Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
30
Bende D&B hondaya 4000 bakımına gidicem acaba kaçpara alıyorlar bileniniz varmı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:57 ----------

Unutmadan söyleyeyim yagımı değiştireli daha 500km anca olmuştur şimdi 4000 bakımda yine değiştirirlermi değişmez ise kaçpara veririm?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Bakim araliklari; 1.000 rodaj ve sonra 4.000 - 8.000 -12.000 - 16.000 diye gidiyor. Yani 4.000 km bakim araligi var.


B-king hayirli ugurlu olsun,kazasiz belasiz insallah
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Bakim araliklari; 1.000 rodaj ve sonra 4.000 - 8.000 -12.000 - 16.000 diye gidiyor. Yani 4.000 km bakim araligi var.

bana 3bin dediler, 125lik motor için 4bin fazla gibi. yağ kararmış durumda şuan mesela.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:50 ----------

Bende D&B hondaya 4000 bakımına gidicem acaba kaçpara alıyorlar bileniniz varmı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:57 ----------

Unutmadan söyleyeyim yagımı değiştireli daha 500km anca olmuştur şimdi 4000 bakımda yine değiştirirlermi değişmez ise kaçpara veririm?
bakım harici yağ değişimi, garantiden çıkartabilir bi sorun bence bunu. motor zarar gördü diyelim yağ yüzünden, kullanıcı hatası dicek bu sefer.
servis süresi bitene kadar servis harici bişey yapmıyorum şahsen.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
bana 3bin dediler, 125lik motor için 4bin fazla gibi. yağ kararmış durumda şuan mesela.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:50 ----------


bakım harici yağ değişimi, garantiden çıkartabilir bi sorun bence bunu. motor zarar gördü diyelim yağ yüzünden, kullanıcı hatası dicek bu sefer.
servis süresi bitene kadar servis harici bişey yapmıyorum şahsen.

Konsuk motor da haldiz da 4.000 km diyor,hatta gecen gun 12.000 bakimindan ciktim ordaki eleman 16.000 de tekrar bakiminiz var dedi. Zaten sanayide yagi aldigim adam 4.000 de bir yag mi degisir motul bu yazik gunah dedi :) bende adama dedim ki "ben 2.000 de bir degistiriyorum" şok oldu :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
yorumlar için teşekkürler arkadaslar. evet 1000 bakımı o bir '0' eksik yazmısım. bariz bi sekilde sibap sesi alıyorum ısınınca 2500km de ara bakımda burdakı servısle ugrasmayıp istanbul yolu gözüktü bize :)
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
19
merhaba cb125 ailesi temmuzdan beri cb125 i severek kullanıyorum ilk motorum ve 1-2 sene içinde bu motoru satmadan enduro modellere geçmeyi planlıyorum, benim size sorum bu motorla tek seferde yada 1 gün içinde en fazla ne kadar km yol yaptınız ?
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
merhaba cb125 ailesi temmuzdan beri cb125 i severek kullanıyorum ilk motorum ve 1-2 sene içinde bu motoru satmadan enduro modellere geçmeyi planlıyorum, benim size sorum bu motorla tek seferde yada 1 gün içinde en fazla ne kadar km yol yaptınız ?

Tek seferde 180-200 gibi, bi günde 450-500 arası vardır.

İstanbuldan Bileciğe gittim, işlerimi halledip Bursa' ya döndüm birde şehir içi gezinmeler, yer arama bulma falan derken yaklaşık öyle bişey olmuştu yanlış hatırlamıosam :)

CB' yi satmadan yüksek cc almak, park yeri v.s sıkıntıların yoksa bence en akıllıca karar olur :)
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
merhaba cb125 ailesi temmuzdan beri cb125 i severek kullanıyorum ilk motorum ve 1-2 sene içinde bu motoru satmadan enduro modellere geçmeyi planlıyorum, benim size sorum bu motorla tek seferde yada 1 gün içinde en fazla ne kadar km yol yaptınız ?
siz yorulmadıkça istediğiniz kadar gider, sanırım 320 km yaptım tek günde, daha da yapasım vardı :)
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
19
Tek seferde 180-200 gibi, bi günde 450-500 arası vardır.

