Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Bu arada konusu geçtiği için belirtmek istedim. Bugün önce muayene olup, sonra da lenslerimi aldım.
-0.75
8.6
14.2
Bu rakamlar artık neyi ifade ediyorsa?!... Markası AIR OPTIX AQUA. İnternette olumlu yorumlar da var, olumsuz da. Kullandıkça göreceğiz ne olacağını. İlk kez kullanacak olmaktan dolayı da heyecan var azcık.:D
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Bugün önce muayene olup, sonra da lenslerimi aldım. Kullandıkça göreceğiz ne olacağını. İlk kez kullanacak olmaktan dolayı da heyecan var azcık.:D

Geçmiş olsun, hayırlı olsun hepsi birden :) Çizdirme dedikleri ameliyat mümkün mü reverse. Mümkünse kökten çözüm sunmuyor mu? Maliyetlerinden hep "sanılandan çok daha ucuz"" gibi bahsediliyor. Gerçi kime göre sanılan orası mechul :mrgreen:

Lens hakkında olumsuz yorum bende çok duydum, okudum.. ama milyonlarca kişi kullanıyor abi bi olumsuzluğunu yaşamazsın insallah.

Muratın bahsettikleride çok uzak ihtimaller değil, etkilendim yani :/ Yakın geçmişe kadar hiç bir olumsuzluğunu duymadığımdan herhalde. Gözlüğün camını aldılar, ufaltıp göze yapıştırdılar gibi basit düşünürdüm :) Mevzu özünde şiddetli hijyen istiyor.

Tez zamanda alışman, hiçbi olumsuz yönünü yaşamaman dileğiyle bi adet bukle :rendeer: :mrgreen:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bu arada konusu geçtiği için belirtmek istedim. Bugün önce muayene olup, sonra da lenslerimi aldım.
-0.75
8.6
14.2
Bu rakamlar artık neyi ifade ediyorsa?!... Markası AIR OPTIX AQUA. İnternette olumlu yorumlar da var, olumsuz da. Kullandıkça göreceğiz ne olacağını. İlk kez kullanacak olmaktan dolayı da heyecan var azcık.:D
Kolay gelsin, ilk bikaç hafta lensleri takıp çıkarırken gözünüzü çıkarabilirsiniz dikkat edin :cherry: Lensleri takıp çıkarırken gözün merkezine değil de biraz aşağı koyup bastırmadan gözün merkezine ittirmek çıkarırken de parmakla hafifçe aşağı kaydırıp orda lensi tutmaya çalışmak büyük kolaylık sağlar. Lensi gözün beyaz kısmına koyup gözbebeğine kaydırmak gözbebeğine parmak sokmaktan çok daha kolay öyle göz kırpma refleksini aşmak daha kolay.


Ferdi, lazer ameliyat olanlar yaşlanınca katarakt ameliyatı olamıyor. Ayrıca bu lazerli göz tedavisinden sonra güneş ışığından rahatsız olan gözlerinde kuruluk olan çok kişi var.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Kolay gelsin, ilk bikaç hafta lensleri takıp çıkarırken gözünüzü çıkarabilirsiniz dikkat edin :cherry: Lensleri takıp çıkarırken gözün merkezine değil de biraz aşağı koyup bastırmadan gözün merkezine ittirmek çıkarırken de parmakla hafifçe aşağı kaydırıp orda lensi tutmaya çalışmak büyük kolaylık sağlar. Lensi gözün beyaz kısmına koyup gözbebeğine kaydırmak gözbebeğine parmak sokmaktan çok daha kolay öyle göz kırpma refleksini aşmak daha kolay.


Ferdi, lazer ameliyat olanlar yaşlanınca katarakt ameliyatı olamıyor. Ayrıca bu lazerli göz tedavisinden sonra güneş ışığından rahatsız olan gözlerinde kuruluk olan çok kişi var.

Vay anasını yaa :sunny: Abi bunlar hayati sorun çıkarabilir, bitmemiş işi neden halka sunuyorlar ki :silent: Mal diilki bu olmadı la deyip atasın. Nebiliyim abi benim tanıdığım bi "aspirin" var işte, full+full emsalsiz cahilim bu konularda :pr:

Düşününce en tehlikelisi gözlük gibi gelirdi hep. ışık kırılmaları, direk gün ışığı ile beslenememe... gibi mevzular kurardım kafamda. Kolaylığın yanında sağlık problemlerini çözüyor diye var sanıyorum lensi, çizdirme ameliyatını... sen düşün yani :)
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
Bu arada konusu geçtiği için belirtmek istedim. Bugün önce muayene olup, sonra da lenslerimi aldım.
-0.75
8.6
14.2
Bu rakamlar artık neyi ifade ediyorsa?!... Markası AIR OPTIX AQUA. İnternette olumlu yorumlar da var, olumsuz da. Kullandıkça göreceğiz ne olacağını. İlk kez kullanacak olmaktan dolayı da heyecan var azcık.:D

7 senedir lens kullanıyorum. -0.75 senin göz derecen 8.6 gözünün çapı (ayakkabı numarası gibi buyuk alırsan buyuk kucuk alırsan kucuk gelir)
lens kesinlikle hayatın her anında kolaylık sağlar kullanım şeklini anlatmaya gerek yok zaten 1 ay kullandıktan sonra lensi nasıl takıp çıkardığını bile farketmezsin çok serileşir.
Dikkat edilmesi gereken nokta 2 çeşit lens vardır oksijenli ve oksijensiz.
Eğer oksijensiz lens kullanırsan en ufak rüzgar hatta arkadaşının gözüne üflemesi bile lensi gözünde kurutur sabah takarsın akşam eve geldiğinde gözün kan çanağına döner.
yani kısa süreli kullanım içindir. Örnek verecek olursak dolmuşa bindin önündeki adam cam açtı yada arabada cam kenarında oturuyorsun cam açıldı en ufak rüzgar dayanılmayacak bir hal alır bunu kask taktığınızdan dolayı söylüyorum. Kaskın herhangi bir tarafından içeri hava alması senin motorsiklet kullanamaz duruma sokar batmaya başlar ikide bir elini gözüne götürmek zorunda kalırsın.

AMA OKSİJENLİ lens bir başkadır fiyatı biraz daha pahalıdır . Değil rüzgar gözüne tükürseler farketmez kask içinde rahat bir şekilde kullanırsın hatta varlığını unuttuğun anlar olur. O yüzden motosiklet kullanan arkadaşlar kesinlikle ve kesinlikle satıcıya oksijenli lens vermelerini söylemelidir. Fiyat farkı ne olursa olsun motosiklet kullanıcısı oksijensiz lens kullanamaz.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
bende lens alacaktım ama vazgeçtim. motosiklet için uygun bir çerçeve öneriniz varmıdır

Reverse çok geçmiş olsun.
Ferdinandd vallahi kötü yorum yakmak istemezdim ama inan ben 10 yıldır takıyorum en çok ben istiyorum kurtulmak.3 ay gözünde kalabilen lensler çıkmış.Öyle her gece uğraşmıyorsun.Ama önümüzde koca bir hayat var allahın izni ile bu icatlar ne bilim 50 yıl denenmemiş icatlar.

Kendi gözlüğümün markasını tavsiye edicem ama 5 yıldır takıyorum yazıları silinmiş :mrgreen: unuttum
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
7 senedir lens kullanıyorum. -0.75 senin göz derecen 8.6 gözünün çapı (ayakkabı numarası gibi buyuk alırsan buyuk kucuk alırsan kucuk gelir)
lens kesinlikle hayatın her anında kolaylık sağlar kullanım şeklini anlatmaya gerek yok zaten 1 ay kullandıktan sonra lensi nasıl takıp çıkardığını bile farketmezsin çok serileşir.
Dikkat edilmesi gereken nokta 2 çeşit lens vardır oksijenli ve oksijensiz.
Eğer oksijensiz lens kullanırsan en ufak rüzgar hatta arkadaşının gözüne üflemesi bile lensi gözünde kurutur sabah takarsın akşam eve geldiğinde gözün kan çanağına döner.
yani kısa süreli kullanım içindir. Örnek verecek olursak dolmuşa bindin önündeki adam cam açtı yada arabada cam kenarında oturuyorsun cam açıldı en ufak rüzgar dayanılmayacak bir hal alır bunu kask taktığınızdan dolayı söylüyorum. Kaskın herhangi bir tarafından içeri hava alması senin motorsiklet kullanamaz duruma sokar batmaya başlar ikide bir elini gözüne götürmek zorunda kalırsın.

AMA OKSİJENLİ lens bir başkadır fiyatı biraz daha pahalıdır . Değil rüzgar gözüne tükürseler farketmez kask içinde rahat bir şekilde kullanırsın hatta varlığını unuttuğun anlar olur. O yüzden motosiklet kullanan arkadaşlar kesinlikle ve kesinlikle satıcıya oksijenli lens vermelerini söylemelidir. Fiyat farkı ne olursa olsun motosiklet kullanıcısı oksijensiz lens kullanamaz.
Oksijenli lens değil oksijen geçirgen hidrojel lens alsınlar bence, acuvue oasys en süperi. 15 günlük diyorlar gece takarsan 6 gün kullan at diyorlar ama ben 5-6 gün gözümde tutup 1 ay kullanıyorum bir lensi.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
Oksijenli lens değil oksijen geçirgen hidrojel lens alsınlar bence, acuvue oasys en süperi. 15 günlük diyorlar gece takarsan 6 gün kullan at diyorlar ama ben 5-6 gün gözümde tutup 1 ay kullanıyorum bir lensi.

Halk dilinde söyledim :) Bende o markayı kullanıyorum ama sadece 8.4 çapta satış yapıyor benim aldığım yer 8.6 çapta üretimi olmayabilir.
Ayrıca ben 50tl ye alıyorum bu ürünü bazı üçkağıtçı optikçiler çok lens lüks birşeymiş gibi gösterip uçuk fiyatlara satabiliyor dikkat.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
acuveler hep 8.6 zaten.
k4uz0.jpg
[/url][/IMG]
k4uzx.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ne yapayım ben de mi resim koyayım :cherry: 8.6 yazıyor benimkinde 8.4 yerine.

Halk dilinde söyledim :) Bende o markayı kullanıyorum ama sadece 8.4 çapta satış yapıyor benim aldığım yer 8.6 çapta üretimi olmayabilir.
Ayrıca ben 50tl ye alıyorum bu ürünü bazı üçkağıtçı optikçiler çok lens lüks birşeymiş gibi gösterip uçuk fiyatlara satabiliyor dikkat.
Sizin lenslerde astigmat yok 50 lira normal fiyat. astigmatlılar daha pahalı.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Depo kılıflı CB part 2 :D dikkat yasal uyarı, CB niz ile resimde gördüğünüz yerlere çıkmayı denemeyiniz :D :D




 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst