- Katılım
- 12 Haz 2012
- Mesajlar
- 2,938
Beni gören ve özenen tatlı su motorcumuz apo abide haftaya pazar yağmurlu gösteren bir meteoroloji sayfasının linkini atmış garezine.İnadına çıkıp gezesim geliyor böyle oluncada :mrgreen:
Şemsiye bağla seleye öyle çık, fotosunu atarsın abimize :mrgreen: Bide o motorun hakkını versin, +35C de bisiklettende keyif alınır, o motor bu havaların motoru :mrgreen:
ybr mı cb 125 e mı
Her ikisinide kullanmış kişilerin yorumlarından anladığım kadarıyla bu sınıfta çok büyük farklar yok zaten. Beğendiğini al artı/eksi leriyle hemen hemen aynı motosikletler