Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Beni gören ve özenen tatlı su motorcumuz apo abide haftaya pazar yağmurlu gösteren bir meteoroloji sayfasının linkini atmış garezine.İnadına çıkıp gezesim geliyor böyle oluncada :mrgreen:

Şemsiye bağla seleye öyle çık, fotosunu atarsın abimize :mrgreen: Bide o motorun hakkını versin, +35C de bisiklettende keyif alınır, o motor bu havaların motoru :mrgreen:

ybr mı cb 125 e mı

Her ikisinide kullanmış kişilerin yorumlarından anladığım kadarıyla bu sınıfta çok büyük farklar yok zaten. Beğendiğini al artı/eksi leriyle hemen hemen aynı motosikletler :)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Para ile imanın kimde olduğu belli değil.adamda para var bizde iman :queen:

Öyle bir motorum olacak 2 de deli arkadaşım+para+boş zaman :mrgreen:

Çok şey mi diledim :)
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Ben de geçenlerde yatırdım vergiyi.
Yalnız, vergiyi sorgulamak için internet sitesine girdiğimde, bir de trafik cezası borcuyla karşılaştım. 72küsür papel trafik cezası yemişim, haberim yok. Üstelik aradan birkaç ay da geçmiş.
Üstüne bir de gecikme zammı gelmiş, toplam 79küsür papeli de ödemek zorunda kaldım.
Daha eve gelen giden herhangi bir kağıt yok. Kendim kontrol etmesem ceza durduğu yerde büyüyecek.
Aman arkadaşlar arada sırada girip kontrol edin.
https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/index.jsp

Sorgulama ekranında plaka, TC kimlik no, araç tescil tarihi ile giriş yapıp cezaları ve ödediğiniz herşeyi görebiliyorsunuz.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Ben de geçenlerde yatırdım vergiyi.
Yalnız, vergiyi sorgulamak için internet sitesine girdiğimde, bir de trafik cezası borcuyla karşılaştım. 72küsür papel trafik cezası yemişim, haberim yok. Üstelik aradan birkaç ay da geçmiş.
Üstüne bir de gecikme zammı gelmiş, toplam 79küsür papeli de ödemek zorunda kaldım.
Daha eve gelen giden herhangi bir kağıt yok. Kendim kontrol etmesem ceza durduğu yerde büyüyecek.
Aman arkadaşlar arada sırada girip kontrol edin.
https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/index.jsp

Sorgulama ekranında plaka, TC kimlik no, araç tescil tarihi ile giriş yapıp cezaları ve ödediğiniz herşeyi görebiliyorsunuz.

Geçmiş olsun.Ceza neden gelmiş? Büyük şehirde ceza yeme olasılığı daha çok sanırım.burada kaldırıma park etsen kimse sesini çıkartmaz.
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
81
Ben de geçenlerde yatırdım vergiyi.
Yalnız, vergiyi sorgulamak için internet sitesine girdiğimde, bir de trafik cezası borcuyla karşılaştım. 72küsür papel trafik cezası yemişim, haberim yok. Üstelik aradan birkaç ay da geçmiş.
Üstüne bir de gecikme zammı gelmiş, toplam 79küsür papeli de ödemek zorunda kaldım.
Daha eve gelen giden herhangi bir kağıt yok. Kendim kontrol etmesem ceza durduğu yerde büyüyecek.
Aman arkadaşlar arada sırada girip kontrol edin.
https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/index.jsp

Sorgulama ekranında plaka, TC kimlik no, araç tescil tarihi ile giriş yapıp cezaları ve ödediğiniz herşeyi görebiliyorsunuz.
geçmiş olsun kardeş :pale: galiba park cezası olabilir yada 2012 önce yediysen Emniyet şeridi ihlalidir , ben elimde geldikçe emniyet şeridine girmiyorum ama park cezasının da sorununu buldum park ettigimde gidiyorum plakayı söküyorum birşey yazamıyorlar :flower:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ben de reverse'ün mesajını okuyunca 2 motorum için de sorgulama yaptım ikisinde de ceza çıkmadı. Oysa sabit radarlardan yardırarak geçtiğim çoktur :cherry: önde plakamızın olmaması büyük güzellik.
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Mtv yi ben de yatırdım 2013 ün 1. taksidiyle 2012 nin ikinci taksidide duruyormuş haberim yoktu daha doğrusu biz ondan muafız diye biliyordum.Senelik 100 tl ödeyeceğiz hadi hayırlısı bakalım.
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
81
cb 125 e 49,50
yamaha xj 6 n 101,50
honda NC 700 x 258,50
toplam 409,50 tl devlete çalışıyoruz bu ne kardeşim:farao::farao::farao:
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
cb 125 e 49,50
yamaha xj 6 n 101,50
honda NC 700 x 258,50
toplam 409,50 tl devlete çalışıyoruz bu ne kardeşim:farao::farao::farao:

nc700 ve cb125 satılır, yerine 100 cc lik motor alınır :)
xcg150-a.jpg
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
81
Hocam sizinki çok kötüymüş.Vergi oranları ciddi yüksek gerçektende.İleride nasıl olurki?

ilk 3 sene böyle hata düşmez daha da yükselir 4. yıldan sonra belki geriler bir umut:silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:54 ----------


şimdi attan inip eşeğe binmek olur mu hiç :cherry:
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
ilk 3 sene böyle hata düşmez daha da yükselir 4. yıldan sonra belki geriler bir umut:silent:

Hocam nc700 zaten vergi dilimi olarak çok kötü bi yerde. xj6 ile küçük bir karşılaştırma yaparmısınız sonuçta 2sinide kullanıyorsunuz + ve - olarak :)

Vergi dilimi düşüyor ama zamcıklar geliyor o nasıl olcak :)

şimdi attan inip eşeğe binmek olur mu hiç :cherry:

yani orası öyle :mrgreen:
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
81
Hocam nc700 zaten vergi dilimi olarak çok kötü bi yerde. xj6 ile küçük bir karşılaştırma yaparmısınız sonuçta 2sinide kullanıyorsunuz + ve - olarak :)

Vergi dilimi düşüyor ama zamcıklar geliyor o nasıl olcak :)



yani orası öyle :mrgreen:

yol tutuşları aynı ama rüzgarlı havada nc nin üstüne tanımam , atiklikte xj 6 daha atik ,konfor ve oturuşları aynı değişme yok . benzin de nc 700 24-25 kuruş ,xj 6 28-29 kuruş . ncde abs var xj 6 yok (yeni kasada olacakmış)
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
yol tutuşları aynı ama rüzgarlı havada nc nin üstüne tanımam , atiklikte xj 6 daha atik ,konfor ve oturuşları aynı değişme yok . benzin de nc 700 24-25 kuruş ,xj 6 28-29 kuruş . ncde abs var xj 6 yok (yeni kasada olacakmış)

120 den sonra canı gidiyor diyosun xj6 nın :) Mini inceleme için teşekkürler :)
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
81
120 den sonra canı gidiyor diyosun xj6 nın :) Mini inceleme için teşekkürler :)

200 den sonra gitmiyor gibi oluyor . 120 birşey yok ki köpek gibi gidiyor , nc 700 zor yakalıyor xj6 4 silindir nx 2 silindir ... ama çok rüzgar yemekden daha yemiş gibi oluyorsun uzun mesafe gitmede siperlik artısı var nc 700 ün :cat:
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
200 den sonra gitmiyor gibi oluyor . 120 birşey yok ki köpek gibi gidiyor , nc 700 zor yakalıyor xj6 4 silindir nx 2 silindir ... ama çok rüzgar yemekden daha yemiş gibi oluyorsun uzun mesafe gitmede siperlik artısı var nc 700 ün :cat:

Yok zaten rüzgar olarak söylemiştim bende :) bi 230-240 falan yapar sanırım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst