Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Bende 440da yedeğe düşüyorum genelde ben 100 kiloyum artçımda en az 70 var.. Motorun maşallahı var. Ses olmayışına gelince motorda çift korna var sanırım seside oldukça tatmin edici :)..
motoru geçen hafta aldım ve 70tl'ye fulledim, şuan bi çentik benzin gitti 240 km yol yapmışım.
bu orana göre 4 çentik sonunda 960 km yol yapmam gerekiyor :D
 
Katılım
24 Kas 2012
Mesajlar
4
Klavuzu kontrol ettim fakat hız göstergesi ile ilgili pek bir detay yok. Sadece ön tekerin sökümünü anlatırken bahsi geçiyor o da yeterli değil. Moto sohbete de konuyu açarım. Gürcistan da olduğum için maalesef servis yok evet.

WD40 ile pası söküp, zinciri temizledikten sonra castrol ile yağlarım zinciri. Wax, aslında Türkçe'de vaks, binevi mum benzeri türevi demek. Biraz okudum bir çok kullanan var başarılı bir yağ derler.

Cevaplar için teşekkür ederim ferdinandd. yine yorumları olan varsa sevinirim.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Klavuzu kontrol ettim fakat hız göstergesi ile ilgili pek bir detay yok. Sadece ön tekerin sökümünü anlatırken bahsi geçiyor o da yeterli değil. Moto sohbete de konuyu açarım. Gürcistan da olduğum için maalesef servis yok evet.

WD40 ile pası söküp, zinciri temizledikten sonra castrol ile yağlarım zinciri. Wax, aslında Türkçe'de vaks, binevi mum benzeri türevi demek. Biraz okudum bir çok kullanan var başarılı bir yağ derler.

Cevaplar için teşekkür ederim ferdinandd. yine yorumları olan varsa sevinirim.

@ferdinandd bir kez yazmış bir de ben yazayım:
WD-40 ile zincire bir işlem yapmayın. Yok ben önce wd-40 sürerim, sonra gazyağı gibi bir madde ile temizler sonra da yağlarım diyorsaız bilmem.
Ona da ne gerek var? Hem gaz yağı wd-40'ı söker mi bilmiyorum. Gazyağı bulamıyorsanız çözüm zincir temizleme spreyleri.

@serk21:
Egzos... Egzos... Egzos... (nokta işaretlerini şakşakşak şeklinde el çırpma efekti ile doldurun:queen:)
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
İki adet de benim çekimlerden gelsin konu renklensin ;)

1167272_514833121919739_2061572039_o.jpg


1150734_514833288586389_1353994472_o.jpg
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ohh hayat sana güzel ::145::

Abi senin bu objektif nekadar keskin böyle ya, bu taraftan bile arkadaki anahtarı yedekte unuttuğunu görebiliyorum :mrgreen: Emeğe saygı, güzel fotoğraflar :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:37 ----------

arkadaşlar ön cam takanınız oldu mu? tavsiye rica ediyorum...

Abi şu üstteki en sırıtmayanı ve gayet makul bi fiyatı var ( 25 Lira civarı), fena da durmuyor :)

Bunun haricinde diğer ön cam kullanan arkadaşlar genellikle başka modellere ait olan tur camlarını alıp uyarlamışlar. Bende içime acaip sinen bişey bulamadığımdan askıda o fikir hatta bu gidişle yatacak o iş :mrgreen:

Mesela şu NC ' nin bağlantı aparatı uyarlanırsa gideri var :cherry:

 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Arkadaslar egzoz konusuna aciklama getiriyorum :) dun sabah Halil abiyle konustum ve malesef egzoz taktiran vatandasin ara boru olcusu aldirmaya vakti yokmus aldirmadan gitmis :( halil abi ilk gordugu cb den olcu alacak onu bekliyoruz :(
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
19
merhaba arkadaşlar bende geçen ay cb 125e aldım şuan 800km civarında genel olarak memnunum fakat bir sorum olacak sizlere motoru gün içinde değil sadece akşamları kullanıyorum, akşam çalıştırırken sorun olmuyor ama hareket edeceğim sırada stop ediyor, motor ısınmasından kaynaklanan bir durum ama ilk 5 dk içinde en az 4-5 kere stop ediyor hatta yolda sürerkende stop ediyor 1000km bakımına girince göstereceğim ama şuan için bu durum normal midir?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
merhaba arkadaşlar bende geçen ay cb 125e aldım şuan 800km civarında genel olarak memnunum fakat bir sorum olacak sizlere motoru gün içinde değil sadece akşamları kullanıyorum, akşam çalıştırırken sorun olmuyor ama hareket edeceğim sırada stop ediyor, motor ısınmasından kaynaklanan bir durum ama ilk 5 dk içinde en az 4-5 kere stop ediyor hatta yolda sürerkende stop ediyor 1000km bakımına girince göstereceğim ama şuan için bu durum normal midir?

rolantini çok az artır arkadaşım. sağda karburatörün üstünde ayar vidası var. düz tornavida ile ayarlayabilirsin.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
merhaba arkadaşlar bende geçen ay cb 125e aldım şuan 800km civarında genel olarak memnunum fakat bir sorum olacak sizlere motoru gün içinde değil sadece akşamları kullanıyorum, akşam çalıştırırken sorun olmuyor ama hareket edeceğim sırada stop ediyor, motor ısınmasından kaynaklanan bir durum ama ilk 5 dk içinde en az 4-5 kere stop ediyor hatta yolda sürerkende stop ediyor 1000km bakımına girince göstereceğim ama şuan için bu durum normal midir?

3-5 dk rolanatide ısınmasını bekleyin. Tahsinsin dediği gibi rolanti devri iyice düşüktür, %100 bu yüzdendir :)

Birde birçokyerde okurken karşlaştım, rodaj dönemi bile dolmamış yeni motorun gaz verdiğinizde stop etmesi başlada olağandır diye, yani hiç sorun değil :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
ilk çentik uzun gider- sonra hızla aşağı düşer...........
ben fullediğimde( tripmetre yi sıfırlayıp)
540 km'de reserve'ye geçmişti(uzun yolda ist-izm) tek tabanca- 5'nci vites sabit 80-85 km hızla........ort.yakıt: 100 km'de 2.1 lt
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Ey ahali, egzozum tamamlanmis ve nasipse bugun kargoya veriliyor :) komple ara borulu,silindirden itibaren siyah (orjinali gibi) daha sonra krom tri oval tüp. Ayrica susturucu aparati var istedigim zaman sessiz modda kullanabilcem insallah. Bakalim bakalim kutudan ne cikacak merakla bekliyorum. Bir yandan 12-8 vardiyasi bir yandan 8-8 calisip pert olmak bir yandan da egzoz kovalamak :)) cok yorgunum :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ey ahali, egzozum tamamlanmis ve nasipse bugun kargoya veriliyor :) komple ara borulu,silindirden itibaren siyah (orjinali gibi) daha sonra krom tri oval tüp. Ayrica susturucu aparati var istedigim zaman sessiz modda kullanabilcem insallah. Bakalim bakalim kutudan ne cikacak merakla bekliyorum. Bir yandan 12-8 vardiyasi bir yandan 8-8 calisip pert olmak bir yandan da egzoz kovalamak :)) cok yorgunum :)

Hadi hayırlısı bakalım :) Triovali el ile nasıl yapmış o usta ya, merakla bekliyoruz Serkan. İş mevzusundada seni bukadar çalıştıranlar utansın :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Hadi hayırlısı bakalım :) Triovali el ile nasıl yapmış o usta ya, merakla bekliyoruz Serkan. İş mevzusundada seni bukadar çalıştıranlar utansın :)


Yapim videolarini izlemistim cok degisik calismalari var :) r1 den fazere cub tan schooter'a antika vosvostan buyggye kadar ozel yapim egzoz yapiyor.

İş mevzusuna gelince, az bişey duyarli olun kar lastigi almayin :p gina geldi kar lastigi yapmaktan :))
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Bence gereksiz(bendede beyazı var).......tek silindir-küçuk hacim(cc) boşuna masraf uğraş-zaman kaybı.....
Paranızı biriktirip büyük cc'de 2250 cc üstü sonuç verir(performans-ses+görüntü)..........
Diğer motorum 2011 hornet 600' e ARROW dark line aluminium attım ses harika.
Bence bunlarla yorulmayın....Ses MASEY_FERGUSON gibi çıkar, insanlar arkanızdan ''selam'' söyler....
Hiç gerek yok. Orijinal kalsın:)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Bence gereksiz(bendede beyazı var).......tek silindir-küçuk hacim(cc) boşuna masraf uğraş-zaman kaybı.....
Paranızı biriktirip büyük cc'de 2250 cc üstü sonuç verir(performans-ses+görüntü)..........
Diğer motorum 2011 hornet 600' e ARROW dark line aluminium attım ses harika.
Bence bunlarla yorulmayın....Ses MASEY_FERGUSON gibi çıkar, insanlar arkanızdan ''selam'' söyler....
Hiç gerek yok. Orijinal kalsın:)

korkmayin amacimiz twobrothers sesi almak degil :) nasil ses cikacagini da az cok biliyoruz. Amac fark edilmek.. hani kampanyalar oluyor "motosikletlileri fark edin" stickerleri yapistiriyoruz ya saga sola? Heh iste ondan. Cb okadar sessiz ki adam uzerine kirdiginda bisey diyosun standart cevabi yapistiriyolar "e napayim duymadim ki,ufaciksin girmedim ki"
Yani gormedim duymadim olayinin en azindan duymadim kismini halletme derdimiz. Bu arada kendimi bildim bileli gunduz far yakarim,bu da ayni amaca hizmet ediyor.

Veee siz 4 silindirler ile milletin kafasini bilmemne yapinca sıkınti olmuyor da biz findik motorlarimiza egzoz takinca mi selam soyluyorlar? Ozaman ben onlarin taaaaa en uzaktan yakina cumle cemaatine selam soyluyorum :)

Bu arada apaci egzozu degil ha yanlis anlamayin,rahatsiz etmeyecek tonda sanki hyosunglarin tiger egzozlari gibi dusujun az daha sessizi. Ayrica susturucu aparati var 2 dakikada sessiz oluyor.

Ferdinand anlayisin icin tesekkur ederim xD herkes sen gibi olsa biz lastik işcileri bayram edecek, bayramda da mesaiye kalmayacak :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Bence gereksiz(bendede beyazı var).......tek silindir-küçuk hacim(cc) boşuna masraf uğraş-zaman kaybı...Hiç gerek yok. Orijinal kalsın:)

Azzzcık fark var yine, hiç yok değil :) he güzel bi sesmi orası göreceli ama daha sesli olduğu kesin :) ( özellikle desibel öldürücüsüz :mrgreen: )





Bende gök gürültülü Pancar sesi seviyorum mesela :mrgreen: Devirsiz Yamaha MT-03 gibi sesler. Sizin deyiminizle tek silindir-büyük hacim(cc) :)

Öyle bir ses yoksa motosikletimde silindirmiş, cc miş gerisi haz vermiyor tamamen sessiz olması tercihim hatta :) Arkadaşta zaten hazdan çok farkedilirlik amaçlı takacak :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Benimde sessiz cok hosums gidiyor ama cok tehlike yaratiyor. sabahin korunde apartmanin icinde marsa basip motoru isitmanin kefyi bambaska :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst