Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Haz 2012
Mesajlar
18
Arkadaşlar ne bu tartışmaya çin çin japonlar 500 cc altında motor üretmiyor bu nu servis bile diyor artık çıkan bütün motorlar çinden çıkıyor hondasıda çin yamahası da madem japon olsun diyorsan alacaksın 600 lük motor burda milletle polemiğe girmeyeceksin nesi var ki yani şimdi titreşim diyor millet olacak arkadaş olmayacak mı yani o zaman titreşim olmasın diyorsan titreşim olmayanını alacakşın ha titreşim yok mu var o kadar rahatsız edici değil :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------

Sonuçta 2 teker herkesi Allah kazadan beladan korusun..
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
neden kimse ybr ile cb arasındaki fiyat farkından bahsetmiyorda cıncık boncuktan bahsediyor anlamadım :wiinkk:
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Yebere bulunmaz hint kumaşı da ondan.. Aynı emsalde daha ucuza rakip piyasada yokken 20.000, 30.000 kmde 4-5 yaşında motorlara 3 bin kayme istemek iyiydi.... Kendi motorlarının 2. el piyasası düşüyor... Vaaay bunun devir saati yok, yok ama devir saatinin maliyeti de 600 TL değil yani.. Bir depo 50 liraya mı doluyor? 12 depo demektir, yakın bir yere işe gidip geliyorsan en az 6 aylık yakıt masrafından kurtarıyor! Ya da adam o 600 lirayla gider hem çanta-mont-kask alır, değil mi ama?
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
Arkadaşalır bırakalım artık şu boş muhabbetleri artık ybr'ninki kendisine cb'ninki kendisininkine diyelim aradaki fiyat farkınıda ne yapalım,ne yapalım hımmmmm buldum cbyi kötüleyenlere verelim bu konu kapansın :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
merhaba arkadaşlar..her yerde cb 125 e görür oldum..tutuldu motorunuz sanırım..Sevindim açıkcası..ilk yazıları takip etmiştim.motor aldıktan sonra bıraktım takibi..ilk alanlar karamsarlıkla aldı ama sorun çıkmadı..

herkeze bol keyifli sürüşler..
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
merhaba arkadaşlar..her yerde cb 125 e görür oldum..tutuldu motorunuz sanırım.Sevindim açıkcası.ilk alanlar karamsarlıkla aldı ama sorun çıkmadı.

herkeze bol keyifli sürüşler..

Teşekkürler Garip, bende son dönemler daha sık görür oldum, iyi bişeymi kötü bişeymi her köşede görmek, kararını veremedim ama daha faydalı olacağı kesin.

Sende kız gibi motor aldın abi, bugün gördüm fotolarını, geçende gezi paylaşmıştın, şahaneydi ara ara aklıma geliyor hala :)

Uzerindeki çanta zaten 500-600 TL + tabla 80-90 euro + Navigasyon + koruma demirleri... saymakla bitmez :)

Ayrıca da tertemiz duruyor. Gönlü temiz olana Allah veriyor dedim, yorum yazmaya çekindim nazar değer diye :) :)

benim zincirde biraz açılma var kendim gersem garantisi bozulurmu acaba

Yok yahu okadarda değil, sadece ayar vidaların kaynamış gibi sıkıysa çok dikkatli sök ( tabi sökülüyorsa) işin şakası ama tecrube ile sabit :queen:

http://www.motosiklet.net/forum/mot...2012-yeni-model-commuter-133.html#post2771095
_____________________________________________________________________

Beyler bugün bi kurye abimiz yanaştı ışıklarda yanıma, "acil sibop ayarı lazım motosikletine kaç km de dedi",

4000 e yakın abi dedim, en yakın zamanda git bi ayarlat güzelce, bu böyle olmaz dedi :)

Nasıl olmaz abi, nesi varki, falan derken bişeyler dedi ama duyamadım... yeşil yandı:king:

Soru 1-) Sibop ayarı zamanı nasıl anlaşılıyor ki :)

Soru 2-) Sibop ayarı yaptıranlar ne gibi olumlu-olumsuz farklar yaşadılar ???

Soru 3-) Sibop ayarını en kral en ince detayıyla layığıyla hangi servis yapar ??? 4000 de oraya gideyim :)

Böyle bişey yaşamasam elletmemeyi düşünüyordum hala, trafikte biri kasktan duyduğu sesle anlıyorsa demekki lazım dedim :pale:
Motorda yapılan ayar olduğundan güvenilir biyer olsun isterim Lütfen Yardım...!!!
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Ne kulak varmış ama kuryede ha! OOOO kadar ses arasından hemen de anlamış subap ayarını? Bana aynı koşullarda söylense 'de yürü git bak işine' derim. Rölantide istop etme, fazla benzin tüketimi, çekmeme, hızdan düşme, tekleme, takırdama gibi bir şikayet yoksa, kullanıcı el kitabında da belirtilmiyorsa ahmağın birinin ağzıyla sübab kurcalatmak boşuna olmayacak mı?
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ne kulak varmış ama kuryede ha! OOOO kadar ses arasından hemen de anlamış subap ayarını? Bana aynı koşullarda söylense 'de yürü git bak işine' derim. Rölantide istop etme, fazla benzin tüketimi, çekmeme, hızdan düşme, tekleme, takırdama gibi bir şikayet yoksa, kullanıcı el kitabında da belirtilmiyorsa ahmağın birinin ağzıyla sübab kurcalatmak boşuna olmayacak mı?

Bu şikayetlerin hiçbiri yok Allaha şükür, kullanıcı el kitabına da bi bakayım uyarı varmı yokmu! Sağol hiç aklıma gelmemişti :cat:

Abi nebiliyim, CBF i vardı, herhalde aşina olduğu bi ses farketti benim farkedemediğim diye düşündüm. Başlıktada 4000km gibi subap ayarından bahseden arkadaşlarda vardı bayağa,

adamda öyle deyince vay anasını demekki bişeyler duyuyorki anlıyor dedim :mrgreen:

Ama inan benimde hiç elletesim yoktu en az 8000km e kadar. Sesten anlaşılır bişey değilse zaten anlamış olması imkansız bence :cat:

Hani sesten bişey anlaşılıyorsa, nedir ne değildir bi sorayım sizlere, yarın çalıştırır dinlerim diyordum.

Takırdama falan hiç yok. Hafif bi şıkırdama var o da zincirden geliyor biliyorum :)

Serviste ustayada bi sorarım diycem ama maliyeti değiştirecek bişeyse kesin ayar gerekli derler :mrgreen:

O yüzden önce sizlere bi danışayım dedim :) E tabi adam kendinden çok emin konuşunca inanmadım da değil :queen:

Arkadaşlar eralpt hoca neden daha yazmıyor?Bileniniz var mı?

Eralpt hoca CB sini sattı diye biliyorum, normalde forumda diğer konularda paylaşımlarını görüyorum sürekli :)
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Bu şikayetlerin hiçbiri yok Allaha şükür, kullanıcı el kitabına da bi bakayım uyarı varmı yokmu! Sağol hiç aklıma gelmemişti :cat:

Abi nebiliyim, CBF i vardı, herhalde aşina olduğu bi ses farketti benim farkedemediğim diye düşündüm. Başlıktada 4000km gibi subap ayarından bahseden arkadaşlarda vardı bayağa,

adamda öyle deyince vay anasını demekki bişeyler duyuyorki anlıyor dedim :mrgreen:

Ama inan benimde hiç elletesim yoktu en az 8000km e kadar. Sesten anlaşılır bişey değilse zaten anlamış olması imkansız bence :cat:

Hani sesten bişey anlaşılıyorsa, nedir ne değildir bi sorayım sizlere, yarın çalıştırır dinlerim diyordum.

Takırdama falan hiç yok. Hafif bi şıkırdama var o da zincirden geliyor biliyorum :)

Serviste ustayada bi sorarım diycem ama maliyeti değiştirecek bişeyse kesin ayar gerekli derler :mrgreen:

O yüzden önce sizlere bi danışayım dedim :) E tabi adam kendinden çok emin konuşunca inanmadım da değil :queen:



Eralpt hoca CB sini sattı diye biliyorum, normalde forumda diğer konularda paylaşımlarını görüyorum sürekli :)

Satsada ben beklerdim ki sattım desin, hatta satsa bile gelip yorum yapsın ama yok sır oldu.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Bu şikayetlerin hiçbiri yok Allaha şükür, kullanıcı el kitabına da bi bakayım uyarı varmı yokmu! Sağol hiç aklıma gelmemişti :cat:

Abi nebiliyim, CBF i vardı, herhalde aşina olduğu bi ses farketti benim farkedemediğim diye düşündüm. Başlıktada 4000km gibi subap ayarından bahseden arkadaşlarda vardı bayağa,
Ama inan benimde hiç elletesim yoktu en az 8000km e kadar. Sesten anlaşılır bişey değilse zaten anlamış olması imkansız bence :cat:

Hani sesten bişey anlaşılıyorsa, nedir ne değildir bi sorayım sizlere, yarın çalıştırır dinlerim diyordum.

Serviste ustayada bi sorarım diycem ama maliyeti değiştirecek bişeyse kesin ayar gerekli derler :mrgreen:

O yüzden önce sizlere bi danışayım dedim :) E tabi adam kendinden çok emin konuşunca inanmadım da değil :queen:

.
Sesten elbette anlaşılır ama ustalar trafikte onlarca çalışan araç arasında bakmıyolar... Belki egzosttan çıkan su buharı, çiğ yakıt veya dumanı görüp ona göre konuşmuş olabilirse de adama uzman ve de çooook iyi niyetli gözüyle bakmamak lazım.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Anahtar teslim 4000 e aldı heralde 300 tl de arka çantaya vermiştir :)

4200 e satılığa çıkarmış, pazarlıkla 4000 e düşerim 300 lira çanta da hediyem olsun, bisürü uğraşa gerek te olmayacak ya 500 km de motosiklet resmen sıfır gibi...

Bence böyle bi mantık :) Ama yinede bayiden almakla aynı o detayı atlamış :)

Sesten elbette anlaşılır ama ustalar trafikte onlarca çalışan araç arasında bakmıyolar... Belki egzosttan çıkan su buharı, çiğ yakıt veya dumanı görüp ona göre konuşmuş olabilirse de adama uzman ve de çooook iyi niyetli gözüyle bakmamak lazım.

Bugün bi kurye abiyle daha konuştum, gerçi o girdi muhabbete, durmuş bi sigara içiyordum kaça aldın falan başladık muhabbete. Dedim abi geçen böyle böyle bi durum oldu..

Bi çalıştırırmısın genç dedi. Çalıştırdım gaz ver falan filan... elini egzoz çıkışına koydu. Sakın ha elletme hiçbişey yok bunda saçmalamış onu diyen dedi :)

Direk aklıma sen geldin İlkerabi :) Aynı senin saydığın belirtileri saydı, butür şikayetlerin yoksa elletme dedi. Suan elletemeyi düşünüyorum amaaaa...

aaa ... Kılavuz da 1000/4000/8000/12000 ve yıllık olarak subap boşluğunuzu motor soğuk iken kontrol ediniz demiş :/

Şimdi bunu kontrol için kurcalayacak olan yine servis :) İşlem benim yapabileceğim bişeye pek benzemiyor :sunny:
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
1. vitesden 2. vitese geçerken kart diye bi ses var, bu ses normalmi diğer viteslerde bu ses gelmiyor?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------

Ayrıca trafik işlemlerimi yaptırıyorum;
1.Şöförler odası 40 tl
2.Sigorta 78 tl
3.trafik tescil 135 tl.

Şöförler odası küçük plakanın standart olduğunu, daha küçüğünün olmadığını söyledi.Mecburen standart plaka çıkartıyorum.App plaka çıkarsak sonradan bi zararı olur mu?
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
bence yazmamasının tek sebebi yazdıklarına yapılan terbiye ve saygı sınırlarını aşan yorumlardır

Doğrudur, patavatsızlar çoğunlukta.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------

Bide arkadaşlar zorunlu trafik sigortası yaparken honda cb 125 e çıkmadı beinimkine cbf 150 yazdılar, bir sorun olur mu?Sizlerinkinde ne yazıyor?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst