Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Helal olsun :mrgreen: Orda ayakta durmak bile zordur, kayan düşen olmadı mı :)



Oldu :D kadir Suzuki DRZ 400 SM ile çamurdan kaydı düştü debriyaj manetini kırdı D: özgürde ninja 250 ile yoldan çıkıp çalılıklarda yan yattı :D Allaha şükürler olsun gezideki 2 beyaz CB ye de bişey olmadı =))))
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Bu arada konusu geçtiği için belirtmek istedim. Bugün önce muayene olup, sonra da lenslerimi aldım.
-0.75
8.6
14.2
Bu rakamlar artık neyi ifade ediyorsa?!... Markası AIR OPTIX AQUA. İnternette olumlu yorumlar da var, olumsuz da. Kullandıkça göreceğiz ne olacağını. İlk kez kullanacak olmaktan dolayı da heyecan var azcık.:D

geçmiş olsun diyorum kardeş seninle aynı durumu 5 sene önce yaşadım o zaman,gözlükten lense geçişte biraz zorluk çektim şuan gerçekten gözlerim bozuk değil gibi motorumlada geziyorum normal hayatımada devam ediyorum...

benim kullandığım lensler acuve oasys -2.25 gazo022 arkadaşın kullandığı lenslerin aynısı göz bozukluğumuzda aynı:)söylediği şeylere tamamen katılıyorum ve şunu eklemeyi istiyorum senin 8.6 olan değerin bu lenste 8.4 olmasına rağmen karşılar durumda bende 5 senedir bu markayı kullanıyorum biçok farklı lens denedim ama olmadı ayrıca bu lensleri ben gece yatarkende çıkarmıyorum haftada 1 gün temizliyorum ayda birde değişim gerçekten büyük bir sorundan kurtarıyorlar beni...

gazo022'ninde dediği gibi oksijensiz lensler kesinlikle sıkıntılı,bu lenslerle motosikletle uzun yolda vizörüm açık bile gittiğim oldu kesinlikle alıştıktan sonra varmı yokmu hissetmiyorsunuz...

çizdirmeyi düşündüm ama okuduğum ve edindiğim bilgilere göre ameliyattan sonra daha çok sıkıntı oluyormuş o sebeple bu lensi üretenlerden allah razı olsun:)hayatta birtek bu lenslere verdiğim paraya acımıyorum:)ve değerini lensleri çıkadığımda anlıyorum lensler olmadan ne motor nede araba sürebilirim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:23 ----------

cb ile dağlara çıktım keçi gibi motor bununla çıkılamayacak yer çok azdır cross motor nereye çıkarsa cbde çıkar:cat:

 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
aynen mücahit arazi parformansı çok iyi, bisiklet gibi heryere gidiyor keçi gibi tırmanıyor =) ah keşke arkadaşın telefon hafızası dolmasaydı da o balçık çamurdan nasıl geçtiğimizin videosunu koysaydım buraya :( bende S3 e kıyamadım, malum ninjanın dikiz aynasına telefonu koli bandı ile bantlayıp öyle çekim yapıyoruz =)))
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
aynen mücahit arazi parformansı çok iyi, bisiklet gibi heryere gidiyor keçi gibi tırmanıyor =) ah keşke arkadaşın telefon hafızası dolmasaydı da o balçık çamurdan nasıl geçtiğimizin videosunu koysaydım buraya :( bende S3 e kıyamadım, malum ninjanın dikiz aynasına telefonu koli bandı ile bantlayıp öyle çekim yapıyoruz =)))

cb ile dağda bayırda gezerken yürümekten bile daha rahat hareket ediyosun tekerlesin mesafesi direksiyon herşey okadar kullanışlı ve kolayki her istediğini yapıyor motor...

bena göre cbnin tek bi ismi var keçi:)çok hız ve konfor bekleme ama dağda bayır da kısa mesafede gerçtekten aşırı derecede kullanımı kolay ve pratik...şu motoru honda 15 bg ve titreşimsiz yapsaydı artık siz tahmin edin neler olurdu:)







---------- Mesajlar birleştirildi - 04:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:57 ----------

Motoru kullananda cesaret, istek, sabır olduktan sonra her motor her yere çıkar, iş kullanıcıda bitiyo emin olun :)


doğrudur bu söz lakin aynı yere cbf ve cb çıktık gerçekten otobanda giderken cbf rahat ama tırmanmaya başlayınca işler değişiyor:)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
alırken zaten 15 beygir olmadığını bilerek aldık =) bu motor da bu işte,bence olduğu gibi kabul etmeliyiz yoksa ducati alsan yine keşke dersin. mesela ninja 33 beygir arkadaş süreki 40 beygir olsa ahh diyor =) ben hyosung için derdim keşke bu da 33 beygir olsaydı =)

Artık demiyorum çünkü bilerek isteyerek aldım,arkadaşım diyor 150 lik yapalım ama ben istemiyorum, para da istemiyor sadece malzemeyi al yapayım diyor ama yok.. etrafımda var 125 lik motoru 200 lük yapan ama hergün bi yerinden bişey çıkıyor.
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
alırken zaten 15 beygir olmadığını bilerek aldık =) bu motor da bu işte,bence olduğu gibi kabul etmeliyiz yoksa ducati alsan yine keşke dersin. mesela ninja 33 beygir arkadaş süreki 40 beygir olsa ahh diyor =) ben hyosung için derdim keşke bu da 33 beygir olsaydı =)

Artık demiyorum çünkü bilerek isteyerek aldım,arkadaşım diyor 150 lik yapalım ama ben istemiyorum, para da istemiyor sadece malzemeyi al yapayım diyor ama yok.. etrafımda var 125 lik motoru 200 lük yapan ama hergün bi yerinden bişey çıkıyor.

Sağlam malzeme kullanılıp, bilinçli olarak yapılırsa sorun çıkmaz. İşçilik ve usta da çok önemli tabi ki.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Sağlam malzeme kullanılıp, bilinçli olarak yapılırsa sorun çıkmaz. İşçilik ve usta da çok önemli tabi ki.

125 cc nin krankı 200 cc ye dayanır mı? şanzumanı da değişmek gerekmez mi? frenler yeterli güveni sağlar mı? babam bukadar güzel pasta yapmayı nerden öğrendi :))

kaldı ki herşeyin orjinalini severim, japon böyle düşünmüş saygı duyarım, japonları da çok severim.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Arkadaşlar lenslerle ilgili iyi dilekleriniz ve yorumlarınız için sağolun.
Buradan anlıyorum ki, benim kullandığım lensi kimse kullanmıyor sanırım ve acuvue oasys kullanılabilecek iyi lenslerden.
Bir de oksijenli (veya oksijen geçirgenliği olan?!) lenslerden bahsedilmiş. Benim AIR OPTIX AQUA böyle bir malzeme mi acaba?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arkadaşlar lenslerle ilgili iyi dilekleriniz ve yorumlarınız için sağolun.
Buradan anlıyorum ki, benim kullandığım lensi kimse kullanmıyor sanırım ve acuvue oasys kullanılabilecek iyi lenslerden.
Bir de oksijenli (veya oksijen geçirgenliği olan?!) lenslerden bahsedilmiş. Benim AIR OPTIX AQUA böyle bir malzeme mi acaba?
O da iyidir rahattır ama gece takılabilen bir lens değilse mutlaka her akşam lensi gözünüzden çıkarmalısınız.
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
527
Hocam ne oldu resimler.Merak ettim doğrusu

Bugün çok şükür takma fırsatı buldum. Merak edenler için depo kılıfı 30 TL. Bu arada elcik korumaları Şirinevler Motoay'dan aldım. Fiyatı 35 TL.
Karşılaştırma için kılıflı ve kılıfsız resimleri paylaşıyorum.
DSCI1542.jpg


İlk önce koltuk, depo kapağı ve resimde görünen ızgaraları sökmemiz gerekiyor.
DSCI1544.jpg


İlk önce ön tarafı oturtmak şartı ile kılıfı geçiriyoruz.

DSCI1550.jpg



DSCI1555.jpg


Daha sonra ızgaraları yerine takıyoruz. Vidaları çok sert uygun tornavida ve iyi güç kullanmak gerek, vida başının yalama olması çok kolay.
DSCI1562.jpg


Ve son hali
DSCI1566.jpg



DSCI1567.jpg

 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
eline sağlık güzel olmuş elcik korumaları hoşuma gitti motorun genel görünümü ile çok uyumlu depo korumanında en kısa zamanda beyazını çıkartırlarsa dadından yenmez
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Elcik korumalar bir yakışmış bir yakışmışş :mrgreen: İşin şakası benimde gözüm alıştı, ilk anki garipsemem bitti :) Düşündüğümden çok işe yarıyor o ufacık şeyler :cat:



---------- Mesajlar birleştirildi - 18:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/99811-honda-cb-125-2012-yeni-model-commuter-218.html#post2900626
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
527
Elcik korumalar bir yakışmış bir yakışmışş :mrgreen: İşin şakası benimde gözüm alıştı, ilk anki garipsemem bitti :) Düşündüğümden çok işe yarıyor o ufacık şeyler :cat:

[url]http://b1302.hizliresim.com/16/j/k5n3n.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/99811-honda-cb-125-2012-yeni-model-commuter-218.html#post2900626

Teşekkürler. Ben de ilk olarak sizin motosikletinizde görmüştüm sanırım. Biraz daha ayar çekmem gerekiyor benim, çok dışarıda duruyor aralara girerken sıkıntı, çoğu yere giremiyorum bile.

eline sağlık güzel olmuş elcik korumaları hoşuma gitti motorun genel görünümü ile çok uyumlu depo korumanında en kısa zamanda beyazını çıkartırlarsa dadından yenmez

Teşekkürler. Depo kılıfının gri rengine denk geldim iki kere ikisi de çok uzaktı pek üstelemedim siyah olanından aldım.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Teşekkürler. Ben de ilk olarak sizin motosikletinizde görmüştüm. Biraz daha ayar çekmem gerekiyor, çok dışarıda duruyor aralara girerken sıkıntı, çoğu yere giremiyorum bile.

Evet biraz eğip bükmen lazım, birde kolların km saati tarafını en içteki delikten sıkmaya çalış (tam görünmüyor ama sen en dış delikten sıkmışsın gibi :silent: ), artan 2 deliğide kesip atarsın göstergelerin önü açılır, miss gibi olur :)

Özellikle gidon topuzuna bağlanan kısmın açısını düzlemeye çalış, dışa taşma ancak öyle engelleniyor. Zaten bu şekilde ele gelen rüzgarı tamamen kıramıyor :)
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
527
Evet biraz eğip bükmen lazım, birde kolların km saati tarafını en içteki delikten sıkmaya çalış (tam görünmüyor ama sen en dış delikten sıkmışsın gibi :silent: ), artan 2 deliğide kesip atarsın göstergelerin önü açılır, miss gibi olur :)

Özellikle gidon topuzuna bağlanan kısmı düzlemeye çalış, dışa taşma ancak öyle engelleniyor. Zaten bu şekilde ele gelen rüzgarı tamamen kıramıyor :)
Manetlerle aynı hizada olsun ve değmesin diye ayarlamaya çalışınca biraz genişce oldu. Siz koruma demirini manetlerin üstünde kalacak şekilde ayarladığınız için biraz daha dar yapma fırsatı bulmuşsunuz. Tavsiyenize göre ilerleyen zamanda bir düzenleme yapmayı planlıyorum.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Manetlerle aynı hizada olsun ve değmesin diye ayarlamaya çalışınca biraz genişce oldu. Siz koruma demirini manetlerin üstünde kalacak şekilde ayarladığınız için biraz daha dar yapma fırsatı bulmuşsunuz.

Evet birazda mecburiyetten öyle montajladım :) Önce manetlere aksladım, benim amacım rüzgarı kesmesiydi, tam olmadı. Ayrıca dediğin gibi epey taşıyordu gidondan aralardan geçerken sıkıntı yaratıyordu, hatta cesaret kırıyordu, yemiyordu çoğu zaman :mrgreen:

Sonra zemine paralel bağladım, birazda koruma metalinin açılarıyla oynayıp bi şekilde uyarladım, hem rüzgar büyük ölçüde kesildi, hem gidondan taşma yok hiç :) Ama senin şuanki bağladığın gibiyken çok daha güzel görünüyordu o da var :)

Gördüğün üzere alttan alttan başını çıkarıyor manet topuzları :mrgreen:

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst