- Katılım
- 12 Haz 2012
- Mesajlar
- 2,938
Çalıştığım yerde tecrübeli motorcu bir arkadaşa sordum: ''balata diske baskı yapıyordur yeni olduğu için, normaldir, zamanla geçer.'' dedi.
Ahada, msj yazarken çay kahve yapmaya gelmiyor abi :mrgreen: Valla kopya çekmedim, sadece mantıken ilk aklıma gelen aynı şey olmuş :mrgreen:
Gerçi bi videoda ısınan diskin soğuk su ile nasıl çarpılabildiğini de izlemiştim, yani dolaylı bi fikir esinlenmesi var :mrgreen::cherry::queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------
Bi senedir aklımda olan şeyi yaptırıp, koruma demirini düz tipte olan modeliyle değiştirteceğim büyük ihtimalle.
Ben düz tip kullanıyorum reverse.
En büyük sıkıntım, gelişmişliğin en büyük göstergesi olan kaldırım yüksekliğinin, gelişmekten çok gerileme konusunda rekora koşan memleketimde kaldırım taşının yüksekliğini bile yetersiz bulup, altına beton döküldüğünü düşünürsek...

Düz tip koruma demiri kullanışsız bilgin olsun

Bu tiplerinde piyasada 25-30 liralıkları var, onlarında et kalınlığı aluminyum folyo gibi




