Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Vaay be çok yakışmış. :)
Güle güle kullan. Yalnız, bir video isteriz sesi duymak için. Ama üzerinde seyir halinde değil, rölantide ve az az gaz verirken.:king:

Sagolasin tesekkur ederim :) birkac video denemesi yaptik ama sesi net alamadik yarin nasipse dedigin gibi bir video cekerim :)

Cok mutluyum tam istedigim gibi oldu,susturucu aparatini takinca orjinal egzoz gibi sessiz oluyor :)
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
egzos hakkında bilgi verir misin gerçekten çok şık duruyor, güle güle kullan!
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
egzos hakkında bilgi verir misin gerçekten çok şık duruyor, güle güle kullan!

Cok tesekkur ederim, genel olarak bilgi verecek olursam,Avcrom marka egzozu gecen yil siparis ettim tamami el yapimi silindir cikisindan itibaren tek parca boylelikle muayene ve servis bakimina giderken 3 somun sokup takip orj. Egzozu takabiliyorum.

Bir aparat sayesinde 10 saniyede orj. Egzoz gibi sessiz olabiliyor ve susturucu yokken sesi camaro gibi cikiyor.cok tok ses veriyor bu gune kadar herkesi sasirtti bu yuzden bu basliktan birinin canli olarak duymasini cok istiyorum :)

Egzoz ilk geldiginde 3 kucuk sorun yasadim biri cblerin orta sehpalari kapandiginda egzoz uzerindeki takoza yaslaniyor,ben bunu takinca zincire surttu. Egzozu yapan usta icine bir takoz koymus kelepceye kaynaklattirmam icin,yaptirdim ve o sorun ortadan kalkti.

2. Sorun arka fren pedali ara boruya yaslaniyordu ve arka frene basilmiyordu. Bugun golcukteki ustama gittim ve boruyu isitip ezdi o sorundan da kurtuldum.

3. Sorun da ara borunun boyasi egzozu taktiktan sonra 3 km kullandim ve yandi dokuldu,elimde egzoz boyasi var bi ara sokup boyayacagim.


Bunlar kucuk basit sorunlar, kalite olarak benim bu egzozu adam 2 tup halinde yamaha fazer a takmiş fotolarda gorum. Yani o basinca ve isiys rahatlikla dayanacak.saglamlikta.

Gidiş olarak daha once 80km ile ciktigim rampayi 95 ile, 1 vites ciktigim bayiri 2. Vitesle cikiyorum. Sesi beni mutlu ediyor goruntusunu de begeniyorum.

En buyuk sorunum olan fark edilmeme tamamen ortadan kalkti. Bircok kez arabalar sellektor korna yaomadigim halde onumdencekildiler ve yasadigim yerdeki yayalar artik kaldirima.kacisiyorlar :)


Ozetle hani annelerimiz bizi "iyi ki dogurmusum" diye severler ya, iste aynen oyle "iyi ki yaptirmisim bu egzozu" diyorum :)
Burdan egzozu yapan Halil ustaya da cok tesekkur ediyorum tekrardan.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Vaaayyy olaya bak, el yapımımı şimdi bu :cherry: Usta yapmış Serkan daha da bişey söylemiyorum, güle güle kullan :thumleft:

 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
egzoz cok yakısmıs yahu.. bizede yaptıralım :D hic düşünmüyordum ama cok sık durmus :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:08 ----------

Geçmiş sayfalarda Mücahit paylaşmıştı şu fotoğrafı, sanırım MotoTAL' dı bayi :) Bayileri arayıp bi sor istersen CBF ile aynı mı diye :)

[url]http://l1310.hizliresim.com/1g/g/tkgph.jpg[/url]

- Sayfa 124 -
880 km 'de suan cb. bayram sonu servis acıldığında 1000km yemiş olucam ve ilk bakıma giricez arastırıcam :) saol bilgi için
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Vaaayyy olaya bak, el yapımımı şimdi bu :cherry: Usta yapmış Serkan daha da bişey söylemiyorum, güle güle kullan :thumleft:

[url]http://k1310.hizliresim.com/1g/h/tlmhn.jpg[/url]

Cok sagol ferdi, egzozun boyuna bile ben karar verdim sukadar uzun olsun su sekil olsun vs diye. Simdi egzoza bisey olmasin diye koruma demiri takasim var motora :)


Tesekkur ederim permatiq, sen birde sesi duy bence asil cezbeden o :) tabi seklide on numara, kac model arasindan sectim :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Çok ciks olmuş Serkan'ım, güle-güle kullanman dileğiyle, ama fakat keşke headers'ı da polisaja verseydin(o da eksozla bir bütün olarak pırıl-pırıl, ışıl-ışıl dururdu....).Tekrar hayırlı olsun...:wiinkk:

Eyvallah cok sagol :)
Ara boruyu krom yapmayalim dedi usta sararir diye,adam uzman diye bende tamam dedim. Birde orjinalde de siyah olmasi beni cezbetti :)
 
Katılım
4 Ağu 2013
Mesajlar
67
Eyvallah cok sagol :)
Ara boruyu krom yapmayalim dedi usta sararir diye,adam uzman diye bende tamam dedim. Birde orjinalde de siyah olmasi beni cezbetti :)

Usta bende kocaelindeyim egzozu nerde yaptırdın banada yaptırabilirmiyiz nekadara mal oldu. Yardımcı olursan sevinirim .Bu arada cok yakısmıs Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Usta bende kocaelindeyim egzozu nerde yaptırdın banada yaptırabilirmiyiz nekadara mal oldu. Yardımcı olursan sevinirim .Bu arada cok yakısmıs Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin.

Amin sagolasin tesekkur ederim. Izmirde yaptirdim hersey dahil kapida odeme 350 tl fiyati.
Madem kocaelidesin bir gun denk gelelim de canli canli dinle sesi :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Herkeze iyi bayramlar,bol gunesli kazasiz belasiz kesiksiz:)


Kocaeli degirmenderedeyim.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Geçen gün buğu yapan AGV K3 kaskımın vizörünün değişimi için Kızıltoprak Mototaş bayiye gittim.
Kapısında bir adet siyah Inazuma vardı. Hemen çöktüm üstüne tabi. Alet hiç de fotoğraflarda görüldüğü gibi değilmiş.
Fotoğraflarda neredeyse CBF150 ile aynı kalıpta gibi.:cyclopsan
Ama gerçekte hiç de öyle değil. Oldukça kalıplı, oturaklı bir motor. S modeli gelir mi gelmez mi bilmem ama bir sonraki motorum bu olmalı dedim kendi kendime.
Yanımda kız arkadaşım da vardı o da çok beğendi.

600cc bir motor alıp yakıt ve işletim masraflarının altından kalkmaya çalışmaktansa 250cc bir motor ile artçılı keyifli sürüşler yapabilirim diye düşündüm.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Geçen gün buğu yapan AGV K3 kaskımın vizörünün değişimi için Kızıltoprak Mototaş bayiye gittim.
Kapısında bir adet siyah Inazuma vardı. Hemen çöktüm üstüne tabi. Alet hiç de fotoğraflarda görüldüğü gibi değilmiş.
Fotoğraflarda neredeyse CBF150 ile aynı kalıpta gibi.:cyclopsan
Ama gerçekte hiç de öyle değil. Oldukça kalıplı, oturaklı bir motor. S modeli gelir mi gelmez mi bilmem ama bir sonraki motorum bu olmalı dedim kendi kendime.
Yanımda kız arkadaşım da vardı o da çok beğendi.

600cc bir motor alıp yakıt ve işletim masraflarının altından kalkmaya çalışmaktansa 250cc bir motor ile artçılı keyifli sürüşler yapabilirim diye düşündüm.

Bende fuarda gormustum,on camurlugu haric cok guzel Ama parcalari dehşet pahali :( gel gelelim oyle kaliteli malzeme kullanmislar ki gozle bile fark ediliyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst