 
Katılım
21 Şub 2014
Mesajlar
15
Şöyle sorayım o zaman; rodajı 2500 Km'ye yaymak istiyorum, 1000 Km'den sonra "Mineral Yağ" mı kullanayım yoksa "Tam Sentetik Yağ" mı?
:silent:
Aslında aklımdan geçen; 500 Km'de ve 1000 Km'de mineral yağ koyup (Tabi ki yağ filtresini de değiştirerek.), 2500 Km'de de tam sentetik yağ koyarak (Yağ filtresini tekrar değiştirerek.) rodajı sonlandırmak.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bence kitapçıkta yazanlara uymak, sağlıklı bir rodajı tamalamak için yeterli.
 
Katılım
21 Şub 2014
Mesajlar
15
Ben rodaj konusunda biraz hassasım. 500 Km'lik bir rodaj süresi, bence biraz kısa. Biraz sağlamcıyım diyelim.
Ya da rodajı 1000 Km'de bitirsem mi acaba?
:silent:
İşin aslı; şu anda kafamı en çok yağ tipi karıştırıyor.
:silent:
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
zorlama ısınmadan yürüme bişey olmaz. kalanı normal takıl. illa kafam rahat olsun diyosan 2000 kmde de bi daha yağ filtre değiş. pamuk helva değil bu yaw demir. normal yağına tuzuna bak yeter. yağ türüne gelince yarı sentetik iyidir hele sık düzenli değiştirene bol bol yeter. kitap da yarı sentetik diyor zaten. motul 5100 şiddetle tavsiye ederim. pist işi motul 300v gibi asortiklere bulaşma yol motoru için gereksiz. ebaydan çamurluk uzatmayı aldım baktıklarım içinde en uzunu 2-3 santim farkla bu. yunanistandan kargo dahil 35 dolar. yollar toz pislik çamur deryası duble yol dahil radyatör leş oluyor
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Rodaj süreci 1000 km diye geçiyor kitapçıkta. Sonraki yağ değişimini ise 12 ve 24 bin takip ediyor. Kullanım şekli, kullanılan yerin iklimi gibi faktörler bu periyodu biraz daha kısaltıyor sadece. Bu arada tam sentetik yağ kullanırsan debriyajı kaçırma yapabilir.

Bu çamurluk uzatıcılar gerçekten işe yarıyor mu?
 
Katılım
21 Şub 2014
Mesajlar
15
inzell; ben PDF olarak indirdim bir kılavuz, orada rodaj süresi için 500 Km diyor. Bir de debriyaj kaçırma derken; sıyırıyor mu debriyajı? Başına geldi mi?
:cyclopsan
Ben yarayacağını düşünüyorum. Bir tane de ben sipariş verdim Puig marka.
:thumleft:
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
radyatörü kurtarcak gibi. aralarına toz toprak kum tanesi dolmasın yeter. baktım yetmiyor 3-5 cm uzatma bişey de yapıştırırım. etrafa eksoza çizmeye (bot) bi faydası yok da onlar mühim değil
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
İlk 500 km daha fazla özen gösterin, 1000'de de yağını değiştirin diyormuş tam olarak.

http://honda.com.tr/App_Assets/Kilavuzlar/27/40/cbf100012omtr.pdf
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst