Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
hehe =) gelirken içki getirmeyi denicem tabi el koymazlarsa , birde pc alıcam benimki çektiğim videoları açmıyor =) okadar şey bavula nasıl sığar bilmiyorum deneyip gorucez

Serkan Bey Merhabalar,

Rusyada ne maksatla bulunacaksınız ve rusyanın hangi bölgesinde bulunacaksınız ?
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hafta sonundan birkaç kare. Kamerayı vakumlu tel. tutacağı ile sağ göstergeye tutturdum birazda ısıtıp büktük. yüksek hızlarda rüzgarda en ufak bi sorun yaşamadım hıç cıkmadı yerinden. ama kamera ön amortisorlerın tüm hareketini aldı :)

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/960262_583094988428657_99560313_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1477424_583095078428648_1190019053_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/994072_583095145095308_1490798243_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1525779_583095321761957_964187955_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/936620_583095488428607_972683285_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1461218_583095641761925_75663697_n.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------

buda video. arkadaşı hava limanından aldık orda baslattım goruntuyu cıkana kadar yol cok kotu asırı titresim alıyor 1-2 dakika sonra biraz daha iyi.. (480 p izleyin) kamerayı göğsüme falan sabitliycem sanırım
https://www.youtube.com/watch?v=IGw-DJfiMVU

Elektrik direklerindeki sallantı motordaki titreşimdenmi yoksa çekimdenmi kaynaklanıyor?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
naberezhnye chelny ye gidiyorum, Ford fabrikasinda uretim genişlemesinden dolayi tava cekilecek. Suan 2-2bucuk ay gibi gorunuyor ama suren bir gorusme neticesinde bir baska ihale alma durumu var,olursa 5 aya uzayacak
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
naberezhnye chelny ye gidiyorum, Ford fabrikasinda uretim genişlemesinden dolayi tava cekilecek. Suan 2-2bucuk ay gibi gorunuyor ama suren bir gorusme neticesinde bir baska ihale alma durumu var,olursa 5 aya uzayacak

İnş. Mühendisi misiniz yoksa bu tavan çekecek olan firmada çalışan mı ?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Hic biri degilim :) asıl meslegim kaptanlık, en son BriSA (lastik fabrikasi) da calisiyordum. Bir is ortagim vasitasi ile gidiyorum bu ise,isci olarak.
 
Katılım
21 May 2012
Mesajlar
114
selam arkadaslar. iclik yagmurluk muhabbetleri oldu sanirim. bircok motorsiklet malzemesi satan yer gercekten abartmis fiyatlari. az once 200 lira civari yagmurluk gordum ayiptir gecekten. bazi arkadaslar israrla av bayileri falan demisler kesinlikle katiliyorum kendilerine. alt ust iclik 32 liraya aldim ben. sizlerde motorsikletler malzemesi pahali olur mantigiyla kaziklamaya calisan yerlere prim yaptirmayin bence
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
bu gün cb ile 500km yol aldım. 2500 ü yolda görünce çanakkale kawasaki servisinde ara bakım yağ değişimi yaptım. yetkili serviste yaptırmamız gereken 1000-4000-8000-12000 diye gidiyor değilmi dostlar ? cbf 150 de oyle idi

---------- Post added at 23:17 ---------- Previous post was at 23:14 ----------

ha bu arada arkadaşlar.. bugün başıma bir olay geldi onuda anlatıyım. hava aşırı rüzgarlıydı. cb ile 90-100km/h seyahat halindeyken cb atesleme kesti la noluyo dedim indim inceledim bişey bulamadım bindim çalıştı. bi 70 km yol aldım yine aynı. tam inerken fark ettim :) bizim yan ayaklık rüzgardan açılıyor bide bot giyince topukta hafif basıyor.. viteste iken de malum yan ayak acılınca motor stop ediyor :) daha önce yaşıyan varmı bilmiyorum. bilginize :) uzun yolda yan ayaklığa dikkat. motor stop ederse paniklemeyin.
 
Katılım
21 Haz 2012
Mesajlar
51
Merhaba arkadaşlar. Cb125e nin orijinal dikiz aynasını arıyorum ama piyasada malesefki yok.Yardımcı olabilecek kimse var mı ?
teşekkürler.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
250
Merhaba arkadaşlar. Cb125e nin orijinal dikiz aynasını arıyorum ama piyasada malesefki yok.Yardımcı olabilecek kimse var mı ?
teşekkürler.

Orijinal yerine mondial drift aynalarını tavsiye ederim. Kesinlikle daha kaliteli, zırt pırt bozulmuyor. Görüş açısı kat be kat daha iyi.
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Orijinal yerine mondial drift aynalarını tavsiye ederim. Kesinlikle daha kaliteli, zırt pırt bozulmuyor. Görüş açısı kat be kat daha iyi.

Hadi oradan, sen şaşesinin üstünde Made in Japan yazan bir motora nasıl bu teklifte bulunursun. Görüş kalitesi, aynadaki titreşim bunların hepsi 2. planda. Asıl olan japon malı kullanmak. Zıngır zıngır titresede, arkayı değil 45 derece yanı göstersede orjinal cb aynası takılacak.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
250
Orijinal zırvalığına kapılmış bir topluluk görüyorum. :cyclopsan

Motosikletin buram buram çinli olduğunu görmemezlikten gelmeye çalışan bir topluluk bu...

Kullanışsız da olsa orijinal olmalııı diye tepinen...

Şekilci... Soğuk ve itici :salut:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Orijinal zırvalığına kapılmış bir topluluk görüyorum. :cyclopsan

Motosikletin buram buram çinli olduğunu görmemezlikten gelmeye çalışan bir topluluk bu...

Kullanışsız da olsa orijinal olmalııı diye tepinen...

Şekilci... Soğuk ve itici :salut:

Onemli olan cinde uretilmesi mi? Yoksa hondanin standartlarinda uretilmesi mi? Ford otosan, hyundai,briSA gibi fabrikalarda calismis biri olarak uretimin nerede degil hangi standarta yapildiginin onemli oldugunu biliyorum ama sanirim senin haberin yok? Italyada uretiliyo diye milletin kandirildigi megellilerin hepsinin ariza yapmaktan yola cikamadigini cok iyi gorduk biz. Suan buram buram çinli diye kotuledigin cb bir kere yolda birakmadi beni ve 13.000 km ye geldigi halde bircok kisi sifir km mi yeni mi aldin diye soruyor.. 5.000 km deki yaki-yuki-çakilerin sanki 600.000km de 25 yasinda gibi durdugunu da cok iyi biliriz ;)

Cb ye bok atmaksa derdin sacma sapan konusarak degil de en azindan ucundan azicik birsey biliyormus edası ile yorum yap ki hadi burda gulunecek hale geldin baska yerde gelme..

Sana birkaç fikir vereyim, mesela depo kapagi zirildar,on camurluk yerdeki suyu diz kapaklarina kadar atar,selesi cok sert,titresim rahatsiz etmesede var.. fren balatasi 53 tl far cercevesi 85 tl.. bak boyle seyler yaz yada konus ki biliyorsun sansinlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
250
Onemli olan cinde uretilmesi mi? Yoksa hondanin standartlarinda uretilmesi mi? Ford otosan, hyundai,briSA gibi fabrikalarda calismis biri olarak uretimin nerede degil hangi standarta yapildiginin onemli oldugunu biliyorum ama sanirim senin haberin yok? Italyada uretiliyo diye milletin kandirildigi megellilerin hepsinin ariza yapmaktan yola cikamadigini cok iyi gorduk biz. Suan buram buram çinli diye kotuledigin cb bir kere yolda birakmadi beni ve 13.000 km ye geldigi halde bircok kisi sifir km mi yeni mi aldin diye soruyor.. 5.000 km deki yaki-yuki-çakilerin sanki 600.000km de 25 yasinda gibi durdugunu da cok iyi biliriz ;)

Cb ye bok atmaksa derdin sacma sapan konusarak degil de en azindan ucundan azicik birsey biliyormus edası ile yorum yap ki hadi burda gulunecek hale geldin baska yerde gelme..

Sana birkaç fikir vereyim, mesela depo kapagi zirildar,on camurluk yerdeki suyu diz kapaklarina kadar atar,selesi cok sert,titresim rahatsiz etmesede var.. fren balatasi 53 tl far cercevesi 85 tl.. bak boyle seyler yaz yada konus ki biliyorsun sansinlar.

Kardeşim, tanımadığın birisi hakkında ağır konuşuyorsun. Hakkıma giriyorsun, günahımı alıyorsun.

Benim elimde şuan Motoran CBS 150 balancer marka motosiklet var. 7000km'ye geldim. Bir kere yolda kalmadım. Bu motor, CB125e'nin birebiri. Öyle ki motor bloğundaki civataya kadar aynı. Motorumun selesini kaldırdığımda her tarafında, kablolarında, hava filtresinde ve birçok yerinde "HONDA" yazısını görebiliyorum.

Kendi motorumu da CB125e ile yan yana çok kıyasladım. Malzeme kalitesi kullanılan bir çok malzemenin birebir aynı olması sebebi ile %99 aynıdır. Benim bu motosiklet hakkında açtığım başlığı incelersen, sendeki motor ile bendeki motorun neredeyse aynı olduğunu, artılarının ve eksilerinin farksız olduğunu görüp okursun.

Körü körüne, bağnazca, bir markanın peşinden gitmeyin. Gidiyorsanız da sağa sola sataşmayın. Bu hondanın CBF150 altında yer alan modellerinin sizin tabiriniz ile ne "b.k" olduğunu herkes biliyor. Bir şeyleri ispat etmeye boşuna çalışmayın.

Kolay gelsin.

---------- Post added at 15:51 ---------- Previous post was at 15:49 ----------

serkan polemiğe giriceğin adam değmeli :)

Size kim olduğumu, ne olduğumu, en önemlisi nasıl bir insan olduğumu kanıtlamak zorunda değilim. Burası açık bir forum. Kiminle ne konuşup ne konuşulmayacağına karar verecekseniz bu tarz açık forumlarda yer almayın lütfen.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
arkadasım kimse sana birşey ıspat etmeye calısmıyor. sen birseyler ıspatlama pesindesin demekki motorunun koltuğunun altında yazan yazıları bile öğrenmiş olduk :) biz sana senin motorun kötü demedik açıkcası nasıl bir insan olduğunda umrumda değil. aklı selim olan zaten kim neyin çabasında görüyor :) iyi forumlar
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
250
Ben ne diyorum siz ne diyorsunuz, anlaşamayacağız sanırım. Altımdaki 3 kuruşluk motor. Sizinki de öyle. Yazdıklarımı bir de buna göre okuyun. Atla deve değil bindiğiniz/miz motorlar. Aşın biraz kendinizi. 3 kuruşluk motorda saçma sapan ayna var. Görün bunları... Ben çıkarttım attım bendeki aynaların orijinalini (ki sizin motorla aynı tek fark yok), drift aynası aldım, kullanış keyfim dahi arttı. Size işinize yarayacağını düşündüğüm bir öneri ile geliyorum, sizin yaptığınız buna karşı ayıp vallahi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst