Allahım bu soğuk kış günlerinde CB başlığını bukadar aktif görmek... gözlerimi yaşardı beyler :salut:
Şimdiden hayırlı olsun diyelim

Muhtemelen "35lt" işinizi görür ama içine koymak isteyeceğiniz mutlaka başka bişeyler çıkıyor, ona göre seçim yapın bence
( Benim önerim en az 40lt ( Shad SH-40 veya Shad SH-42 fiyat-performansı güzel ürünler))
*Abi plastik kalitesi değişiyor (esneme payları...),
*plastiğin et kalınlığı...,
*kilit mekanizması bariz fark ediyor ve ömrüde kısa oluyor genellikle sonra kapağı bağlayanlar, sökenler, file saranlar...
*izolasyon değişiyor (givi ile feci sağanakta yüzlerce km yol aldım bir damla su geçirmedi),
*bağlantı aparatları değişiyor, tırnakları kırılabiliyor veya kaçırıyor veya kısa sürede yeniyor,
*tablaya oturuşu güven vermiyor, lasik takozlar v.s düşünülmeden tasarlanmış gibi oluyor boşluk yapıyor..
*içindeki ürünlerin sesi yolda daha çok kulağınıza geliyor, tangır tungur ilerliyebiliyorsunuz...
Hee bunların birçoğunun çözümünü bulan arkadaşlar var, memnuniyetle kullanıyorlar ama bu tür farklar ilk aldığınızda var tabi :/
Abi montaj işinide hallediyormu arkadaşın, öyle bişey varsa haberimiz olsun :cherry: Herşeye rağmen en iyisini yapmışsın, muhtemelen aynı ayarda belki daha bile kalitelidir :cat:
( Bu arada benim hidrolikte o civarlarda, muhtemelen Istanbul trafiğinden demişti reverse büyük ihtimalle haklı bu sorun sadece bizde var çünkü

)
Abi hani daha ince duruyor falan derlerdi Michelin için, hiçte öyle durmamış, aksine ben daha çok yakıştırdım :silent:
[url]http://d1301.hizliresim.com/15/s/j9qmg.jpg[/url]