Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
114
merhaba arkadaşlar bende cb125e yi yeni aldım ve bugün itibari ile 1200 km mi doldurdum
benden yağ ve conta parası kesti honda servisi 30 lira
koruma demirini 50 liraya taktırdım far koruma demiri olduğunu bilmiyordum onu taktırmadım
1000 bakımına gittiğimde ayrıca sübap ayarı yaptılar motorun sesi değiştiğinde servise bi gidin gösterin derim
şu ana kadar 140 liralık benzin koydum ve daha 1200 km oldu daha yedeğe güşmedi ama 50 km içinde düşer gibime geliyor
birde arkadaş siyah rüzgarlık taktırmış bende arıyorum ama bulamıyorum söylerse nerden temin ettiğini bende taktırmayı düşünüyorum
kalın sağlıcakla
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ne contası değişti ki ?

Subap ayarı için çok erken dediler bana çalıştırdılar ettiler ihtiyaç yok dediler. Inallar işini iyi yapar gerek duyulmuş diye yapmışlardır :)

Siyah rüzgarlık sanırım CBF nin normalde, ara bağlantı aparatları ile uyarlanıyor diye biliyorum ben.

Bursaya sevgiler :) Hayırlı olsun motosikletin.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
merhaba arkadaşlar bende cb125e yi yeni aldım ve bugün itibari ile 1200 km mi doldurdum
benden yağ ve conta parası kesti honda servisi 30 lira
koruma demirini 50 liraya taktırdım far koruma demiri olduğunu bilmiyordum onu taktırmadım
1000 bakımına gittiğimde ayrıca sübap ayarı yaptılar motorun sesi değiştiğinde servise bi gidin gösterin derim
şu ana kadar 140 liralık benzin koydum ve daha 1200 km oldu daha yedeğe güşmedi ama 50 km içinde düşer gibime geliyor
birde arkadaş siyah rüzgarlık taktırmış bende arıyorum ama bulamıyorum söylerse nerden temin ettiğini bende taktırmayı düşünüyorum
kalın sağlıcakla

benimde km saatim 1300 küsürde 140 tllik benzin almışım toplamda,sibop ayarı erken geliyor herkeste bunu anlamış değilim havalar çok sıcak sıcak havada rodaj yapınca böylemi oldu?

o siyah ruzgarlık resmini ben çekmiştim istoç anes motorda var ordan temin edebilirsin...ama beyaz cam olan daha kullanışlı gibime geldi çünkü siyah olanı ön grenajın üstüne vidalıyorsunuz çıkardığınızda vida delikleri orda olucak:)

bu vidalı tip,yakından da güzel görünüyor...


buda gidona takılan tam uzun yol motoru gibi duruyor:)
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
114
cevap verdiğiniz için teşekkürler arkadaşlar
iridyum buji almayı düşünüyorum herkes faydası var zararı yok diyor da cb125e için ngk alıcam taktıran varsa kodunu yazabilirmi

---------- Post added at 22:46 ---------- Previous post was at 22:43 ----------

bir ara siyahını kim alır bunun diyenleri okudum; ben alırmışım bir iki foto eklemeye çalışayım siyahın imajını düzeltmeye gayret edelim:)

http://imgim.com/21042012549.jpg

http://imgim.com/21042012554.jpg

http://imgim.com/21042012567.jpg

http://imgim.com/21042012561.jpg

merhaba bu rüzgarlık ön ar grenajıan monteli değil yani vidalı değil demek istedim bu tam olarak nerde satılıyor
 
Katılım
15 Haz 2012
Mesajlar
32
arka yanlarda cantalıklar cok güzel olmus bakalım burada yani balikesirde bulabilecekmiyim veya netten alirim belki yardımcı olabilecek arkadas varsa cok sevinirim
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Fiyatlar yaklaşık şu şekilde,

Motor koruma demiri = 30TL / http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-motor-koruma-on-koruma-demiri-90109987/detay

Yan çanta taşıyıcıları = 45 TL / http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...anta-baglantilari-takim-cbf150-91987447/detay

Yan çantalar = 220 TL Kappa / http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...iklet-temiz-kappa-yan-cantalar-92297961/detay

Arka taşıyıcı ve yan çanta taşıyıcıları bütünleşik te alınabiliyor o da yanlış olmasın 120 TL civarı olması lazım.

Yan çantaların daha büyük olmamasında fayda var bence aerodinami açısından denge bozabilir.

Çanta taşıyıcı ve çantaların fiyatları yaklaşık şu şekilde :)
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
88
cevap verdiğiniz için teşekkürler arkadaşlar
iridyum buji almayı düşünüyorum herkes faydası var zararı yok diyor da cb125e için ngk alıcam taktıran varsa kodunu yazabilirmi

---------- Post added at 22:46 ---------- Previous post was at 22:43 ----------



merhaba bu rüzgarlık ön ar grenajıan monteli değil yani vidalı değil demek istedim bu tam olarak nerde satılıyor

hepsi aynı cbf150 nin tur camı ister dışardan vidalayarak istersen icerden sıkıştırarak monte edebilirsin...ben konşuk motordan aldım.
 
Katılım
27 Tem 2012
Mesajlar
35
Herkese selamlar
Bende motosiklet dünyasına honda cb 125e ile balıklama dalmaya karar verdim. Ağustos ortasında motoru almayı düşünüyorum. 1 aydır devamlı bu siteyi takip etmekteyim özellikle bu başlık resmen giriş sayfam oldu. Yine de tecrübeli motorsiklet kullanıcısı arkadaşlardan şu sorunun yanıtını verebilmelerini rica ediyorum : Başlangıç motoru olarak honda cb 125e ile altından kalkamayacağım sorunlar problemler yaşar mıyım? Çünkü daha önce hiç vitesli motor sürmedim ehliyet kursunda da vitessiz scooter ile eğitim gördüm.Şimdiden teşekkür ediyorum.
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
Herkese selamlar
Bende motosiklet dünyasına honda cb 125e ile balıklama dalmaya karar verdim. Ağustos ortasında motoru almayı düşünüyorum. 1 aydır devamlı bu siteyi takip etmekteyim özellikle bu başlık resmen giriş sayfam oldu. Yine de tecrübeli motorsiklet kullanıcısı arkadaşlardan şu sorunun yanıtını verebilmelerini rica ediyorum : Başlangıç motoru olarak honda cb 125e ile altından kalkamayacağım sorunlar problemler yaşar mıyım? Çünkü daha önce hiç vitesli motor sürmedim ehliyet kursunda da vitessiz scooter ile eğitim gördüm.Şimdiden teşekkür ediyorum.

Scooter ı rahar kullanıyorsan ve otomobil de kullanıyorsan fazla problem yaşamazsın. Vitesli motosikletin mantığı arabayla aynı. Bende scooter kullanıcısıydım ilk vitesli kullanışım CB125 ile yaklaşık 2 ay önce oldu. İlk başta debriyaj kavrama olayını ayarlamada biraz zorluk çektim onada en fazla 5-10 kalkış denemesi sonrasında alışılıyor, ondan sonra hiç bir problem yaşamadım. Ha birde ilk başlarda yokuşta kalkmakta problem yaşarsın.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
kdrsahin e katılıyorum. Bende motosiklet hayranıyım cocukluğumdan beri beni çeken tek şey iki tekerlek :) 4-5 yıl önce ehliyeti aldım bir okulun etrafında ybr ile bir tur attım 2. vitese bile takmadan :) ve ehliyet verdiler :)

Aradan bunca zaman geçti hangisi fren, hangisi debriyaj diye sordum motosikleti aldığımda en yakın boş alana kadar bi şekilde götürdüm motosikleti 4-5 saat dur kalk dön... derken çalıştım ve Gaziosmanpaşa dan Taksim e getirdim motosikleti.

otomobil kullanıyorsan debriyaj kavrama gibi bazı şeyleri çok daha hızlı kavrarsın, trafiğe de aşinasındır zaten. Otomobil kullanmadıysan traikte seni zorlayacak olan motosiklet değil trafikteki anlık kararlar, gözünden kaçanlar olur.

Eğitim alamıyor isen en azından işi kuralına uygun öğrenmek adına "Reşat Arbaş ( DD ) abimizin Motosiklet Teorisi" adlı kitabını tavsiye ederim. Motosiklet kullanmayı, sıfırdan kuralına göre öğretti motosiklet gidonu tutmamış kişiye ( BEN ) :)

Birde youtube da honda güvenli sürüş eğitimi videolarını izlersen okudukların görsel olarakta pekişir, sana sadece uygulamak kalır.

Hayırlı olsun şimdiden. Kendi motosikletim diye söylemiyorum ama çok güzel tercih yapmışsın başlangıç için :)

Özet : Altından kalkamayacağın hiç bir sorun yaşatmaz!
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
114
merhaba arkadaşlar bugün itibari ile ngk iridyum buji sipariş etmiş bulunuyorum bakalım motorun gidişinde seriliğinde bir artış olursa tekrardan buraya yazarım
 
Katılım
15 Haz 2012
Mesajlar
32
hayırlı günler arkadaslar ikinci uzun yolumu yapmıs bulunmaktayım 200 km ile :)) tek kelimeyle motor harika gidiyor bu motorun 125 lik olduguna inanmıyorum honda bi yalnıslık yapmıs :)) banamısın demiyor 900 km oldu artık ilk bakımını yaptıracagım ilk durakda benzinlige geldigimde karsıdan biri geldi birader bu kac zamanlı sesi cok hosuma gitti ta karsıdan dikkatimi cekti geldim sormak icin dedi :)) bende anlattım işte...haftaya istanbula gitmeyi düsünüyorum bi güven geldi kendime :) tekrardan bulusmak üzere hoscakalın
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
Daha öncede sormuştum ama kimsaden cevap gelmedi. Forumda yazılanlara bakınca CB ile 110-115 km görenler var, hatta 130 dan bahseden biri olmuştu. Ben düz yolda en fazla 90-95 gibi, hafif yokuş aşağı 100 gibi kmler görüyoum. Bu km lerin üzerine bir türlü çıkamadım. Benim motorda bir anormallıik mi var?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Sattığım için sonucu öğrenemedim. Yağ kontrol çubuğundan bakınca seviyenin altında gösteriyordu. Demek ki yakıyormuş...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst