Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
Kaybolmadık buralardayız :)
CB ile gezmeye devam.5500 km yapmışım.
Motordan memnunun çirkin ördek yavrusuna benzesede baya ilgi çekiyor...Her gören kaça aldın nasıl memnunmusun vs.. gibi sorular soruyor...
Ayrıca geri kalan sayfalarda okudumda bir arkadaş 20 tl yakıt ile 120 km gidiyormuş.Hani kendimden örnek vereyim şu son zamlardan 20 tl ile tam 200 km gidebiliyordum 30 krş birden zam gelince gittiğim yol haliyle azalıcak ama taa en başından dediğim gibi Şehiriçi 100 km de 2,5 lt tüketiyor yakıt konusunda bir değişim yok...Sadece geçen haftalar da havalar baya bir serindi çalışma sıkıntısı çekmiştim meğer düşük rolantiymiş sıkıntı rolantiyi arttırdım sorunu çözdüm...
 
Katılım
26 Eyl 2012
Mesajlar
25
Benimki de sabah ilk marşda stop ediyor sübap ayarından sonra oldu yakında bi servise gitmeyi düşünüyorum
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
Sadece geçen haftalar da havalar baya bir serindi çalışma sıkıntısı çekmiştim meğer düşük rolantiymiş sıkıntı rolantiyi arttırdım sorunu çözdüm...

BU havalarda dahi sabahları jiglesiz çalışmıyor, bu durum normal mi? Böyle giderse kışın hiç çalışmaz
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
BU havalarda dahi sabahları jiglesiz çalışmıyor, bu durum normal mi? Böyle giderse kışın hiç çalışmaz

İzmir'de yaşadığım için kışın çok sıkıntı yaşayacağımı sanmıyorum.Ama jigle ile çalıştırmakta fayda var zaten kitapçıktada sıcaklıkları belirtmiş şu sıcaklarda jigle ile çalıştırın diye...
Sabahları tek marşta jikle ile rahat çalışıyor azcık gaz açıp motoru ısıtıyorum çok kısa bir süre sonra kilidi sök kask mont eldivenimi giyip gidiyorum aradada motor güzelce ısınmış oluyor.
 
Katılım
17 May 2005
Mesajlar
103
alalı 1.5 ay oldu hiç cikle kullanmadım şu ana kadar çok rahat çalışıyor jiklesiz
ama ısınan motorun sesi hiç hoşuma gitmiyor bi farklı çalışıyor siboblar 1000 bakımından sonra değişir diye umut ediyorum ama bilmiyorum
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bu CB marş basarken farlarını kapatıyor mu ? malum farlar sürekli açık, ayak marşı da yok akü zayıflayınca hem farları hem de marşı nasıl çalıştıracak bu akü ?
 
Katılım
27 Ağu 2012
Mesajlar
10
4000 bakımını izmirden yükselişte yaptıran varmı ne yapıyorlar ve ne kadar ücret alıyorlar
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
4000 bakımını izmirden yükselişte yaptıran varmı ne yapıyorlar ve ne kadar ücret alıyorlar

Genel olarak epey şikayet var yukselisten Honda markasına yakışır hizmet kalitesi olmadığı yönünde, memnun olanda var ama sayıca az.

*Tire deki servisi kullanabilirsin, henüz bi şikayet duymadım çoğunluk memnundu.

*Üstelik Yukselisin yarı fiyatına hatta daha ucuz!!! ( bikaç sayfa geride vardı fiyatlar )

*Randevu al günlerce bekle derdide yokmuş :cat:
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
yakıtla ilgili bir sorunum yok trafiğe takılmadan ş.içi kmde 10-13 kuruş arası yakıt yakıyo gayet istikrarlı :cat:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Arkadaşlar merhaba,

Cb yi vurduran var mı acaba? bazı enjeksiyonlularda sıkıntı oluyormuş.Deneyen var mı merak edipte?

Benzin konusunda çok komiktir,yedeğe geçip fullemek istiyorum ölçüm yapıcam ,ama 4 gündür ibre dipte daha yedeğe geçemedim :) kabul evden işe-işten eve ama kısa yol değil.

Yeni başlayan arkadaşlarımıza Altın Elbiseli Adam'ı izlememişlerse, 14 bölümün tamamını izlemelerini tavsiye ederim.Motosiklet kullanıcıları adına böylesine emek pek görülemedi maalesef.

Saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst