Honda Honda Cb 250 R Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ağu 2019
Mesajlar
20
Arkadaşlar 1 yıldır motosiklet kullanıyorum. İşe gidip geliyorum ve şehir içerisinde kullanıyorum. 125cc motorum artık yetersiz kalıyor. Cb250r almayı planlıyorum. Honda kalitesi olduğu için pek kuşkum yok fakat özellikle titreşim, frenler ve fabrika çıkışlı lastikleri konusunda merak içindeyim. Kullanıcıları bu 3 konu hakkında bilgi verirse memnun olurum.
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
3
Almayı düşündüğüm bir motorda yetkili servis arkadaşa 1000 bakımından sonra 5000km de bir yaptırmaya gel demiş. Bu motorda bildiğim kadarıyla 1000-4000-8000-12000 bakımları yapılması gerekirken 1000-6000-11000 bakımları yapılmış. Motor şu an 12500 de. Bunun motora bir zararı olmuş mudur? Ya da garanti konusunda bir sıkıntı olur mu? Hala devam ediyor.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
264
Motor gayet hoş. Fakat dip gaz gidince 5LT yakıyor. 90-110 arası hızlarda 2.8 lt yakıyor. Uzun yolda iyi.
 
Katılım
6 Nis 2018
Mesajlar
54
Arkadaslar merhaba 15 gun senelik izinde olmam nedeniyle motorumu calistirmadim bugun denedigimde butun isiklari saglikli bir sekilde yanmasina ragmen mars dugmesi hic tepki vermedi boyle birsey basina gelen var mi?
Not: Daha once daha uzun sureler yattigida olmustu Böyle birşey ile hiç karşılaşmadım.
 
Katılım
9 Eyl 2019
Mesajlar
119
Arkadaşlar selamlar, bir konuda desteğe ihtiyacım var cb 250 R motor 4.500 - 6000 devir arası bir yerde titreşimden dolayı deponun oradan ya da yakın bir yerden ciddi bir zırıldama sesi geliyor nereden geldiğini bir türlü bulamadım sizler böyle bir şey ile karşılaşıp çözüm bulabildiniz mi ?
 
Katılım
29 Mar 2019
Mesajlar
28
Arkadaşlar selamlar, bir konuda desteğe ihtiyacım var cb 250 R motor 4.500 - 6000 devir arası bir yerde titreşimden dolayı deponun oradan ya da yakın bir yerden ciddi bir zırıldama sesi geliyor nereden geldiğini bir türlü bulamadım sizler böyle bir şey ile karşılaşıp çözüm bulabildiniz mi ?

Koruma demirlerini yeni taktırdığımda bende de benzer bir zırıltı olmuştu. Belirli bir devir aralığında yapıyordu sesi. Koruma demiri bir şeye temas edip zırıltı yapıyormuş. Montajı yapan yere gittim düzelttiler. Öyle bir durum olabilir belki sende de.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------

Arkadaslar merhaba 15 gun senelik izinde olmam nedeniyle motorumu calistirmadim bugun denedigimde butun isiklari saglikli bir sekilde yanmasina ragmen mars dugmesi hic tepki vermedi boyle birsey basina gelen var mi?
Not: Daha once daha uzun sureler yattigida olmustu Böyle birşey ile hiç karşılaşmadım.

Benim motorun da daha uzun süreler yattığı oldu. Böyle bir sorun olmadı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------

Almayı düşündüğüm bir motorda yetkili servis arkadaşa 1000 bakımından sonra 5000km de bir yaptırmaya gel demiş. Bu motorda bildiğim kadarıyla 1000-4000-8000-12000 bakımları yapılması gerekirken 1000-6000-11000 bakımları yapılmış. Motor şu an 12500 de. Bunun motora bir zararı olmuş mudur? Ya da garanti konusunda bir sıkıntı olur mu? Hala devam ediyor.

Motorun bakımları senin de dediğin gibi 1000-4000-8000-12000 diye gidiyor. Ben her 4 bin kilometrede bir diye aklımda kaldığı için 1000 bakımından sonra 5000 kilometrede bakıma gittim. 4 bin kilometrede gelmeniz gerekiyordu o yüzden garanti dışı kaldı bilginiz olsun dediler. Hatta kilometre dolmasa bile her 6 ayda bir gitmezseniz yine garanti dışı kalıyor dediler. Benim 6 ayı geçmişti gittiğimde. Yani motora zararı olduğunu hiç sanmıyorum ama garanti konusunda firma sıkıntı çıkarabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------

Arkadaşlar 1 yıldır motosiklet kullanıyorum. İşe gidip geliyorum ve şehir içerisinde kullanıyorum. 125cc motorum artık yetersiz kalıyor. Cb250r almayı planlıyorum. Honda kalitesi olduğu için pek kuşkum yok fakat özellikle titreşim, frenler ve fabrika çıkışlı lastikleri konusunda merak içindeyim. Kullanıcıları bu 3 konu hakkında bilgi verirse memnun olurum.

İşe gidip gelmek için kullanacaksanız titreşim, frenler ve lastikler konusunda sorun yaşayacağınızı sanmıyorum. Titreşim sadece çok uzun yolda yorabilir. Şehir içi asla yormaz. Frenler oldukça iyi. Durma mesafesi çok iyi. Lastikler çok iyi olmasa da çok kötü de değil sonuçta. Ben 2 senedir kullanıyorum.
 
Katılım
27 Ocak 2020
Mesajlar
1
CB 250R kullanıcılarına selam olsun.

2019 modeli ile yaklaşık 6 ayda 10.000 km'yi devirdik. Sorusu olan olursa seve seve yanıtlamaya çalışırım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu motor 2021'de gelecek mi? Bilgisi olan var mı acaba?
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
250 için sınırlı sayıda son fırsatlar gibi bi reklam yapıyordu Honda..
125 geri mi geliyormuş. Ufak tefek güncellemeleri vardı sanırım 125’in (amortisör ve motorda)
Kaçtan gelir acaba
 
Katılım
17 Ara 2019
Mesajlar
458
Motosikleti
Honda Forza 250
Merhaba arkadaşlar hondanın sitesinde cb 250 r kaldırılmış gözüküyor sonun125 lik gibi mi oldu acaba,
 
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
830
2021 modelleri Euro5 normlarına uygun hale getiremedikleri için gelmeyecek galiba. Böyle biliyorum ben.
 
Katılım
24 Tem 2019
Mesajlar
3
Merhabalar, Tur camı tecrübesi olan var mı? cb250r ile ilgili yorum bulamadım. MT-25 tur camı yorumlarını okudum. genelde rüzgar kaskta patlıyor diye olumsuz yorumlar.
 
Katılım
29 Mar 2019
Mesajlar
28
Merhabalar, Tur camı tecrübesi olan var mı? cb250r ile ilgili yorum bulamadım. MT-25 tur camı yorumlarını okudum. genelde rüzgar kaskta patlıyor diye olumsuz yorumlar.

Ben seçen sezon boyunca tur camı ile kullandım. Ondan önceki sene de camsız kullanmıştım. Tur camıyla eski hâline göre çok rahat ettim. Şahsen tavsiye ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst