- Katılım
- 29 Eyl 2012
- Mesajlar
- 245
- Konu Yazar
- #1
Başlangıç için hangi motoru tavsiye edersiniz ?
Hondaya ciddi şekilde karar vermiştim ama forumda yok parçası pahalı yok titreşimli yok vites pedalı rahatsız çok şikayet görünce biraz geri çekildim.
Bütçe belli sıfır düşünüyorum en fazla 4.000 TL.
Teşekkürler şimdiden.
Hondaya ciddi şekilde karar vermiştim ama forumda yok parçası pahalı yok titreşimli yok vites pedalı rahatsız çok şikayet görünce biraz geri çekildim.
Bütçe belli sıfır düşünüyorum en fazla 4.000 TL.
Teşekkürler şimdiden.