Honda Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2011
Mesajlar
55
Ya rüzgar olsun da çok gürültü yapmasın kafam şişiyor bi noktadan sonra. :p




Tork farkı 30 değil devir aralıklarına bakmanı öneririm. Sanırım tork olayını biraz araştırman gerekiyor. :) CBF1000 düşük devirde yüksek tork üreten bir makine.

Dusuk devirde yuksek tork, bence de benim tork isini anlamam lazim :)

Kawasaki ZX636c:
0 - 100 km/sa 3,5 sn
0 - 140 km/sa 5,3 sn
0 - 200 km/sa 9,9 sn

Honda cbf 1000 f
0-100 km/h 3,7 s
0-140 km/h 6,2 s
0-200 km/h 15,8 s

Demekki tork hizlanabilme yetenegi degil :)

---------- Post added at 14:59 ---------- Previous post was at 14:56 ----------

Ya rüzgar olsun da çok gürültü yapmasın kafam şişiyor bi noktadan sonra. :p




Tork farkı 30 değil devir aralıklarına bakmanı öneririm. Sanırım tork olayını biraz araştırman gerekiyor. :) CBF1000 düşük devirde yüksek tork üreten bir makine.

evt tork ne demek biraz arastirmam gerek galiba :)
Kawasaki ZX636c:
0 - 100 km/sa 3,5 sn
0 - 140 km/sa 5,3 sn
0 - 200 km/sa 9,9 sn

Honda cbf 1000 f
0-100 km/h 3,7 s
0-140 km/h 6,2 s
0-200 km/h 15,8 s

Yillarca bize tork = hizlanma yetenegi diyen zihniyet utansin :)

Nedir bu tork ???
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
shark s900 varken , belli bi süratten sonra rüzgar sesi kulaklarımı acayip şişiriyordu. Bazen patlıcak sanıyordum. Daha sonra schubert aldım huzura kavuştum. :) ÖZellikle uzun yolda daha öncede dediğim gibi bir kurtarıcı . yoksa sürekli vizör temizlemek zorunda kalırsınız. İnzel sen anaadolu yakasındaydın dimi? bi ara görüşelim hatta tur camını motoruna takalım farkı sen gör :)
siz benim puig camı görseniz satıp onları puig alırsınız :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:25 ----------

tork, belli devirde motorun ürettiği kuvvettir, bu kuvvet devir arttıkca bir yere kadar artar. ninjanın iyi hızlanmasının sebebi de cbf den daha devirli kullanılabilmesinden kaynaklanır. tork'u devir ile çarparsak beygir gücüne ulaşırız bu da motorun birim zamanda yaptığı iştir. Torkları aynı olan motorları karşılaştırırsak daha fazla beygir gücü daha fazla devir ve daha fazla son sürat demektir. bu yüzden 600lük ss lerin 300 basmaları sadece efsanedir
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
shark s900 varken , belli bi süratten sonra rüzgar sesi kulaklarımı acayip şişiriyordu. Bazen patlıcak sanıyordum. Daha sonra schubert aldım huzura kavuştum. :) ÖZellikle uzun yolda daha öncede dediğim gibi bir kurtarıcı . yoksa sürekli vizör temizlemek zorunda kalırsınız. İnzel sen anaadolu yakasındaydın dimi? bi ara görüşelim hatta tur camını motoruna takalım farkı sen gör :)

Amanın benim kaskım da Shark S900C Signature. Bununla alakalı bir durum olmasın bu. :/
Pendik'teyim bende, aslında süper olur. Denerim sonrada değişim şansımı denerim. :)

---------- Post added 15-03-2013 at 00:01 ---------- Previous post was 14-03-2013 at 23:41 ----------

Dusuk devirde yuksek tork, bence de benim tork isini anlamam lazim :)

Kawasaki ZX636c:
0 - 100 km/sa 3,5 sn
0 - 140 km/sa 5,3 sn
0 - 200 km/sa 9,9 sn

Honda cbf 1000 f
0-100 km/h 3,7 s
0-140 km/h 6,2 s
0-200 km/h 15,8 s

Demekki tork hizlanabilme yetenegi degil :)
Eski kasa CBF1000'in değerlerini koymuşsun.
Burdan yenisiyle de kıyaslayabilirsin.

http://www.motorradonline.de/vergleichstests/vergleichstest-honda-cbf-1000-und-honda-cbf-1000-f-motorrad-messungen/290467?seite=4
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Dusuk devirde yuksek tork, bence de benim tork isini anlamam lazim :)

Kawasaki ZX636c:
0 - 100 km/sa 3,5 sn
0 - 140 km/sa 5,3 sn
0 - 200 km/sa 9,9 sn

Honda cbf 1000 f
0-100 km/h 3,7 s
0-140 km/h 6,2 s
0-200 km/h 15,8 s

Demekki tork hizlanabilme yetenegi degil :)

---------- Post added at 14:59 ---------- Previous post was at 14:56 ----------



evt tork ne demek biraz arastirmam gerek galiba :)
Kawasaki ZX636c:
0 - 100 km/sa 3,5 sn
0 - 140 km/sa 5,3 sn
0 - 200 km/sa 9,9 sn

Honda cbf 1000 f
0-100 km/h 3,7 s
0-140 km/h 6,2 s
0-200 km/h 15,8 s

Yillarca bize tork = hizlanma yetenegi diyen zihniyet utansin :)

Nedir bu tork ???

Ben sana başka bir şey anlatim o zaman, şimdi bir Kawasaki ZX636c ile sabit gazla düşük devirde gidiyorsun diyelimki 4. viteste, ve hızlnamak istiyorsun, doğal olarak böyle bir makinada ani hızlanabilmen için devire ihtiyacın olacaktır. Bu durumda gaza basarsan makina yavaş yavaş hızlanacaktır ama bir vites düşürüp gaza bastığında, vites düşürmenden dolayı devir yükseleceği için gaz tepkisi artacaktır ve hızlı bir şekilde ivmeleme gerçekleşecektir. İşte CBF1000 de buna ihtiyacın olmaz çünkü düşük devirde yüksek tork ürettiği için vites düşürmeden aynı ivmelemeyi yakalayabilirsin :cat: Bilmem analatabildimmi :wiinkk:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Şehiriçi için 100'lük cub mı alsam diyorum. :mrgreen: Hem CBF1000 trafikte yorulmaz, hemde yakıt tasarrufu yaparım. :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Arkadaşım istedi onunki kırılmış bende verdim direkt. :) Çok ani oldu...
Yalnız farkettim ki baya işe yarıyormuş, sadece rüzgar sesine engel olamıyormuş.
 
Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
19
Şimdiye kadar aldığım tüm yakıtlarda ölçün yaptım, tüm değerleri buraya giriyorum. Hem benzine harcadığım parayı hem de sarfiyatı takip edebiliyorum. :)

http://www.fuelly.com/driver/inzell/cbf1000fa


ios ve android kullananlar icin road trip adlı programı tavsiye ederim kısa bi inceleme yazısına burdan göz atabilirsiniz. Bu arada arka camurluk takan taktırmak isteyen konuyla ilgili bilgisi olan arkadaslar bilgi verebilir mi?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Uygulamanın Android için olan Google Play linkine ulaşamadım. Fuelly'i kullanmamdaki bir diğer amacım da sarfiyatlarımı paylaşmak.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
sayfaları hızlıdan okudum dikkatimi çeken ipon yağ oldu, önceki yağ ipondu şimdi castrol var gene, 2side 10-40, ipon vitesleri bildiğin greydere çevirdi daha da almam, şu aralar ben de niyetlenmiş durumdayım cbfe, yazarım
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
çakması vardır nedir iponun, şu video çok güzel 40-220 tek vites
http://www.youtube.com/watch?v=hHL-KBW-z9M
 
Katılım
2 Nis 2013
Mesajlar
2
CBF 1000 hastalığı.

Herkese Merhaba,
2 gün önce CBF 1000 FA ABS aldım, bugünde siteye üye oldum. Umarım her ikisininde hayrını görürürüm arkadaşlar.:cat:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Merhaba Arkadaşlar :rendeer:

Pazar günkü gezimizde 375 km 18.1 litre benzin yakmışım, sizce nasıl ?

Herkese Merhaba,
2 gün önce CBF 1000 FA ABS aldım, bugünde siteye üye oldum. Umarım her ikisininde hayrını görürürüm arkadaşlar.:cat:

O zaman her ikiside hayırlı olsun, katılımcı olman dileğimle :rendeer:
 
Katılım
2 Nis 2013
Mesajlar
2
Pistolpitt ve Muzaffer arkadaşlarıma teşekkür ederim.
Birkaç deneyimimi hemen paylaşayım sizlerle.
Malumunuz 1000 km.rodajdayım henüz,100-110 km.yi geçmedim makine 100km.de net 6 litre yaktı.
Sanıyorum bu normal bir oran,bunun dışında turing rüzgarlığa geniş kelebek taktım,boyum 1,85 cm.hemen hemen ruzgarı hiç almıyorum,şiddetle tavsiye ederim. :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:38 ----------

İboli selam,
Ben makineyi alırken arka çamurlukta taktım, ön çamurlukla birlikte takım oldu.hatta gövde rengine boyatıp taktım.
Çok şık olduğunu söylemeliyim,arka tekerin ciddi çamurunu engellemesi bir yana ayrıca zincirin üst kısmınıda koruyor.
İstersen bir resmini çekip yükleyeyim daha iyi fikir verebilir belki. :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Hayırlı olsun Ömer CBF'in. :)


Muzaffer abi, yakıt sarfiyatın gayet güzel. Ortalama hız ne durumda?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst