Honda Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
Garantisi yok 2007 model benim motor. 600 rr rahatsız motor evet ama sürüş keyfini çok sevdiğim motorlardan geliyor bakalım hayırlısı artık 2-3 ay daha motorsuz geçirces artık adam gibi bulana kadar.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Garantisi yok 2007 model benim motor. 600 rr rahatsız motor evet ama sürüş keyfini çok sevdiğim motorlardan geliyor bakalım hayırlısı artık 2-3 ay daha motorsuz geçirces artık adam gibi bulana kadar.
Anladım. Tabi renkler ve zevkler meselesi. Şahsen ben cbf in bendekı yanı yenı kasalarına bayılıyorum. Eski kasadan alır mıydım? Açıkçası almazdım. Onu alacağıma cbf 600 alırdım zaten boyutlarına kadar neredeyse birebir. Hayırlısı olsun.
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
Valla benimde yeni kasa cok hosuma gitmiyor aynen dediginiz gibi zevk meselesi tabi ileride ama yeni kasa alicam nasip olursa yas ilerlesin biraz :)
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar Benim CBF 1000 ABS 2012 model 99 beygir tadina doyum olmuyor herkese tavsiye ederim
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MERHABALAR Ben CBF 1000 Honda Naked aldim 2012-9-ayda 0 km cok güzel motorsiklet yakit cok iyi herkese tavsiye ederim
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Çok hoş olmamış mı?

Honda-CBF1000-Luca-Bar-Design-2-635x486.jpg
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Şimdi bende sıfır bir tane aldımda, yağ değişim periyodu 12bin yazıyor. Anca aşırı tozlu ortamlarda kullanıyorsanız daha erken gitmenizde fayda var diyor Tükçe kitapçık. Bende aynen kitapçığa uyacağım, servis 6.000'de bir gel dedi, bende 12.000'de bir yağ değiştiririm dedim. Garantiden çıkmaz ama şöylede böylede lafı dolandırıyorlar. Sizler nasıl yapıyorsunuz diye merak ettim. :)
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
hayırlı olsun, uygun olduğunuzda foto paylaşın :thumleft:

sıfır aldığınıza göre sağda soba borusu duruyordur, ondan kurtulmayı düşünüyor musunuz :mrgreen:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Galiba düşünüyorum ama yüksek sesten de hoşlanmıyorum, ne yapmak lazım. :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Sizde egzozdan kurtulmuşsunuz direkt. :)
Bende 3'lü çanta olayına gireceğim, makul bir şeyler bakıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst