- Katılım
- 9 Haz 2012
- Mesajlar
- 519
Hayırlı uğurlu olsun.Sıfır heyecanıda başka oluyor hani, Allah isteyenlere nasip etsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:14 ----------
Motorla boş viteste giderken zincirden ses geliyor zincir demire sürtmesin diye yapılan plastiğe sürtüyor heralde sen oradan geliyor.orta sehbadaykende elle çevirince oses geliyor.çözüm bulan var mı?daha motorum 60 km de, zincir ayarına dokunmadım.
Amin,teşekkürler.
Hocam zinciri elinle bir kontrol et istersen,üstten bastır eğer 2.5-3 cm'den fazla esniyorsa ayarını yaptır derim.Eğer öyle bir sıkıntı yoksa zincirini yağlamanı tavsiye ederim.