Kaılmıyorum hocam. Tamam cb125e hız olarak diğer arkadaşlarından düşük kalsa da

r: kalite olarak yanına yaklaşan yok. Bajaj ile karşılaştırmak biraz haksızlık olmuş, bu motorun dengi ybr125 dir; eğer karşılaştıracaksak. Bu karşılaştırmada da ybr125 satış fiyatı ve parça fiyatı dolayısıyla kuryeci arkadaşların ilk tercihi olmuştur.

r: Fakat biz onlar gibi günde yüzlerce km yapmıyoruz. Demem odur ki; hususi kullanımda benim ihtiyaçlarımı en iyi karşılayan motor cb125e olmuştur. :thumleft: Az yakar(2.2 lt gördüm şehir içinde), parça ihtiyacı olmaz(düşüp kalkmadıkça) ve cidden parçaları kumandalarına kadar kalitelidir. Bajaj'a gelirsek fuarda inceleme şansı buldum, kötülemek istemesemde sonuçta yolda giderken durup vidalarını toplayabilirsiniz o kadar kalitesiz yapılmış fakat motor aksamı hakkında birşey diyemem iyidir veya kötüdür. :silent: Buradan şu sonuç çıkıyor, benim 3-5 bin tl de olsa riske atacak param yok maalesef alırım kendini kanıtlamış motosikletimi kullanırım ama senin varsa veya riski seviyorsan alırsın bajajını. :wiinkk: İlk başta duyunca bende çok sevinmiştim "oh be seçenek artıyor çok güzel" diyerekten fakat yine bir hayal kırıklığı oldu.

ale: