Sadece geçen haftalar da havalar baya bir serindi çalışma sıkıntısı çekmiştim meğer düşük rolantiymiş sıkıntı rolantiyi arttırdım sorunu çözdüm...
BU havalarda dahi sabahları jiglesiz çalışmıyor, bu durum normal mi? Böyle giderse kışın hiç çalışmaz
Vurdururuk sorunmu :cat:Bu CB marş basarken farlarını kapatıyor mu ? malum farlar sürekli açık, ayak marşı da yok akü zayıflayınca hem farları hem de marşı nasıl çalıştıracak bu akü ?
Lastiklere zincire vs. yazık değil mi ? düz yolda nası vurdurucan bide soğuk motoru ?Vurdururuk sorunmu :cat:
Akü basmassa napayim güzel kardeşim :thumleft:Lastiklere zincire vs. yazık değil mi ? düz yolda nası vurdurucan bide soğuk motoru ?
4000 bakımını izmirden yükselişte yaptıran varmı ne yapıyorlar ve ne kadar ücret alıyorlar