- Katılım
- 17 Mar 2011
- Mesajlar
- 55
Ya rüzgar olsun da çok gürültü yapmasın kafam şişiyor bi noktadan sonra.
Tork farkı 30 değil devir aralıklarına bakmanı öneririm. Sanırım tork olayını biraz araştırman gerekiyor.CBF1000 düşük devirde yüksek tork üreten bir makine.
Dusuk devirde yuksek tork, bence de benim tork isini anlamam lazim
Kawasaki ZX636c:
0 - 100 km/sa 3,5 sn
0 - 140 km/sa 5,3 sn
0 - 200 km/sa 9,9 sn
Honda cbf 1000 f
0-100 km/h 3,7 s
0-140 km/h 6,2 s
0-200 km/h 15,8 s
Demekki tork hizlanabilme yetenegi degil
---------- Post added at 14:59 ---------- Previous post was at 14:56 ----------
Ya rüzgar olsun da çok gürültü yapmasın kafam şişiyor bi noktadan sonra.
Tork farkı 30 değil devir aralıklarına bakmanı öneririm. Sanırım tork olayını biraz araştırman gerekiyor.CBF1000 düşük devirde yüksek tork üreten bir makine.
evt tork ne demek biraz arastirmam gerek galiba
Kawasaki ZX636c:
0 - 100 km/sa 3,5 sn
0 - 140 km/sa 5,3 sn
0 - 200 km/sa 9,9 sn
Honda cbf 1000 f
0-100 km/h 3,7 s
0-140 km/h 6,2 s
0-200 km/h 15,8 s
Yillarca bize tork = hizlanma yetenegi diyen zihniyet utansin
Nedir bu tork ???