Bahsettiğim geliştirmelerden bazılarını yaptım. Bakım namına yapılabilecek hiçbişey kalmadı. Siyahlar piano black, çamurluk ve depo titanyum griye boyandı ve ruhsata işlendi. Sele ankaraya gönderilip ali ekeye yaptırıldı. Aynalar virajlarda da çok efektif olan benelli bn251 aynaları takıldı(orjinaller aldığımda da yoktu). Türkiyede tek titanyum gri cb250r oldu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bahsettiğim geliştirmelerden bazılarını yaptım. Bakım namına yapılabilecek hiçbişey kalmadı. Siyahlar piano black, çamurluk ve depo titanyum griye boyandı ve ruhsata işlendi. Sele ankaraya gönderilip ali ekeye yaptırıldı. Aynalar virajlarda da çok efektif olan benelli bn251 aynaları takıldı(orjinaller aldığımda da yoktu). Türkiyede tek titanyum gri cb250r olduorjinal stickerlarını da sipariş ettim geliyo, herşeyi tam fabrika çıkışı gibi olacak.
Maalesef kronik. Daha önce de duymuştum göstergenin su aldığını, benim ekran da motoru aldıktan 1 ay sonra gitti yazılar falan okunmaz hale geldi, yenisini taktık mecbur(km sıfırlandı, allahtan muayeneden geçti hafif kusurla). Aslında tamir de edilebilirdi fakat onu yapacak adamı bulmak veya yaptırmak da nerdeyse sıfır gösterğe parasına gelecekti.Eline sağlık çok güzel olmuş çok beğendim honda
görse tasarımcı olarak çağırır bence
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bugün gösterge ekranın içinde buhar olduğunu fark ettim çok yağmurda bile sıkıntı olmamıştı daha önce yaşayan oldu mu önceki gün motoru yıkanmıştım ilgisi olabilir ama neden su almış olabilir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bende sticker kısmını reklamcıda ucuza hallettim resim atamadım buraya
Sele çok hoşuma gitti, maliyeti ne oldu?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bahsettiğim geliştirmelerden bazılarını yaptım. Bakım namına yapılabilecek hiçbişey kalmadı. Siyahlar piano black, çamurluk ve depo titanyum griye boyandı ve ruhsata işlendi. Sele ankaraya gönderilip ali ekeye yaptırıldı. Aynalar virajlarda da çok efektif olan benelli bn251 aynaları takıldı(orjinaller aldığımda da yoktu). Türkiyede tek titanyum gri cb250r olduorjinal stickerlarını da sipariş ettim geliyo, herşeyi tam fabrika çıkışı gibi olacak.
Aynen benim de aklıma aynı çözüm geldi arka tarafından bakınca hatta biraz açıklık gördüm benim de motor garanti kapsamında olmazsa önce bir servisle görüşeceğim çözüm olmazsa ben de dediğin gibi izalasyon düşünüyorumMaalesef kronik. Daha önce de duymuştum göstergenin su aldığını, benim ekran da motoru aldıktan 1 ay sonra gitti yazılar falan okunmaz hale geldi, yenisini taktık mecbur(km sıfırlandı, allahtan muayeneden geçti hafif kusurla). Aslında tamir de edilebilirdi fakat onu yapacak adamı bulmak veya yaptırmak da nerdeyse sıfır gösterğe parasına gelecekti.
Sebebine gelirsek; eski göstergeyi açtığımda suyu orta kısımdan aldığını gördüm, toz da vardı içerde. Aslında oring var izolasyon yapmışlar fakat bence oring yeterince sıkı değil, ince kalıyo. Belli bi seviyeye kadar koruyup fazla suda içeri sızdırmaya başlıyo. Önlem olarak da göstergeyi söküp araya sıvı conta veya ek lastik koyulabilir, bu şekilde kalıcı çözüleceğini düşünüyorum. Benim de yapmam lazım bunu aslında ama sıfır aldığım göstergenin içini açmaya kıyamıyorum.
Kargo dahil 4100, ankarada olsam 3500 olacaktı.Sele çok hoşuma gitti, maliyeti ne oldu?
Sıfırlanmaz.Ekranı sökmek istiyorum fakat açıp temizleyip yalıtım yaptığım zaman kilometre sıfırlanır mı bu konuda neye dikkat etmem lazım Yardımcı olabilir misin
Anlık soktuysa bişey olmaz ama yapmasa iyiydi tabi, tam karakolluk iş olmuş. Siz yine aynı şekilde devam edin yumuşak sürün motoru, yağ değiştikten sonra kademeli olarak maksimum devire çıkarabilirsiniz motoru. Bizim motorlar sağlamdır merak etmeyin kolay kolay hasar almaz.rodaj için kitapcığında sadece ani gaz fren ve gaz açmalardan kaçının diyor ben nelere dikkat etmeliyim devir konusunda? Motorumu 364km de aldım 6-7 bin devri geçmedim sağolsun koruma takozu taktırmaya gittiğimde 506km de servis kesiciye soktu umarım bişi olmaz motora...
valla ustam motor boştayken kesiciye soktu bide şöyle bi olay var ben motoru aldığımda motorun ilk bakımı 6 ayda yapması gerekiyordu ya motorun sahibine söyledim yağ değişti yani motorun filtreleri falan değişti öyle teslim aldım motoru diyebilirim yeni yağ varken içinde bişi olmaz diye ümit ediyorum şuan 700km oldu 300 km sonra tekrar rodaj bakımına gidicem inşallah eminde değilim benim motorum muydu değil miydi bilemedim o an sesinden daha önce kesiciye sokmadım bile hiç yeni motor zatenAnlık soktuysa bişey olmaz ama yapmasa iyiydi tabi, tam karakolluk iş olmuş. Siz yine aynı şekilde devam edin yumuşak sürün motoru, yağ değiştikten sonra kademeli olarak maksimum devire çıkarabilirsiniz motoru. Bizim motorlar sağlamdır merak etmeyin kolay kolay hasar almaz.
Aramıza hoş geldin şefSelamlar herkese, ismim Tuğrul. Uzun yıllar eşimin ambargosu ile uzak kaldığım motosiklet edinme isteğimi, ehliyet yenileme bahanesi ile A ehliyet alarak oldu bittiye getirerek kavuştum(laf aramızda benden bıkmış ve motosiklet sayesinde kurtulacağını umuyor da olabilir
)
Başlangıç için manuel mi? Otomatik mi? Hangi tarz? Kaç CC? gibi soruların arasında kaybolmak üzereyken yuvarlak ön farın büyüsüne kapılarak CB250R almaya karar verdim ve lacivert rengi ile nikah kıydım.
Henüz 4 ay 3100 km gibi bir deneyim sahibiyim. Havalar biraz ısındığında km hızlı yükselecek gibime geliyor.
Hayırlı olsun. Ekipman ve eğitimi de ihmal etmeyin. En azından bir gün ayırıp kapalı alan hakimiyet eğitimi alın, yeri gelir hayat kurtarır.Selamlar herkese, ismim Tuğrul. Uzun yıllar eşimin ambargosu ile uzak kaldığım motosiklet edinme isteğimi, ehliyet yenileme bahanesi ile A ehliyet alarak oldu bittiye getirerek kavuştum(laf aramızda benden bıkmış ve motosiklet sayesinde kurtulacağını umuyor da olabilir
)
Başlangıç için manuel mi? Otomatik mi? Hangi tarz? Kaç CC? gibi soruların arasında kaybolmak üzereyken yuvarlak ön farın büyüsüne kapılarak CB250R almaya karar verdim ve lacivert rengi ile nikah kıydım.
Henüz 4 ay 3100 km gibi bir deneyim sahibiyim. Havalar biraz ısındığında km hızlı yükselecek gibime geliyor.