merhaba arkadaşlar bende cb125e yi yeni aldım ve bugün itibari ile 1200 km mi doldurdum
benden yağ ve conta parası kesti honda servisi 30 lira
koruma demirini 50 liraya taktırdım far koruma demiri olduğunu bilmiyordum onu taktırmadım
1000 bakımına gittiğimde ayrıca sübap ayarı yaptılar motorun sesi değiştiğinde servise bi gidin gösterin derim
şu ana kadar 140 liralık benzin koydum ve daha 1200 km oldu daha yedeğe güşmedi ama 50 km içinde düşer gibime geliyor
birde arkadaş siyah rüzgarlık taktırmış bende arıyorum ama bulamıyorum söylerse nerden temin ettiğini bende taktırmayı düşünüyorum
kalın sağlıcakla


bir ara siyahını kim alır bunun diyenleri okudum; ben alırmışım bir iki foto eklemeye çalışayım siyahın imajını düzeltmeye gayret edelim
http://imgim.com/21042012549.jpg
http://imgim.com/21042012554.jpg
http://imgim.com/21042012567.jpg
http://imgim.com/21042012561.jpg
Fiyatlar yaklaşık şu şekilde,
Motor koruma demiri = 30TL / http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-motor-koruma-on-koruma-demiri-90109987/detay
Yan çanta taşıyıcıları = 45 TL / http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...anta-baglantilari-takim-cbf150-91987447/detay
Yan çantalar = 220 TL Kappa / http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...iklet-temiz-kappa-yan-cantalar-92297961/detay
Arka taşıyıcı ve yan çanta taşıyıcıları bütünleşik te alınabiliyor o da yanlış olmasın 120 TL civarı olması lazım.
Yan çantaların daha büyük olmamasında fayda var bence aerodinami açısından denge bozabilir.
cevap verdiğiniz için teşekkürler arkadaşlar
iridyum buji almayı düşünüyorum herkes faydası var zararı yok diyor da cb125e için ngk alıcam taktıran varsa kodunu yazabilirmi
---------- Post added at 22:46 ---------- Previous post was at 22:43 ----------
merhaba bu rüzgarlık ön ar grenajıan monteli değil yani vidalı değil demek istedim bu tam olarak nerde satılıyor
Herkese selamlar
Bende motosiklet dünyasına honda cb 125e ile balıklama dalmaya karar verdim. Ağustos ortasında motoru almayı düşünüyorum. 1 aydır devamlı bu siteyi takip etmekteyim özellikle bu başlık resmen giriş sayfam oldu. Yine de tecrübeli motorsiklet kullanıcısı arkadaşlardan şu sorunun yanıtını verebilmelerini rica ediyorum : Başlangıç motoru olarak honda cb 125e ile altından kalkamayacağım sorunlar problemler yaşar mıyım? Çünkü daha önce hiç vitesli motor sürmedim ehliyet kursunda da vitessiz scooter ile eğitim gördüm.Şimdiden teşekkür ediyorum.
üstünde ngk takılı zaten.merhaba arkadaşlar bugün itibari ile ngk iridyum buji sipariş etmiş bulunuyorum bakalım motorun gidişinde seriliğinde bir artış olursa tekrardan buraya yazarım
Onları yazanlar ya sallıyor ya da göstergeleri bozuk.