- Katılım
- 25 Haz 2010
- Mesajlar
- 14,951
Avatarların altında keşke ''Yaş'' bölümü de olsa. Kime nasıl hitap edeceğimizi bilirdik.
Belki de Adem abi demek uygun düşer ama bilemiyoruz mesela şimdi...
sen adem e direk amca de
onun göbeği yeter:queen:
Avatarların altında keşke ''Yaş'' bölümü de olsa. Kime nasıl hitap edeceğimizi bilirdik.
Belki de Adem abi demek uygun düşer ama bilemiyoruz mesela şimdi...
sen adem e direk amca de
onun göbeği yeter:queen:
Ben o fotodan sonra 10 kg verdim ::winkwink
Hee bende onu dicektim, Muratla yaptığınız gezide hiç öyle durmuyodu diye
Yalnız orası negüzel biyer öyle ya ::sas::


4-5 yılın lafı olurmu, bende adem diim mi, hele ruh 17 se gideri var bence ayıp olmazsa :mrgreen:
Kendime abi denmesinden pek hoşlanan biri olmadığımdan 18yasında biri bana abi dese bile "ne abisi :santa:" diyorum içimden:queen:
Kabullenemiyorum, ben yaslanmıyorum abi zaman hızlı geçiyo :mrgreen::queen:
Esas gençler sana abi değilde amca demeye başlayınca yaşlandığını anlayacaksın
YAW sen manzarayı canlı görsen varya oradan ayrılasın gelmez
ben oraya kamp kuracaktım kurmadım sebeb yanlız dım ve o şelale motorlara 10 dakika yürüme mesafesinde eğer motor yanımda olsa ve kafa dengi bi adam olsa orda 10 gün kalınır
kafa dinlenir
çıtır kızlar da geliyor yanlız kalmassın yanil:
orada herkez macera peşinde:cherry:
---------- Post added at 02:42 ---------- Previous post was at 02:39 ----------
url=http://bit.ly/c25MCx]http://d1302.hizliresim.com/16/t/kgyk4.jpg[/url]
[url]http://d1302.hizliresim.com/16/t/kgyl1.jpg[/url]
buraneresi nerde arkadaşlar bayıldım buraya
Bir tane daha atayımda iyice küfür yiyeyim :queen: Akşam motoru yeni sahibine Akyarlarda teslim edip evde raporu hazırlayacam
[url]http://g1302.hizliresim.com/16/t/kh3lc.jpg[/url]
Murat kaç saattir bekliom resimler gelcek diye.