- Katılım
- 12 Haz 2012
- Mesajlar
- 2,938
Bugün kısa far ampülüm bana veda etmiş, servise gideceğim heralde, umarım işçilik ücreti filan almazlar![]()
Reverse vakit ayırabildinmi bugün
Bugün kısa far ampülüm bana veda etmiş, servise gideceğim heralde, umarım işçilik ücreti filan almazlar![]()

arkadaşlar koltukdan hepiniz rahatsızsınızdır herhalde.. acaba ne yapabiliriz bunun için?

Hafta sonu Eskişehire gittim toplamda 600 km... Dönüşte eve az kalmıştıki debriyaj teli kopma noktasına geldi, zorda olsa eve gelebildim. Teli kendim değiştirdim, sanırım servise gidene kadar idare eder...
Tavsiyem arada bir debriyaj telini kontrol edin ki sürpriz yapmasın![]()
CB125E 3850 lira olmuş ha gayret honda az kaldı 4 bini geçmeye :cherry:
Günaydın beylerrr :cherry:
"Denge Nedir?" konulu bir fotoğraf ile, gongumuzu çalıp, sayfamızı açmış bulunuyorum :mrgreen::queen:
[url]http://p1305.hizliresim.com/19/7/mu8xj.jpg[/url]
Plakalık sökülmüş motosikletten nefret ederim ama bu güzel duruyor sanki? başka açıdan var mı foto? =) bu arada egzoz ucu orjinal mi? bizdeki farklı mı?