İstanbuldan Bileciğe gittim, işlerimi halledip Bursa' ya döndüm birde şehir içi gezinmeler, yer arama bulma falan derken yaklaşık öyle bişey olmuştu yanlış hatırlamıosam :)

CB' yi satmadan yüksek cc almak, park yeri v.s sıkıntıların yoksa bence en akıllıca karar olur :)

Yok zaten satmayı düşünmüyorum kapalı garaj var oraya koyucam uzun turlarda-hafif arazide yeni motoru kullanırım şehir içi kullanımda cb125 kullanırım ve cb125 şehiriçi çok zevkli evim göztepede caddeye inmek için daha iyisi olamaz :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Yok zaten satmayı düşünmüyorum kapalı garaj var oraya koyucam uzun turlarda-hafif arazide yeni motoru kullanırım şehir içi kullanımda cb125 kullanırım ve cb125 şehiriçi çok zevkli evim göztepede caddeye inmek için daha iyisi olamaz :)

Birde bunca yolu tek depoda yapmak gibi bir lüks başka hiçbir motosiklette yok, menzilini yediğim CB' si :mrgreen:

Kapalı garajım olsa bende asla satmazdım :cat: Bende çok keyif alıyordum, aletin mekanik karakteri hoşuma gidiyordu, ruhsuz ölü bi hissi yoktu yani :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
Birde bunca yolu tek depoda yapmak gibi bir lüks başka hiçbir motosiklette yok, menzilini yediğim CB' si :mrgreen:

Kapalı garajım olsa bende asla satmazdım :cat: Bende çok keyif alıyordum, aletin mekanik karakteri hoşuma gidiyordu, ruhsuz ölü bi hissi yoktu yani :)
yolda muhabbet etmişliğimiz var keratayla :D bi aksamda garajda rakı sofrası kurucaz :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
çantamız gelmiş.. daha önce cbf'de maxem kullanıyordum.. 45'liğinden memnundum.. bu çantada maxem hem 38 lira hem beyaz olunca aldık gitti :) suan bir arkadasımda hafta sonu montajlı halini fotoraflarım..

IMG_2831.JPG


IMG_2834.JPG


IMG_2839.JPG


IMG_2840.JPG


IMG_2838.JPG
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Cantayi bedava almissin resmen :) nerden aldin yahu o fiyata? Hayirli ugurlu olsun
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
daha önce ki motorlarımda da alısverız yaptıgım bi yer var. babaeskide herseyı cok ucuza satıyorlar direkt dısardan kendılerı getırdıklerı ıcın pıyasada 50-55 lık venom dızlıklerı 36 ya aldım hatta cevremdekı herkese aldırdım choopere 35 e cam almıstım mıllet aynı cama 70-80 verırken :) dur link atarım şimdi :) bi göz gezdir bir cok işe yarıycak malzeme var ellerinde ve fiyatları uygun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-maxem-32lt-topcase-arka-canta-beyaz-renksok-fiyat-sonbahara-ozel-141340179/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-marka-uyumlu-xenon-kit-8000k-sok-fiyat-141057891/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-aksesuarlar-kevlar-full-korumali-eldiven-reflektorlu-model-134118349/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-aksesuarlar-venom-mafsalli-dizlik-sok-fiyat-sizlerle-143154200/detay

vs... vs...
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
yolda muhabbet etmişliğimiz var keratayla :D bi aksamda garajda rakı sofrası kurucaz :)

:mrgreen::queen: Sağlam içicidir, on litreyi yavaaaaş yavaaaaaaşşş içer, bi bakmışsın memleketin öbür ucundasın, zaten içmeyi bilmeyenle içmicen :mrgreen:

Şaka maka ilk haftalarda bikere bende laflamıştım az buçuk :mrgreen:

Çanta hayırlı olsun, satan dayı utanmasa üstüne para verecek, bedava resmen :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
:) haklısın içmesini bilmeyenle yola çıkılmaz bu devirde :) bi incele satıcı ilanlarını işine yarıyacak seyler vardır belki . :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Bi incele satıcı ilanlarını işine yarıyacak seyler vardır belki . :)

Ayen onu yapıyorum zaten :mrgreen: Depo yanı silikon ped bakıyodum, şu dizlik çizdirmeyen, fren yapınca öne kaydırmayanlardan :)

Adamda kaplin lastiği 6 TL, debriyaj balata seti 4 TL :mrgreen: genel olarak fiyatlar çok uygun :)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Vallahi iyi olur, ben rialli den aliyordum ama son zamanlar fiyatlari iyice kazik oldu uyuz oldum birsey almiyorum,yeni yer ariyordum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst