Full face almayın derim,ha sürekli şehir içinde gezip sigara içicem çekirdek çitlicem derseniz orası ayrı =)
Bende gözlük var çeneden açılır kaskı gözlüğü çıkartmadan giyiyorum, full face öyle olur mu acaba?Benimde aklımda soru işaretleri var.kaskım eskimeye başladı
Bende gözlük var çeneden açılır kaskı gözlüğü çıkartmadan giyiyorum, full face öyle olur mu acaba?Benimde aklımda soru işaretleri var.kaskım eskimeye başladı
Ben lens çok kullandım hatta gözümden çıkarmadan 6-7 gün kullanıyorum. Kaliteli bir lens kullanınca ne göz kuruyor ne oksijensiz kalıyor. Lensi takıp çıkarırken ellerimin temizliğine çok dikkat ederim, musluğu bile tutmam ellerimi yıkadıktan sonra ya aç kapa musluk olacak yada kollarımla tutar kaparım musluğu o yüzden hiç mikrop kapmadı gözüm ama kişiden kişiye fark ediyor daha hassas kişiler var.Beyler lens kesinlikle uzman doktorlar önermiyor.Siz benim için değerli arkadaşlarsınız sevdiğim insanlara kullandırmıyorum lens.Korneanın oksijen almasını engelleyip gözü kurutuyor.Birde geçen gün lens mantarı yüzünden biri gözünü kaybetti.kesin onun hijyensizliğidir de yinede tavsiye edilmiyor.
Biraz güvensem on yıldır gözlük kullanan ben koşarak alırım vallahi
Kız arkadaşıma bunu aldım harika bir kask birdahaki kaskım bu olacak muhtemelen.Kask macerasına LS2 ile başladık belki ondan güzel geliyordur.Ama sanırım en güzel kask buğu yapmayan alttan iyi kapatmalı ses yapmayan aerodinamikli kapalı bir kask.
http://urun.gittigidiyor.com/garaj/sok-kampanya-ls2-ride-kask-kargo-bizden-63025199
Full face gözlüğünü kırar geçen 5 TL ye yaptırdım gözlüğü oradan biliyorum eğer gözlüğü çıkartınca önümü göremiyorum diyorsanız bence lens takın ama lens in de sakat yanları çok bence en iyisi gözlüksüz kullanmak eğer 20 metre önünü göre biliyorsan ne polis nede ehliyet alırken problem çıkar :wiinkk:
Bende gözlük var çeneden açılır kaskı gözlüğü çıkartmadan giyiyorum, full face öyle olur mu acaba?Benimde aklımda soru işaretleri var.kaskım eskimeye başladı
Serkan şu iki cümle birbiriyle çelişiyor.Sanırım ''çeneden açılır almayın derim'' diyecektin? Cümlenin gidişi onu gösteriyor çünkü.
![]()
Bugün 1.000 km bakım için pendik honda bayii güngör motora gittim ve bakımı yaptırdım yağ değişti castrol 10-40 ve 1 lt tamamı boşaldı (buda ayrı bir hikaye 800ml olması lazım derken) genel kontrol falan bir şey dikkatimi çekti kontrol için
sıkacakları vidayı sıkarken anahtarla vida arasına poşet plastik sokup sıkyıor sonrada analadımki vida başlarına zarar vermemek için böyle yapıyorlar üşenmeden hepsindede aynı yöntemi kullandı hoşuma gitti keratalar işi öğrenmişler
:rendeer:
[url]http://f1302.hizliresim.com/16/f/k2frp.jpg[/url]
işim bitti faturayı ödedim çıkarkende fuar biletlerimi almayı ihmal etmedim hemde hafta sonu olandan 2 ad. :thumleft:
[url]http://b1302.hizliresim.com/16/f/k2g2t.jpg[/url]
Bugün 1.000 km bakım için pendik honda bayii güngör motora gittim ve bakımı yaptırdım yağ değişti castrol 10-40 ve 1 lt tamamı boşaldı (buda ayrı bir hikaye 800ml olması lazım derken) genel kontrol falan bir şey dikkatimi çekti kontrol için
sıkacakları vidayı sıkarken anahtarla vida arasına poşet plastik sokup sıkyıor sonrada analadımki vida başlarına zarar vermemek için böyle yapıyorlar üşenmeden hepsindede aynı yöntemi kullandı hoşuma gitti keratalar işi öğrenmişler
:rendeer:
[url]http://f1302.hizliresim.com/16/f/k2frp.jpg[/url]
işim bitti faturayı ödedim çıkarkende fuar biletlerimi almayı ihmal etmedim hemde hafta sonu olandan 2 ad. :thumleft:
[url]http://b1302.hizliresim.com/16/f/k2g2t.jpg[/url]
Hadi ya... :sunny:
Durum o kadar vahim mi yani?
Ben de aslında muayene olup, doktor tavsiyesi ile almayı düşünüyordum. Yani lens muayenesi denen bir şey varmış. Sanırım kişinin gözü uygun mu değil mi gibisinden bir muayeneymiş.
Net olarak bilmiyorum ama galiba bir takınca 1 hafta filan çıkartılmayan lensler varmış. Belki onlar sıkıntılıdır? Günlük olarak takıp çıkartsak yine aynı riskler var mı?
Hadi ya... :sunny:
Durum o kadar vahim mi yani?
Ben de aslında muayene olup, doktor tavsiyesi ile almayı düşünüyordum. Yani lens muayenesi denen bir şey varmış. Sanırım kişinin gözü uygun mu değil mi gibisinden bir muayeneymiş.
Net olarak bilmiyorum ama galiba bir takınca 1 hafta filan çıkartılmayan lensler varmış. Belki onlar sıkıntılıdır? Günlük olarak takıp çıkartsak yine aynı riskler var mı?