Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
527
Depo kılıfı düşünen arkadaşlar için bugün Şirinevler otoseverden 30 tl'ye aldım. Yarın kısmetse resimlerini yüklerim.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Full face almayın derim,ha sürekli şehir içinde gezip sigara içicem çekirdek çitlicem derseniz orası ayrı =) kaskı ben siyah tonlarında aldım LS2 evil twin modeli lakin o sıra siyah honda motor almıştım ve daha sonra beyaz honda aldım ve artçıma da beyaz LS2 aldım. Yazın ışıklarda vizoru açıyorum artık bende refleks oldu kışın da ışıklarda durmaya yakın hemen vizoru açıyorum ve sıkıntı yaşamıyorum.
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Kask sorularımı ayrıntılı şekilde cevaplayan herkese çok teşekkür ederim, sayenizde bilgi sahibi oldum epeyce. Aklınıza sonradan gelen diğer tecrübeleri vakit oldukca paylaşırsınız umarım...
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Full face almayın derim,ha sürekli şehir içinde gezip sigara içicem çekirdek çitlicem derseniz orası ayrı =)

Serkan şu iki cümle birbiriyle çelişiyor.:) Sanırım ''çeneden açılır almayın derim'' diyecektin? Cümlenin gidişi onu gösteriyor çünkü.:)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Bende gözlük var çeneden açılır kaskı gözlüğü çıkartmadan giyiyorum, full face öyle olur mu acaba?Benimde aklımda soru işaretleri var.kaskım eskimeye başladı
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Bende gözlük var çeneden açılır kaskı gözlüğü çıkartmadan giyiyorum, full face öyle olur mu acaba?Benimde aklımda soru işaretleri var.kaskım eskimeye başladı

Bak bunu hiç düşünmemiştim Murat :cat: Tam kapalı kaskta önce kaskı takıp sonra gözlüğü takıyorlar sanırım :)
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
@ferdinannd'ın dediği gibi daha mantıklı. Birkaç kez ben de gözlükle kullandım. Daha önceki kaskım çeneden açılır olmasına rağmen gözlüğü çıkartmadn kaskı takamıyordum.
Sırf bu gözlük-kask davasından gidip lens alacağım ama önce muayene olmam gerekiyor.
Gözler 0,75 numero bozuk. Uzak mesafedeki ayrıntıları net göremiyorum. Misal tabelalardaki yazılar vs.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Bende gözlük var çeneden açılır kaskı gözlüğü çıkartmadan giyiyorum, full face öyle olur mu acaba?Benimde aklımda soru işaretleri var.kaskım eskimeye başladı

selamlar arkadaşlar,bu konudaki tecrübemi paylaşmak isterim...

tam kapalı kasklarda gözlük kullanımı epey bi zor,benim gözlerde bozuk 2.25 miyop lens takıyorum 4 senedir arada gözlük kullanınca uğraştırıyo insanı..

tam kapalı kasklarda gözlüğü çıkarmadan takma şansı yok,bazı çeneden açılır kasklarda gözlük takılı iken çıkar tak sorun olmuyor...

sonuç olarak tam kapalı kask daha sağlıklı ama gözlük varsa çene açılır kaskıda denemeden almamak lazım...
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Beyler lens kesinlikle uzman doktorlar önermiyor.Siz benim için değerli arkadaşlarsınız sevdiğim insanlara kullandırmıyorum lens.Korneanın oksijen almasını engelleyip gözü kurutuyor.Birde geçen gün lens mantarı yüzünden biri gözünü kaybetti.kesin onun hijyensizliğidir de yinede tavsiye edilmiyor.

Biraz güvensem on yıldır gözlük kullanan ben koşarak alırım vallahi

Kız arkadaşıma bunu aldım harika bir kask birdahaki kaskım bu olacak muhtemelen.Kask macerasına LS2 ile başladık belki ondan güzel geliyordur.Ama sanırım en güzel kask buğu yapmayan alttan iyi kapatmalı ses yapmayan aerodinamikli kapalı bir kask.


http://urun.gittigidiyor.com/garaj/sok-kampanya-ls2-ride-kask-kargo-bizden-63025199
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Hadi ya... :sunny:

Durum o kadar vahim mi yani?
Ben de aslında muayene olup, doktor tavsiyesi ile almayı düşünüyordum. Yani lens muayenesi denen bir şey varmış. Sanırım kişinin gözü uygun mu değil mi gibisinden bir muayeneymiş.
Net olarak bilmiyorum ama galiba bir takınca 1 hafta filan çıkartılmayan lensler varmış. Belki onlar sıkıntılıdır? Günlük olarak takıp çıkartsak yine aynı riskler var mı?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Beyler lens kesinlikle uzman doktorlar önermiyor.Siz benim için değerli arkadaşlarsınız sevdiğim insanlara kullandırmıyorum lens.Korneanın oksijen almasını engelleyip gözü kurutuyor.Birde geçen gün lens mantarı yüzünden biri gözünü kaybetti.kesin onun hijyensizliğidir de yinede tavsiye edilmiyor.

Biraz güvensem on yıldır gözlük kullanan ben koşarak alırım vallahi

Kız arkadaşıma bunu aldım harika bir kask birdahaki kaskım bu olacak muhtemelen.Kask macerasına LS2 ile başladık belki ondan güzel geliyordur.Ama sanırım en güzel kask buğu yapmayan alttan iyi kapatmalı ses yapmayan aerodinamikli kapalı bir kask.


http://urun.gittigidiyor.com/garaj/sok-kampanya-ls2-ride-kask-kargo-bizden-63025199
Ben lens çok kullandım hatta gözümden çıkarmadan 6-7 gün kullanıyorum. Kaliteli bir lens kullanınca ne göz kuruyor ne oksijensiz kalıyor. Lensi takıp çıkarırken ellerimin temizliğine çok dikkat ederim, musluğu bile tutmam ellerimi yıkadıktan sonra ya aç kapa musluk olacak yada kollarımla tutar kaparım musluğu o yüzden hiç mikrop kapmadı gözüm ama kişiden kişiye fark ediyor daha hassas kişiler var.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Hadi ya...

Durum o kadar vahim mi yani?
Ben de aslında muayene olup, doktor tavsiyesi ile almayı düşünüyordum. Yani lens muayenesi denen bir şey varmış. Sanırım kişinin gözü uygun mu değil mi gibisinden bir muayeneymiş.
Net olarak bilmiyorum ama galiba bir takınca 1 hafta filan çıkartılmayan lensler varmış. Belki onlar sıkıntılıdır? Günlük olarak takıp çıkartsak yine aynı riskler var mı?

3 ay çıkmayanıda var.

Ben lens çok kullandım hatta gözümden çıkarmadan 6-7 gün kullanıyorum. Kaliteli bir lens kullanınca ne göz kuruyor ne oksijensiz kalıyor. Lensi takıp çıkarırken ellerimin temizliğine çok dikkat ederim, musluğu bile tutmam ellerimi yıkadıktan sonra ya aç kapa musluk olacak yada kollarımla tutar kaparım musluğu o yüzden hiç mikrop kapmadı gözüm ama kişiden kişiye fark ediyor daha hassas kişiler var.

Doğrudur, zaten en baba lenslerin ömrü bile max 6 ay.Şimdi lens takan kişiler lazer ameliyat olmak istediğinde bir müddet gözlğk kullanımı zorunludur.Bunun sebebi gözün kurumuş olması.Lensten lense ve kişiden kişiye farkeder ama gözlük candır.her ne kadar güneş gözlüğü, yenen yumruk, kapalı kask gibi sıkıntıları olsada candır gözlük.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:41 ----------

Gözüme bir kask kestirdim bakar mısınız rica etsem bu ikisi aynı mıdır?

http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/caberg-trip


http://www.feyizoglu.com/Trip-Caberg-Rhyno-Kask-Vizoru-Pinlock_44242.html#1

Veya başka sitede satılık var mıdır?
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Full face gözlüğünü kırar geçen 5 TL ye yaptırdım gözlüğü oradan biliyorum eğer gözlüğü çıkartınca önümü göremiyorum diyorsanız bence lens takın ama lens in de sakat yanları çok bence en iyisi gözlüksüz kullanmak eğer 20 metre önünü göre biliyorsan ne polis nede ehliyet alırken problem çıkar :wiinkk:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Full face gözlüğünü kırar geçen 5 TL ye yaptırdım gözlüğü oradan biliyorum eğer gözlüğü çıkartınca önümü göremiyorum diyorsanız bence lens takın ama lens in de sakat yanları çok bence en iyisi gözlüksüz kullanmak eğer 20 metre önünü göre biliyorsan ne polis nede ehliyet alırken problem çıkar :wiinkk:

Benim gözlüğüm üstüne 3 defa oturunca bile hafif yamulmayacak derecede birşey :queen:

Gözlüksüz kullanmak nasıl bir tavsiyedir hocam ihtahara teşebbüs gibi :mrgreen: Deneyerek almak en garantilisi
 
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
634
Bende gözlük var çeneden açılır kaskı gözlüğü çıkartmadan giyiyorum, full face öyle olur mu acaba?Benimde aklımda soru işaretleri var.kaskım eskimeye başladı

Bende gözlük kullanıyorum. Kaskı takarken ''ilk önce kask, sonra vizörden gözlük yrleştiriliyor'' Kaskı çıkarırken ''ilk önce gözlük çıkarılıyor'' sonra ''kask çıkarılıyor''. Sadece ilk 5-10 gün sırayı karıştırıyorsunuz :) daha sonra hiç problem olmuyor. :)
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
Bugün 1.000 km bakım için pendik honda bayii güngör motora gittim ve bakımı yaptırdım yağ değişti castrol 10-40 ve 1 lt tamamı boşaldı (buda ayrı bir hikaye 800ml olması lazım derken) genel kontrol falan bir şey dikkatimi çekti kontrol için

sıkacakları vidayı sıkarken anahtarla vida arasına poşet plastik sokup sıkyıor sonrada analadımki vida başlarına zarar vermemek için böyle yapıyorlar üşenmeden hepsindede aynı yöntemi kullandı hoşuma gitti keratalar işi öğrenmişler

:rendeer:

[url]http://f1302.hizliresim.com/16/f/k2frp.jpg[/url]

işim bitti faturayı ödedim çıkarkende fuar biletlerimi almayı ihmal etmedim hemde hafta sonu olandan 2 ad. :thumleft:

[url]http://b1302.hizliresim.com/16/f/k2g2t.jpg[/url]

Fuar biletlerinde hafta sonu hafta içi diye ayrım mı var?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------

Bugün 1.000 km bakım için pendik honda bayii güngör motora gittim ve bakımı yaptırdım yağ değişti castrol 10-40 ve 1 lt tamamı boşaldı (buda ayrı bir hikaye 800ml olması lazım derken) genel kontrol falan bir şey dikkatimi çekti kontrol için

sıkacakları vidayı sıkarken anahtarla vida arasına poşet plastik sokup sıkyıor sonrada analadımki vida başlarına zarar vermemek için böyle yapıyorlar üşenmeden hepsindede aynı yöntemi kullandı hoşuma gitti keratalar işi öğrenmişler

:rendeer:

[url]http://f1302.hizliresim.com/16/f/k2frp.jpg[/url]

işim bitti faturayı ödedim çıkarkende fuar biletlerimi almayı ihmal etmedim hemde hafta sonu olandan 2 ad. :thumleft:

[url]http://b1302.hizliresim.com/16/f/k2g2t.jpg[/url]

Hadi ya... :sunny:

Durum o kadar vahim mi yani?
Ben de aslında muayene olup, doktor tavsiyesi ile almayı düşünüyordum. Yani lens muayenesi denen bir şey varmış. Sanırım kişinin gözü uygun mu değil mi gibisinden bir muayeneymiş.
Net olarak bilmiyorum ama galiba bir takınca 1 hafta filan çıkartılmayan lensler varmış. Belki onlar sıkıntılıdır? Günlük olarak takıp çıkartsak yine aynı riskler var mı?

Ortaokuldan beri gözlük kullanıyorum, yaşım 46 ve yaklaşık 6 senedirde lens kullanıyorum. Ben lens kullanmaktan çok memmunum ve herkese tavsiye ederim. Tabi lens kullanmada göz yapısı çok önemli her gözde aynı sonuç olmuyor. Bazıları kullanamıyor veya problemler yaşıyor vs.... Bence gözlük kullanan herkes mutlaka lensi denemeli.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:34 ----------

Hadi ya... :sunny:

Durum o kadar vahim mi yani?
Ben de aslında muayene olup, doktor tavsiyesi ile almayı düşünüyordum. Yani lens muayenesi denen bir şey varmış. Sanırım kişinin gözü uygun mu değil mi gibisinden bir muayeneymiş.
Net olarak bilmiyorum ama galiba bir takınca 1 hafta filan çıkartılmayan lensler varmış. Belki onlar sıkıntılıdır? Günlük olarak takıp çıkartsak yine aynı riskler var mı?

Bu arada bazen 2 hafta hiç çıkarmadan kullandığım oluyor, ama normalde de en fazla haftada bir çıkarıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst