Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2012
Mesajlar
421
bugün eski motorumu gördüm kurye motoru yapmışlar pazarlığa oturdum geri alayım diye 3.500 tl istedi ben ilk sahibiyim 3.200'e sattım deyince o geçen seneydi prim yaptı motor diyor :)
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Faz hayırlı olsun, kazasız belasız kullanman dileğiyle.

Bu arada laf aramızda, benden sonra cb125 alan bir arkadaşım da motorunu sattıktan sonra gidip yine bir cb125 aldı.:)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Olurda bigün başka bişeye heves edip satarsam, iki motosiklet koyabilecek durum ilk oluştuğunda acımam 0 bi CB çekerim altıma yine yeniden, bende çok sevdim zıpırı :cherry:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
aynen öyle, bende herzaman söylüyorum, şuan yine elimde 5.000 tl param olsa alacağım motosiklet kesinlikle sıfır km cb 125e olur. kalan 1.000 tl yide yerim =)
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
Burada veya diğer bölümlere olumlu olumsuz yazı yazıp alacağımız motorlar hakkında fikir oluşturmamı sağlayan tüm motorsever arkadaşlara teşekkür ederim.Sonunda bugün cb125e yi alıp eve getirdim her ne kadar far kapama düğmesini bulamasamda forumlarda hemen cevabını buldum.Site sahiplerinede böyle seviyeli kaliteli bir site hazırladıkları için ayrıca teşekkür ederim .

hayırlı olsun allah kaza bela vermesin ...
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Çarşamba günü yaptığım Garipçe köyü gezisine ait iki foto koyayım da sayfa hareketlensin biraz:

img20130522174021.jpg


Bu fotoğrafta motorum da var. Bulana benden bir çay:

img20130522174032.jpg


Tamam tamam, işte burada:

img20130522174032kopya.jpg


CB'ciler neredesiniz yahu? motoruyla gezen dolaşan yok mu? Sorun yaşayan (aman olmasın) yok mu?
Sanırım herkes mutlu mesut biniyor motoruna. İlk sayfalardaki titreşimciler, bok atıcıların da hiçbiri kalmadı.:cherry:
Bir Murat vardı gezip gezip bizi iştahlandıran, o da gitti.:)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Çarşamba günü yaptığım Garipçe köyü gezisine ait iki foto koyayım da sayfa hareketlensin biraz:

CB'ciler neredesiniz yahu? Gezen dolaşan yok mu? Sorun yaşayan (aman olmasın) yok mu?

Garipçe negüzel gezi olmuş reverse :thumleft: Yahu çayı kaçırmışım :pr::mrgreen:
Gezen dolaşan hezamanki gibi var :cherry: Sorun yaşayan herzamanki gibi "YOK" :mrgreen:

_ Muratın paylaşımlarını bende arıyorum, bikaçkez sırf fotoğraflara özenip turlamaya çıkmışlığım vardır :mrgreen:
Sonrasında toto donması yaşayıp kışın ortasında eve nasıl attım kendimi bi ben bilirim :queen:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Yeni araba aldık Hyundai i30, gündüz ledi koymuşlar önde sürekli yanıyor. Far anahtarını iptal etmek yerine böyle bişey olmalı. Gündüz ledi sürekli yansın. 80 watt alternatörü olan motorun farlarını sürekli açık yapmak 35 watt ön far, 5 watt arka stop 5 watt da gösterge lambaları. Toplam 45 watt etti. 80 watt dediğimde motorun 6-7 bin devirde ürettiği elektrik. Şehir içinde sürekli kısa mesafelerde kullanılan günde 40 kere marş basan Cb125'in aküsü hiç dolmaz.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Yeni araba aldık Hyundai i30, gündüz ledi koymuşlar önde sürekli yanıyor. Far anahtarını iptal etmek yerine böyle bişey olmalı. Gündüz ledi sürekli yansın. 80 watt alternatörü olan motorun farlarını sürekli açık yapmak 35 watt ön far, 5 watt arka stop 5 watt da gösterge lambaları. Toplam 45 watt etti. 80 watt dediğimde motorun 6-7 bin devirde ürettiği elektrik. Şehir içinde sürekli kısa mesafelerde kullanılan günde 40 kere marş basan Cb125'in aküsü hiç dolmaz.


Hayırlı olsun mengude neye söyledin bunu yüzümüze neye vuruon erdimi göye * :):):)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Hyundai i30a gündüz ledi koymuşlar, önde sürekli yanıyor. Farın sürekli açık olması yerine böyle bişey olmalı.
80 watt alternatörü olan motorun farlarını sürekli açık yapmak 35 watt ön far, 5 watt arka stop 5 watt da gösterge lambaları = 45 watt.
80 watt dediğimde motorun 6-7 bin devirde ürettiği elektrik. Şehir içinde sürekli kısa mesafelerde kullanılan günde 40 kere marş basan Cb125'in aküsü hiç dolmaz.

Haftasonu Alfa Romeo' nun Ferrariye dönüşüm süreci belgeselini izledim. Adamın biyerde söylediği dikkatimi çekti Mengü :) Bilmemne aparatı sürekli çalıştığı için çok elektrik çekiyor, bu da aracın fazla yakıt sarfiyatına sebep oluyor dedi...

Elektrik sarfiyatı nasıl bi mantıkla fazla yakmasına sebep oluyor olabilir ki, kafamda tam netleşmedi:silent: Motosiklette de olabilir mi böyle bişey?

Hayırlıolsun İ30 güzel alet :cat:
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
arkadaşlar araba sitesi değil burası bu arada sıkıntı yok elektirkte de motorda da cayır cayır yanıyor farlar akü dolsada dolmasada neye yarar tek marş her seferinde dokunmatik hemide daha ne olsun konuyu yanlış yere açmışın burası cb 125 e sayfası nokta
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Yakıtını pek etkileyeceğini sanmıyorum ama ben motosiklette seçim özgürlüğünden yanayım benim farları kapama özgürlüğümü elimden niye alıyorsun :cherry: 200km geziyorum ankara çevresinde mesela normal farları hiç yakmam hava pusluysa park lambalarını yakarım anca hava kararmaya yakın normal farları açarım. Görmeyecek adam seni yine görmez, aslında çakarlı ledlerden takmak lazım ama o da yasak biliyorsun :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:21 ----------

arkadaşlar araba sitesi değil burası bu arada sıkıntı yok elektirkte de motorda da cayır cayır yanıyor farlar akü dolsada dolmasada neye yarar tek marş her seferinde dokunmatik hemide daha ne olsun konuyu yanlış yere açmışın burası cb 125 e sayfası nokta
Akün eskiyip zayıfladığında farlar açık motoru nasıl çalıştırmayı düşünüyorsun ?
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
EN FAZLA AKÜ ÖMRÜ 2 SENEDİR BNM KİSİ 1 SENELİK DEMEKKİ YENİ DAHA SENEYE BAKARIZ SIKINTI YOK YEDEK PARÇADA ARKADAŞIM MOTOSİKLET TAMİRCİSİ İSTEDİĞİMİ İSTEDİĞİM AN TAKARIM İSTERSEM ANAHTAR DA YAPARIM AMA GERENK YOK MÜHENDİSLER BOŞUNA YAPMAMIŞTIR ONU ÖYLE KAFA YORMAYADA GEREK YOK BİZİM İNSANIMIZ KIYASLAMA DELİSİ OLMUŞ ÇIKMIŞ ELİNDEKİNİN KIYMETİNİ BİLMEZ KAYBEDENE DEK NOKTA
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Kardeşimin CB 125'i ile denemeler , lastikler 11 bin km'de ve fabrikasyon lastikleridir , yeri tutma konusunda hala başarılı :)

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst