@adem80
yok ben cb125 ile mutluyum
çan çin çon motura binmem
şaka bir yana cb125e almadan evvel
wolf'u da yeterince inceleseydim
karşımda marka olarak ciddi bir servis bulabilseydim
belki seçeneklerime girerdi.
bundan sonra motorun başına bir iş gelmezse
sadece hacim büyütmek için motor değiştiririm.
bir de benim motordan tek beklentim elimde olduğu sürece bana arıza çıkarmasın.
yoksa ha 90 yapmış ha 110
daha 70'i geçmeye ihtiyacım olmadı
sadece motoru açmak için ufak ufak 85 felan yaptım bir kaç saniyeliğine.
yada titreşimi rahatsız edici olmadıktan sonra da sorun yok.
çok binmiyorum zaten...
wolf'ü basit bir çinli olarak görmüyorum
bu kadar beğenildiğine göre eminim iyi motordur ama
ben artık cb'ciyim
