- Katılım
- 10 May 2012
- Mesajlar
- 161
öncelikle cb forumunda bilgi paylaşmak için bulunan arkadaşlardan, sonrada tekrar özellikle ferdinandd tan oluşturduğum mesaj kirliliğinden ötürü özür diliyorum. kendimi forum başında adam zanneden adamlardan sanıp, forumda bilgisini paylaşmak isteyenlerle, egosunu paylaşmak isteyenler arasında, bilgisini paylaşanların yanına egomla katıldım.
bilgi paylaşmak isteyenlerin mesajlarına cevap verip, ego tatminine gelenleri görmeyerek ilerleme kararımı malesef bozdum. tekrar bu düsturla yola devam edeceğim ve sizlerden oluşturduğum ve kişisel münakaşaya dönüşen mesajlarımdan ötürü özür diliyorum..
bilgi paylaşmak isteyenlerin mesajlarına cevap verip, ego tatminine gelenleri görmeyerek ilerleme kararımı malesef bozdum. tekrar bu düsturla yola devam edeceğim ve sizlerden oluşturduğum ve kişisel münakaşaya dönüşen mesajlarımdan ötürü özür diliyorum..

