Honda CB125e mi ? Mondial Drift mi ? WOLF mu ?

Honda CB125e mi ? Mondial Drift mi ? WOLF mu ?

  • Salcano WOLF

    Oy: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    12
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
245
Başlangıç için hangi motoru tavsiye edersiniz ?

Hondaya ciddi şekilde karar vermiştim ama forumda yok parçası pahalı yok titreşimli yok vites pedalı rahatsız çok şikayet görünce biraz geri çekildim.

Bütçe belli sıfır düşünüyorum en fazla 4.000 TL.

Teşekkürler şimdiden.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Honda CB' ye ciddi şekilde karar vermiştim ama forumda yok parçası pahalı, yok titreşimli, yok vites pedalı rahatsız çok şikayet görünce biraz geri çekildim.

Mesela hangi parçası pahalıymış ve hangi motosiklete oranla pahalıymış :)

Ayrıca sonra söylemedi deme vites pedalı kullanımı aşırı rahat :)

Yukarıda listelediklerin arasında "Sıfırı En Alınası" :cat:
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
228
Honda cbf 150 4000 TL'ye temiz bulunur. İnan sıfırından da daha avantajlı olur. Top case, koruma demiri, alarmı gibi. Honda'yı diğer saydığın markalarla kıyaslamam bile. Ayrıca kimse Honda'nın parçası pahalı diyemez. Parça değişim süresini göz önünde bulundurmak lazım. Ben 3 tane Cbf 150 sahibi oldum. Rutin bakımı, lastik, km halatı, balata gibi parçalar dışında cebimden para çıkmadı.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
honda pahalı diemezmi komple cbf silindir ne kadar ?far komple ne kadar ? ve diğer parçaları ... mondiale göre neredeyse 3-4 kat daha pahalı. adamın zaten totalde 4000 lirası var bunu yanına ekipman da alıcak plaka cıkarıcak sigorta yaptıracak.min plaka+sigorta 300 ortalama bi kask 200 etti 500 geriye kaldı 3500 yani bu adamın alması gereken en pahalı motor 3500 tl olmalı diğer işlerine para yertsin.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Mesela hangi parçası pahalıymış ve hangi motosiklete oranla pahalıymış :)

Ayrıca sonra söylemedi deme vites pedalı kullanımı aşırı rahat :)

Yukarıda listelediklerin arasında "Sıfırı En Alınası" :cat:

ferdinand kardeşim . hatırlıyorum. bir arkadaş cb nin ön fren balatasına yetkili serviste 110tl fiyat almıştı.
sonra araştırıp aslında cb nin fren balatasıyla cbf150 balatasıyla birebir aynı olduğunu bulmuştu.
cbf150 orjinal balatası ise 50tl imiş. sonra bir kıyamet kopmuş. honda cb nin balatasını 110tl den 50 tlye düşürmüştü.
yani bir titan titana durumu var sanki honda servislerinde :) cbf nin balatsıyla aynı olmasa 110tl ye 1 adet cb balatası satılacaktı yetkili servislerde.
çinlilerin parçaları cidden ucuz. örneğin wolfun ön fren balatası 5 tl :) nacizane 10.000km gider.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------

al buda linki

http://www.motosiklet.net/forum/mot...2012-yeni-model-commuter-259.html#post2962535
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
ferdinand kardeşim . hatırlıyorum. bir arkadaş cb nin ön fren balatasına yetkili serviste 110tl fiyat almıştı.
sonra araştırıp aslında cb nin fren balatasıyla cbf150 balatasıyla birebir aynı olduğunu bulmuştu.
cbf150 orjinal balatası ise 50tl imiş. sonra bir kıyamet kopmuş. honda cb nin balatasını 110tl den 50 tlye düşürmüştü.
yani bir titan titana durumu var sanki honda servislerinde :) cbf nin balatsıyla aynı olmasa 110tl ye 1 adet cb balatası satılacaktı yetkili servislerde.
çinlilerin parçaları cidden ucuz. örneğin wolfun ön fren balatası 5 tl :) nacizane 10.000km gider.

Abi öyle bakma olaya, sonuçta balata olarak 50TL' ye Honda takmayıp 5-10 TL lik te balata takabilir kullanıcı :)

Mesela senin 5 TL lik balata Wolf markamı :)

Yani onu alıp CB' ye de takabilirsin, he Honda balata takılmış bir CB gibi dururmu ömrünü tamamladığı güne dek orasını bilemiyorum.

Bana farklı balata kullanmak nasip olmadı henüz ama binlerce km dir ne bir güvensizlik hissettim, ne rahatsız edici bir sürtme veya serleşme, nede en ufak ciyaklama sesi :)

Belki 5 liralık balatada o güvende durduruyordur bilemem ama diğer saydıklarım trafikte gördüğüm 10 motosikletin 8 inde var.

He iş için alır dayım ona lafım olmaz mesela, onunki apayrı bi hesap ama forum kullanıcılarının büyük çoğunluğu keyfi kullanıcı.

O tür pürüzlerde bu keyfi kaçırıyor bence be abi :)

Nebiliyim ben samimiyetle yazmıştım arkadaşa yukarıdaki mesajımı, zaten aksini düşünüyor olsam kendim kullanmıyor olurdum :)
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
228
http://www.rialli.com/urunler/362_honda-cbf-150/
http://denizmotortr.com/k-honda_cbf_150_yedek_parca_kaporta-193.html
Bu linklere bir bakın derim cbf 150 parçalarının neresi pahalı.
Toplam kaliteye bir bakın. Honda ile çinlilerin arasında uçurum var. Şu ana kadar Kuba' 150cc, 125cc. Mondial 125cc, Arora 150cc ve üç tane cbf150 sahibi olmuş birisi olarak kusura bakmayın, çinli markalarla kıyaslamam kalite ve konfor olarak. Asya motor genel müdürü aynen şöyle söyledi televizyonda: "Yerli markaların bazı istisna parçaları hariç hepsi çin de üretilir burada toplanır. Bu yüzden vatandaş hangi markanın servisi daha yaygınsa hangi markanın arkasında duruluyorsa o markayı tercih etmeli." dedi.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Abi öyle bakma olaya, sonuçta balata olarak 50TL' ye Honda takmayıp 5-10 TL lik te balata takabilir kullanıcı :)

Mesela senin 5 TL lik balata Wolf markamı :)

Yani onu alıp CB' ye de takabilirsin, he Honda balata takılmış bir CB gibi dururmu ömrünü tamamladığı güne dek orasını bilemiyorum.

Bana farklı balata kullanmak nasip olmadı henüz ama binlerce km dir ne bir güvensizlik hissettim, ne rahatsız edici bir sürtme veya serleşme, nede en ufak ciyaklama sesi :)

Belki 5 liralık balatada o güvende durduruyordur bilemem ama diğer saydıklarım trafikte gördüğüm 10 motosikletin 8 inde var.

He iş için alır dayım ona lafım olmaz mesela, onunki apayrı bi hesap ama forum kullanıcılarının büyük çoğunluğu keyfi kullanıcı.

O tür pürüzlerde bu keyfi kaçırıyor bence be abi :)

Nebiliyim ben samimiyetle yazmıştım arkadaşa yukarıdaki mesajımı, zaten aksini düşünüyor olsam kendim kullanmıyor olurdum :)

yav cb nin balatasıda honda marka değil sonuçta :) oda ötmeme garantisi vermiyor :)
firmalar çinde antin kuntin firmalara fason imalat ürettiriyorlar balatayı. kendi markaları altında satıyorlar. ve al gülüm ver gülüm karlarını ediyorlar.
yani sözün özü cb125 in balatası cbf150 ile uymasaydı cb125e 110tl ye ön balata alıyor olacaktınız servisten :)
he şu andada 55tl. 55tl ye ben 11 adet wolf balatası alırım. yani 110.000km yaparım bu 11 balataylada.
bilemiyorum honda marka balatalar 110.000km yapar mı ?

sözün özü markaya biniyorsan ve orjinalciysen parayı vereceksin gibi geliyor bana.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Tabi abi sonuçta öyledir heralde ama ürettirdiği veya bi şekilde temin ettiği firmaya yaptırımları vardır kullanıcı memnuniyeti ve güvenlik açısından. Yani zaten o balata sanada oluyordur :) Zaten o sadece herhangi bi kalem :)

Herkesin düşüncesine saygım var tabi ama benim şahsi düşüncem ve okuduklarımdan, gördüklerimden gözlemlediğim, uzun vadede o balatadan v.s edilen karlar mutlaka biyerden çıkıyor gibi genellikle.

İşte o gün bunca km motosiklet keyfi denilen şeyi yaşayıp, halen sorunsuzca yoluna devam eden, yine bi şekilde karlı oluyor :)

Yoksa orasınıda günü geldiğinde düşünürüm deyip, şuanki durumu neye el veriyorsa onu alıp yaşamaya başlasın herkes 2 tekeri.

Ben hala yıllarca yanımda gezdirdiğim 1 ton ağırlığa, 2-3 boş koltuğa, ekstra 2 tekere, yok yere harcadığım yakıtlara isyandayım, her tür 2 tekere saygı zirve :mrgreen:
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Abi öyle bakma olaya, sonuçta balata olarak 50TL' ye Honda takmayıp 5-10 TL lik te balata takabilir kullanıcı :)

Mesela senin 5 TL lik balata Wolf markamı :)

Yani onu alıp CB' ye de takabilirsin, he Honda balata takılmış bir CB gibi dururmu ömrünü tamamladığı güne dek orasını bilemiyorum.

Bana farklı balata kullanmak nasip olmadı henüz ama binlerce km dir ne bir güvensizlik hissettim, ne rahatsız edici bir sürtme veya serleşme, nede en ufak ciyaklama sesi :)

Belki 5 liralık balatada o güvende durduruyordur bilemem ama diğer saydıklarım trafikte gördüğüm 10 motosikletin 8 inde var.

He iş için alır dayım ona lafım olmaz mesela, onunki apayrı bi hesap ama forum kullanıcılarının büyük çoğunluğu keyfi kullanıcı.

O tür pürüzlerde bu keyfi kaçırıyor bence be abi :)

Nebiliyim ben samimiyetle yazmıştım arkadaşa yukarıdaki mesajımı, zaten aksini düşünüyor olsam kendim kullanmıyor olurdum :)

''WOLF''diye yada''SALCANO'' diye bir marka yok ki:wiinkk:Getirten distribitör(buzdolapçı-İnşaatçı) ^^adı bu olsun diyo''ÇİNLİ^^ amca da depo'ya ''o'nu yazıyo...Şasedeki perçinli etikete bakın jaling-jensheng-zonsheng' tarzı benzin tankı ile alakasız bişey yazar...Siz neyi tartışıyonuz:king:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Mesela hangi parçası pahalıymış ve hangi motosiklete oranla pahalıymış :)

Ayrıca sonra söylemedi deme vites pedalı kullanımı aşırı rahat :)

Yukarıda listelediklerin arasında "Sıfırı En Alınası" :cat:

1 wolf 3 tane cbe eskitir.
cbe hondayla alakası yok. sundiro honda.
sizlerde biliyorsunuz neyin ne oldugunu da işinize gelmiyor.

---------- Post added at 02:01 ---------- Previous post was at 01:53 ----------

''WOLF''diye yada''SALCANO'' diye bir marka yok ki:wiinkk:Getirten distribitör(buzdolapçı-İnşaatçı) ^^adı bu olsun diyo''ÇİNLİ^^ amca da depo'ya ''o'nu yazıyo...Şasedeki perçinli etikete bakın jaling-jensheng-zonsheng' tarzı benzin tankı ile alakasız bişey yazar...Siz neyi tartışıyonuz:king:
bak şimdi orada duracan
baltayı taşa değil kayaya vurdun
ybr 125 nedir ? kim yapar kim tarafından satılır bir düşünelim?
2000 li yılların başında çinde jianshe diye bir firma başlar yıllardır babadan dededen motosiklet yapan bir firma
ama bu markanın adı yamahaya ybr 125 i yapmaya başladıgında duyuldu
ama baktıgınızda adamlar yıllarını vermiş bir alt yapı kurmuşlar
sonrada ybr yle isim yaptılar
jianshe denilen firma ybr nin küçük cc motosikletlerini yapıyor.
ybr nin en büyük pay sahibi
ve yamahanın yarı yarıya ortak oldugu bir firma
yamaha ybr 125 için yaptıgı şase ve motoru kendi markası adı altında dışarıya satıyor
neyi değiştiriyor? ybr de olup onlarda olmayan
ucuza getirmek için mikuni karbüratörü koymuyor, göstergelerde ucuza kacıyor falan filan
maliyeti düşürüp kendi markası adı altında satıyor
ybr 125 i jianshe yapmıyor kardeşim diyorsan
buna bakabilirsin
http://tr.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YBR_125
wolfun ne alakası var jiansheyle jianshe kim dersen
bu da internet sitesi
http://www.jianshetrade.com/wm/en/index.aspx
kanuni bora avrupadaki ybr custom olarak satılıyor yine bir iki eksiği ile.
wolf de uzay kafa ybr ve yuvarlak kafa ybr 2007 olarak satılıyor.
puma da jianshenin ürünü 150 cc lik olanı..
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
onu mu alayım bunumu alayım dıyen arkadaslar.....şapkanızı önunuze alın ve düşünün....ben aslında ne istiyorum dıye.
güç=mondıal
tıtresım=cb125e
konfor=wolf
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
bütcen az koruma ekipmanları alman gerekli
sıfır gibi plakalı mondial drift al temizinden bulursun illaki
üzerine artan paraylada koruma al
300-500 bi kenara koy ne olur ne olmaz.Allah göstermesin kaza falan olur ufak bi miktar paranı sakla
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
cb ye bulaşma. İhtiyar delikanlılar gibi 80 ni geçmem titreşim beni titretmez dersen cb al. Ben wolf öneririm. Bütçen yeterse temiz 2 ci el ybr de bakabilirsin.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
hiç birine bulaşma kafan rahat olsun .saygılar

bide böyle yorum yapan arkadaşlar yokmu hasta oluyorum. neden bulaşmasın onuda açıklada bizde bilelim gerçi bulaştık birkere ama ne yapalım. bir türlü çinlilerin son yaptığı motorların ARIZA vermediği gerçeğini kabullenemediniz. sizler servislere bir balataya 110 verirken ben 20 tl ye işi bitiriyorum. ondan sonra abi hondaya biniyoruz oluyor. hani rr kullansanda neyse bindiğin altı üstü 150 cc motor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst